GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier alles prima, heb niks te klagen ;)
    Vandaag MvM op bezoek gehad en ik mag mee doen tot 17 mei, kan ik ook helpen :D

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lekker Ikke! En ook leuk MvM, toch bijzonder dat je dat kan doen!

Dit zet predictor site: (als wat ik zei waar is, buikpijn = ovulatie) werk ik welprecies volgens het boekje :p

Laatste menstruatie:17 februari 2011
    Cyclusduur:24 dagen

Meest vruchtbare dag:26 februari 2011
    Eisprong dag:27 februari 2011
    Innesteldag:4 maart 2011

Positieve bloedtest mogelijk 9 maart 2011
    Positieve thuistest mogelijk13 maart 2011

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zou mooi zijn en word het nu heeel spannend. Ga voor je duimen meis!! Kunnen wel lekker kletsten in de november topic :D
    Ik ga slapen, sweet dreams

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Sallie heel spannend. Ga duimen.
    Voor de rest weinig te melden. Ga zo maar weer eens werken.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ikke en DeeDee: tnx, hoop het ook. Wil nu wel testen. Voel me opzich gewoon op wat klachtjes (die ook ontpillen kunnen zijn!) na. Alleen had vorige twee rondes een week voor mijn NOD heel sterk het gevoel "ik word gewoon ongi"en dat heb ik nu niet.

Ik was er ook weer. Wil er nog iemand naar mijn vraag op de vorige blz? Ik heberover nagedacht, maar ik denk dat de predictor klopt, en mijn banner niet. Balen, dan moet ik nog "ff"wachten met testen :p.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie: Ik denk ook dat de predictor gelijk heeft.

Karin: Het is fijn dat je mannetje zelf aangeeft dat hij het in gaat leveren.

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames goede morgen.

Hier te vroeg gejuigd. Ben vandaag weer net zo beroerd als gister. En nu nog meer buikpijn en misselijkheid. Zit te twijfelen of ik na huis ga. Pff. Ik kijk het nog even 2 uurtjes aan. Als het alleen maar erger wordt bel ik op.

Sallie wordt een spannende tijd voor jou zeg! Maar even over dat bord. De stof komt bij een stofwinkeltje hier uit de buurt. Het zilveren draad komt bij de action weg de rest bij xenox. De strikjes heb ik er opgenaaid. Via de achterkant. Hoop dat je er wijs uit wordt. En hoe gaat het met poes? Al wat gehoord of wanneer krijg je dat te horen

En de rest een hele fijne dag. En werkze voor de genen die aan het werk zijn.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, fijn dat manlief met je meedenkt en zelf ook wil kijken of er iets is, door zich te laten onderzoeken. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Succes meis,

@Sallie, ik kan je hier helaas niet mee helpen. Ik deed het altijd via de calculator van deze site en die kwam eigenlijk altijd overeen. Ook spannend met poes, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Weer spannende tijden voor je duimen draaien.

@Ikke, heerlijk dat je mee kan doen met MvM, ik heb er totaal niet bij na gedacht. Stom eigenlijk misschien doe ik het alsnog na morgen.

@Twijfelgeval, leuk die memoborden die je hebt gemaakt. balen dat je je totaal niet lekker voelt, kan heel erg goed de griep ook zijn die nu heerst. Geeft ook deze klachten. sterkte meis, hoop dat je je snel beter voelt.

Hier nog 1 nachtje slapen en dan als het goed is mogen we ons wondertje bewonderen. We hebben er beide veel zin. Zelf JJ gaat er nu toch echt vanuit dat alles goed gaat. Maar we wachten nog even af.

Hier is het echt gekkehuis op het werk, er ligt nog zo ontzettend veel werk wat ik van de afgelopen paar dgn nog mag weg werken dat het echt niet leuk meer is. Kom soms wel even kijken maar niet zoals anders.

Liefs Esther

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen iedereen.
    Hier weer druk aan het werk. (proest)

Wat een stom weer vergeleken met gisteren. Waaide vanmorgen zowat mijn schoenen uit.

Had gisterenavond een trekkerig gevoel in mijn buik. Voelde of het heel diep zat, beetje rechts onder mijn navel.
    Klinkt het iemand bekend?
    Is voor mij iets nieuws.
    Is nu weer over.

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Twijfel:Beterschap

vadie: misschien je eisprong die je gevoeld hebt?

Vanmorgen een ovutest gedaan, maar weer een licht controlestreepje en dat is nu al 5 dagen (ik test om de dag). Hoe kan het dat deze licht is? De vorige ronde heb ik die testjes ook gebruikt en volgens mij waren ze toen of blaco of een dikke streep (positieve test)

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden

Spannend hielkje dat jullie morgen naar jullie beebje mogen kijken!!

Vaddie: Ik had wel een zeurderig gevoel in het begin onder mijn navel..eigenlijk een soort ongi pijn, ik weet niet meer of het trekkerig voelde.

Pff hier ben ik een beetje ingestort..ik heb al een paar dagen last van harde buiken en gister op mijn werk wist ik niet meer waar ik het zoeken moest, kon amper op mijn benen staan van moeheid..Toch maar gebleven tot 5 uur..Alleen thuis aangekomen in janken uitgebarst en weer de hele avond harde buiken..Pff vandaag toch maar thuis gebleven :( Ik heb een tijdelijke baan via het uitzendbureau tot 31 maart en ik wil het zo graag afmaken want er is werk zat te doen, en daarom blijf ik maar doorgaan..alleen mijn lichaam trekt het niet meer zo geloof ik:(

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Geen idee hoe dat kan. Ik heb hetzelfde: al 14 dagen lang ...

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, leuke borden, creatief hoor. Ik heb sinds vandaag hetzelfde als jou: hoofdpijn, misselijk en voel me beroerd. Ik dacht eigenlijk dat het van mn zwangerschap kwam, maar als ik het vergelijk met jouw dingen, hebben we misschien wel een virusje te pakken.

@sallie, als je alles goed ingevuld hebt bij predictor, klopt dit volgens mij wel hoor! Ik zou dan nog even wachten met testen want als je nu test heb je kans dat ie negatief is omdat het nog te vroeg is.

@lisa, wat rot dat je je zo voelt, gelukkig hoef je niet lang meer. Als het echt niet meer gaat moet je misschien toch iets eerder met verlof gaan!

@labrador, dat je steeds een lichte streep hebt is niet raar hoor, er zit altijd wat LH hormoon in je urine, had ik ook altijd. Nu je dichter bij je eisprong zit, zou ik wel elke dag gaan testen, want anders kun je hem makkelijk missen.

@hielkje, spannend hoor morgen! Ik hoop voor jullie dat er al goed wat te zien is en dat alles goed is!

@ikke, MVM, vind het heel goed van je dat je daaraan mee doet! Ik heb er ook over gedacht, maar ik ben veel weg voor mn werk en werk vrij onregelmatig, dus het leek me vrij lastig dan.

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik heb toch maar even de verloskundige gebeld..Begon spontaan weer te janken:) Ze belt me zo terug..

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb sinds gisteravond last van een wat ongemakkelijk gevoel in mijn onderbuik. Het voelt alsof ik ongesteld moet worden. Zeer onprettig gevoel.

Weet ook niet wanneer ik moet gaan testen. Volgens mn vorige (en dus mn 1e) cyclus is a.s. zaterdag mn NOD. Maar ja, in hoeverre kun je van een 1e cyclus uitgaan? Baal er dan ook echt van dat ik ondanks het gebruik van ovulatietesten geen idee heb wanneer mn eisprong geweest is (er vanuitgaande dat die überhaupt geweest is).

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Sallie: Als de predictor site gelijk heeft dan moet je idd nog even wachten maar voordat je het weet is het zover hoor ;) Vind het spannend

@Twijfel: Beterschap

@Hielkje: Je kan nog 8 weken mee doen als je wil, alles is welkom :D
    Wat leuk dat jullie morgen de echo hebben, ben zoo benieuwd

@Vaddie: Het kan van alles zijn, 1 opzich staand kwaaltje hoeft niks te betekenen, mij zegt het iig niks.

@Labrador: Dan zit er wel iets LH in je urine maar dus niet genoeg, ik had ook bijna alle dagen een licht streepje tot een dag voor de ovu,dan werd hij pas donkerder.

@Lisa: Je lichaam geeft toch duidelijk aan dat je rustiger aan moet doen, is heel vervelend en lijkt mij ook verdomd moeilijk om er aan toe te geven maar je moet echt om jezelf en om je kindje denken meis!!

@Catharina: Ook kleine beetjes zijn welkom hoor, hoorde gisteren van de MvM mevrouw dat de aantal vrouwen die niet spontaan zwanger kunnen worden explosief is gestegen. Maar je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt, het is geen verplichting natuurlijk

@GFH: Ik ken een aantal meiden die nooit een posi ovu test hadden en nu toch echt zwanger waren, sommige vrouwen maken nu een maal wat minder LH aan. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Tis niet fijn dat als je die ovutesten gebruikt niet je ei kan vinden. En jij dus ook maar dan al 14 dagen lang een licht streepje.
    Ik zag dat je vorige cyclus op 24 dagen zat en dat is wel kort. Maar goed sommige hebben altijd een korte cyclus.

Lisa: Wat heeft de VK gezegd? Ik denk dat je toch echt naar je lichaam moet luisteren en ik weet het ik ben niet zwanger en heb dan makkelijk praten, maar ik heb het beste met je voor. *knuffel*

Hielke: Spannend morgen jullie 1e echo, wel foto'tje plaatsen he!:D

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lieve Lisa,

Denk aan je kindje en aan jezelf! Als het werken niet meer wil, dan wil het niet!!
    Jij bent veel belangrijker! En je kleine mannetje! Doe het een beetje rustig aan meisje!!
    Dikke knuffel!!

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    lisa doe rustig aan hoor harde buiken is echt niet goed misschien toch wat minder lange dagen maken en wat eerder naar huis gaan.

catharina ik hoop dat je je snel weer beter voelt

twijfelgeval ook beterschap

sallie wanneer hoor je wat over je kat??? hoop dat hij snel weer gezond is

verder hoorde ik gisteravond dat het niet goed gaat met de opa van mijn vriend hij heeft zondag een hele erge bloeding gehad ergens in zijn darmen en gisteravond weer maar hij wil niet meer naar het ziekenhuis (logich hij is al 93) maar hij zegt zelf dat hij nog lang niet dood gaat dat hij daar veel te eigenwijs voor is maar als het zo door gaat houd hij het niet meer lang vol waarschijnlijk :(

Deel Deze Pagina