sallie: Dan is het te hopen dat het raak is deze ronde, omdat hij zoveel weg is. Wat doet hij voor werk op het water dan?
met de benen in delucht doe ik niet hoor haha plas netjes uit heb anders meteen weer een blaasontsteking ken me lichaam haha, Sallie hmm balen van poes kan ook een aanval van het lichaam zijn zonde rontstekingswaardes antibiotica doet dan helaas de truc hoop dat die snel weer ok is wij hadden het heel moeilijk toen giz zijn pootgje geamputeerd moest worden en we hem toen die phantom pijnen zagen lijden pff dat was zwaar lovekees hihi lekker hoor ik ga ook maar eens een keer schoonmaken morgen als ik er tijd voor heb haha
Hoi meiden! Ik ben weer terug van mijn lang weekend Dublin. Het was erg leuk! Verder is mijn ei nog steeds zoek en heb ik geen kwaaltjes of zo. Niets bijzonders te melden dus. Heb weer tientallen pagina's op het forum doorgespit en geen puf meer om te reageren. Dus sowieso voor iedereen een knuffel! Zal kijken of ik morgen wel kan reageren. Trusten alvast voor iedereen.
Labrador: heb je een pmetje gestuurd! Joyve: dat is ook zielig inderdaad, fantoompijn! . Heeft hij nu nergens last meer van? Wendy: mooi dat je het leuk hebt gehad!
heey dames, Ben vandaag de hele dag creatief bezig geweest 3 bordjes gemaakt. Ik probeer ze morgen wel te plaatsen. Meid. he bah wat naar dat je je zo voelt. Ik kan me deels in jou verplaatsen. Maar dat was alleen ik en niet mijn mannetje Maar snap dat je er vol van zit. Maar heb ook verder gelezen hier. En zag dat jij niet de enige was met weinig bms. Doet de burger weer moet. Of niet Hoop dat je je wat beter voelt na je verwendagje. Ik ga lekker ff een spelletje doen op de pc. En dan heerlijk na bed. Last van me rug. Hele dag verkeerd gezeten. Oja hielkje: hoe is het nu met je bloeddruk?
Wendy Dublin dat klinkt gaaf. Ben er nooit geweest trouwens. Twijfel ik las serieus: ik ga even een spelletje doen op de wc. Ik had zoiets van huh??? Haha nog niet helemaal wakker blijkbaar.
Goedemorgen meiden! Twijfel: leuk leuk! Ik ben benieuwd naar de foto's! Werkse vandaag, ik spreek jullie vanavond weer, als ik hopelijk poes heb opgehaald! Als je vrij bent, fijne dag!
goedemorgen Sallie: Ben benieuwd hoe het met poes is. Vandaag een dagje vrij. Vanmiddag met de hond naar de DA voor controle van zijn oren, hopen dat het n u een keer over is.
goede morgen dames sallie ik hoop dat het weer allemaal goed is met de poes vanavond labrador suc6 bij de dierenarts verder vroeg ik me af of je temperatuur na de eisprong altijd even hoog is als de maanden ervoor want ik had altijd na de eisprong een temp van 37.0 nu is hij vanmorgen wel omhoog gegaan van 36.6 (wat hij al heel lang is) naar 37.8 dus vroeg me af of ik nu mijn eisprong misschien heb gehad maar is kijken wat de komende 3 dagen mijn temp doeet
@Ikke : tot nu klussen we wanneer we zin hebben. Gelukkig wordt er wel iets vaker geklust sinds we gestopt zijn met de pil. Maar mijn cyclus komt niet echt lekker op gang. Ronde 1 duurde 60 dagen. Ronde twee tot nu 22. En ik denk dat ik mijn ei vorige week heb gehad. (gebruik geen ovu testen)
sallie hopen dat poes snel naar huis mag gfh weer terg mooi hoor haha lijkt me niks Dublin grote drukke stad dat idee heb ik er van haha kan het mis hebben vaddie hier ook als we zin hebben maar ik heb het erg leuk nu want martijn is erg welwillend en lief laatste tijd haha karin geen idee meis kan ik je niet bij helpen labrador succes jij ook bij de DA twijfel ben benieuwd naar de foto's
Nou, de grootte van de stad valt heel erg mee. In het centrum is alles goed te voet te doen. Drukte vond ik persoonlijk ook wel meevallen. Maar drukte is zoiets subjectiefs. Ik ben in september in Caïro geweest en dat is zo'n drukke stad dat ik tot nu toe alles daarna niet meer zo druk vind.
Het leek me al zo'n grote stijging. Ik geloof niet dat het iedere cyclus hetzelfde is. Geloof dat hij bij mij vorige maand ook wat lager bleef als de cyclus ervoor.
@Sallie, ik hoop dat poes, vanavond weer met je mee naar huis kan. Hier een heerlijke dag vrij, met de bloeddruk gaat het redelijk hij blijft laag maar dat hoort erbij, moet gewoon rustig aan doen. spreek jullie vanavond weer. Meid hoe gaat met jou?
hielkje: Lekker zo'n vrije dag en met het weer zit het ook wel goed. Vanmiddag naar de DA geweest en de oorontsteking is bijna over. Het is beter dat hij nog even niet zwemt, maar ja daar is het toch nog te koud voor ook al zal hij er echt wel in gaan onze waterrat.