Sallie: het zit je ook niet echt mee hoor. Even lekker janken mag hoor en lucht vaak ook wel op. Wanneer weet je meer of je overgeplaatst wordt? Ik heb net getest en hij is omo wit. Dus laat die ongi nu maar komen.
even globaal gelezen Meikie gefeliciteerd! hihi heerlijk hoor als je maar zo weinig geduld hoeft te hebben Labrador en DeeDee op naar de volgende ronde jammer jammer Verder even niet veel gelezen gister jarig geweest iets teveel gfezopen dus vannacht goed ziek geweest (laat het wederom een leer les zijn haha ) ik lees vanaf nu weer lekker mee XX
Labrador: balen meid! . Hopen dat het dan nu maar lekker doorzet, kan je weer een nieuwe ronde in. Ik hoor het denk over 2 á 3 weken.... Deedee, jij ook van je ongi, vergeten te zeggen, sorry!
Goedenavond meiden, wat een geklets weer zeg.... @ Loetje, hoe is het nu met jou? Weet je al meer? @ Sallie, ik hoop dat je kat snel wat minder pijn zal hebben, vind het zo zielig... En jou zit het ook niet erg mee, al het slechte komt in 3en. Ik hoop voor je dat je vrijdag een mooie positieve test hebt.... @ Catharina, fijn dat het een mooie dienst is geweest. Kan je het al een beetje een plekje geven? @ Deedee, fijn dat je verwachte ongi is gekomen. Nu op naar een zeer vruchtbare volgende ronde, ik gun het je zo... @ Labrador, balen zeg van die test. Ik hoop voor je dat je ongi snel komt zodat je weer verder kunt.. @ Joyce, zuipschuit, hahaha. Lekker toch om je af en toe zo te laten gaan Hier hebben we vandaag mijn schoonouders en broertje, zus en zwager ingelicht. Dit omdat we zo blij zijn en we dit graag wilden delen met degene die ons zo dierbaar zijn.... Vooral mijn schoonvader was erg emotioneel, we kregen net nog een sms dat hij maar een biertje had genomen op het goed nieuws Nou ik duik mijn bedje in, en dan maar hopen op een goede nacht!!! Slaap lekker en sweet dreams, Maaike
Miekie: wat mooi en lief dat je schoonpa het zo leuk vind. Is ook wel fijn dat je het al wat mensen verteld heb denk ik, dan kun je er over praten, want je bent natuurlijk super trots. Meiden, ik ga slapen. Weltrusten allemaal.
Als ik weer een positieve test heb vertellen we het ook meteen. De vorige keer niet gedaan met als gevolg dat we de mk ook alleen hebben moeten doormaken. Ik kon echt niet mijn moeder bellen om te zeggen dat ik een mk had van haar eerste kleinkind....
heey dames, Goede avond allen. Balen zeg Labrador en DeeDee. Nu op na de volgende ronde. En hopen dat het dan lukt *duim duim*. Sallie wat balen van die overplaatsing. En dan ook nog manlief en de Kat erbij. Snap dat je het dan flinkt te balen hebt. Huilen hebt dan mischien wel. Ben je toch een beetje er vana mischien. Meikie: Super leuk dat je schoonvader het nieuws zo geweldig vondt. En een biertje nam. Hier wil ik het pas later vertellen. Mischien als de echo er is.... (Tuurlijk is het groot nieuws. Maar je hebt andere mensen die hun nieuws belangrijker vinden Grrr) Maar moet ik wel eerst posi testen. Verder hier weinig nieuws te melden. Alleen dat ik vandaag ben gevraagd om binnenkort mee te gaan om trouwjurken te bekijken. Lijkt me leuk. Slaap lekker voor iedereen.
Goedemorgen! Als ik positief test dan vertellen we het mn moeder en mn schoonouders direct. Of we het onze beste vrienden dan ook direct vertellen weet ik nog niet. Ik denk van van wel eigenlijk.
Goedemorgen meiden! Hier een lekkere nacht geslapen, heeft me goed gedaan. Willen jullie duimen dat poes vnadaag gaat poepen? (beetje raar haha, maar dat zalhem een heel hoop leed besparen). Hielkje: Hoe is het vandaag? Niet meer zo misselijk of nog steeds wel?! Flora: spannend voor je he! Morgen testerdetest. Welke test heb jij? Labrador: nog geen ongi in zicht? GFH: jij schiet ook al aardig op! Ikke: al kwalen? Joyce: vandaag weer lekker kletsten hoor, das nog gezelliger met jou erbij! Verder ga ik nu werken. Vanmiddag even thuis eten en dan weer naar mijn opleiding. Daarna lekker een weekje vakantie! Kan ik mooi op poes passen . Werkse vandaag of geniet van je vrije dag! x
goede morgen, spannende dagen weer hier met al die testen. Ik hoop op 2strepen bij iedereen. Hielkje, hoe gaat het met jou balen van de koffie die je niet meer smaakt. Heb je eigenlijk nog steeds zo'n last van je arm? Sallie, hoop dat het snel beter gaat met je kat en je vriend. Balen van je werk, hoop dat je snel duidelijkheid hebt
nou sallie ik zou voor je duimen is weer eens wat anders om voor te duimen. DDB balen van je ongi labrador balen van de test is de ongi al doorgekomen?? Catharina hoe was het bij de vk als wij zwanger zijn vertellen we het ook meteen ouders en schoonouders en ook 1 stel vrienden van ons die zijn zelf ook bezig dus daar praten we heel veel over. verder voel ik me vandaag weer heel duizelig echt heel vervelend want vandaag moet ik werken en dus ook regelmatig met een kind de trap op of af heb net een kind in bed gelegt en was echt bang dat ik midden op de trap flauw zou vallen en zag allemaal sterretjes voor mijn ogen is niet echt fijn
Goedemorgen dames, alles goed met jullie? Lekker geslapen? Hier weer niet zo'n goede nacht gehad, maar wel een leerzame nacht. doordat we het gisteren bij de voor ons belangrijke mensen zijn gaan vertellen hebben we laat gegeten, even snel bij de mac. Dit heb ik vannacht moeten bezuren. Was niet misselijk hoor. Maar het heeft de hele nacht mega in de weg gezeten en ik voel het nu nog. Het gevolg daarvan was dat ik om 3.00 uur klaar wakker was en om 3.30 uur maar een boekje ben gaan lezen. Met als gevolg een boos vriendje omdat hij nu niet meer kon slapen, kortom gezellig hoor.... Voorlopig niet meer een flinke maaltijd vlak voor het eten doen denk ik, en zeker geen vette.... Hoe brengen jullie vandaag je dag door? Ik ga straks met mijn surrogaat mam naar de tv opnames van all you need is love, heb er wel zin in.... @ Sallie, ik duim me gek voor jou en je kat... @ Karinikke, waar zit jij in je cyclus? Ik heb deze klachten namelijk ook..... Verder wens ik bij deze iedereen een fijne dag toe en zie jullie vanavond wel weer!!!
vervelend meikie, dat je zo'n last hebt gehad van je eten. Mijn man zou ook niet blij worden als ik om 3.30uur het licht aan zou doen om te kunnen lezen haha, maar begrijp je wel als je niet meer kan slapen. heb je daarna nog wel wat kunnen slapen of helemaal niet meer. Leuk opnames van all you need is love