Hey dames, Ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld en ik mag 1 maart al komen. Dit omdat mijn cyclus niet bekend is doordat het zo snel is gegaan. Mogelijk ben ik al verder dan dat de standaard berekening aangeeft. Dus de kans weas groot zei ze dat we ook gelijk door mochten voor een echo. Vind ik niet erg natuurlijk, geeft ook wat meer duidelijkheid Heb net gelijk de vragen lijst maar evne opgehaald kunnen we die binnenkort even doornemen met de ouders. @ Sallie, je hebt PB terug
Hey meiden, vanmorgen begrafenis van oma gehad. Het was verdrietig maar wel een mooie dienst. Vanavond gaan we nog even uit eten met de directe familie om de dag af te sluiten.... @sallie, ik denk idd dat dat onzekerheid is hoor, je kwaaltjes klinken in ieder geval heel goed! dus ik ben positief!
Meikie: jeetje wat snel al! Beter. Sallie: ja, die testen zijn hier ook snel uitverkocht. Ik ben benieuwd wat eruit komt! Florabella: whoehoehoe, erg spannend. Hier weinig nieuws verder
Loetjoe: ja ze worden teveel aangeprezen . Maaike: lekker dat je al terecht kan! Heb je PB gelezen hoor ! Hij krijgt nu btw al laxeerpasta, maar als er niks veranderd moet hij spoeling anaal en dat wil ik voorkomen omdat hij aan zijn achterkant al zoooo veel pijn heeft! Voor wat betreft de rest, we wachten af . Catharina: ik ben blij dat het een mooi afschied is, zulke dingen blijven altijd zwaar! Veel sterkte komende tijd. En tnx voor je reactie, we zullen zien....
Catharina heel veel sterkte nog. Was gisteren bij KV hier en hier hadden ze nog zat van die testen hoor, maar aangezien ik nooit voor NOD test en nog twee testen heb liggen (een etos en een KV eigen merk) heb ik ze maar laten liggen.
Hee dames.. na het werken even kijken en bijlezen niet veel tijd ga zo eten, maar wil toch wel even reageren @Meike Gefeliciteerd (als ik dat nog niet gedaan had) Verder wat lekker optijd voor de VK en miss een Echo nou ik mag over anderhalve week! en dan vind ik het ook wel echt tijd worden vond het al zo lang duren!!! dus en 3 maart Vk gesprek. dus komt allemaal dichterbij!!!... En er was nog 1 jarig Gister.Gefeliciteerd meid!!! hoop dat je een leuke dag gehad hebt!! En iemand die ging testen vrijdag: mijn duimen draaien overuren kop op!!!... nou luitjes tot snel!! Liefs
meikie: fijn dat je al snel bij de vk terecht kan. Ik ga toch vanavond testen. Heb niet veel symptomen (alleen pijnlijke tepels en war rommelig gevoel in de onderbuik) maar ik wil van die onzekerheid af zijn.
spannend weer testjes in het vooruitzicht!! ik duim hard hoor! hier nog steeds niet fit, reukvermogen is wat sterker ofzo, ruik van alles lekker kalm aan doen, dan gaat het prima!
Goede avond @DDB: Hopelijk is je hoofdpijn snel over @Florabella: Jij houd het ook spannend. Focus je alleen niet te veel op die wel/niet streep want als het straks niet blijkt te zijn is de teleurstelling wel heel groot. @Hielkje: Hopelijk smaakt de koffie je snel weer en kan je ook weer lekker slapen. @Sallie: Volgens mij is het babyboom tijd dat de testen zijn uitverkocht of zo Ben benieuwd. @Meikie: Wat lekker dat je al zo snel terecht kan @Catharina: Beter dat het een mooie dienst was, is toch belangrijk voor de afsluiting, ondanks alles toch nog veel plezier voor vanavond Hier nog steeds niks nieuws, jeetje wat gaat de week langzaam zeg
Hi dames Ikke, ik pin me niet vast op een streep, helaas weet ik dat een vette streep nog net alles zegt.... Pfff ik ga slapen denk ik, viel net in de auto al Bijna in slaap....fijne avond meiden!
hoi dames meikie wat fijn dat je al zo snel bij de vk terecht kan en hopen dat je dan gelijk een mooie echo mee naar huis mag nemen catharina wat fijn dat het een mooi afscheid was
@ ikke: lang he. Ik heb dat nu ook erg, weken met ongi tot ei zijn zo voorbij, en nu langzaam. en idd, iedereen wil 2v5 testen denk! Er waren genoeg andere hoor, maar die wilde ik niet . Labrador: Spannend meid! laat je het weten!! Flora: wanneer doe jij weer een test? Karin: met jou verder alles goed? Merk hier dat ik er echt doorheen zit, heb ik nog nooit gehad. Ben altijd heel positief eigenlijk. Maar eerst vriendje, dan kat, waar het nu nog niet goed mee gaat, krimping op mijn werk zorgt er waarschijnlijk voor dat ik na de zomervakantie ergens anders moet gaan werken en ik ben doodmoe . Heb zin om gewoon ff keihard te janken whaha, al klinkt dat stom. Tot zover even eigen-berichtje, maar wilde het even kwijt.
Knuffel sallie, ik ben ook super moe! Laten we duimen dat het positief is voor ons beiden!!! Ik test denk ik vrijdag weer als ik dat volhoud! Ben net maar heeeeeeel snel gaan plassen haha en jij?!
Sallie dat is ook heel wat inderdaad. Mag je wel bij je huidige baas blijven (als in overplaatsing) of moet je dan ook echt heel ander werk zoeken? Hier hebben de rode duivels zich gemeld. Denk dat het morgen goed doorzet, dus dan is morgen weer dag 1 van de cyclus.
@Meiklie, fijn dat je snel naar de VK kan. ik mag dan nog 9 dgn wachten. @jacolien, voor jou ook nog ander halve week en dan mag je ook je kleine bewonderen @Sallie, balen dat de hele wereld niet met je mee werkt. Vriendje kat en dan ook nog je werk. @Ikke hoe gaat het op het wachtbankje. @Deedee, balen van je ongi, maar geef de moed niet op @Catherina, Fijn dat je goed afscheid heb kunnen nemen van je oma. Sterkte nog de komende periode. Ik ga zo heerlijk slapen val gewoon in slaap op de bank. Kan nu ook niet intensief meekletsen. Telefoon werkt niet mee en manlief heeft de computer inbeslag. Waarom is mijn Ipad er nog niet. Veel liefs en tot morgen. Weltrusten alvast voor straks.
Flora: tnx, ik ook vrijdag. Heb nu ook geen goede testen eigenlijk, tenminste al zou ik al zwanger zijn doen die nu nog weinig. Samen tot vrijdag wachten?! . Deedee: nou ik werk voor een stichting op een school, en die stichting heeft meerdere scholen. Maar die krimpen ook dus zal ik waarschijnlijk wel mijn contract houden maar dan op invalbasismoeten werken. En ik heb al twee jaar mijn eigen groep nu dus daar zit ik echt niet op te wachten..........