GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mn ongi valt reuze mee. Gewoon zoals altijd eigenlijk.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier ook op het wachtbankje plaats genomen, knal ovu test vandaag. voel m nu ook wel hoor.....pfff niet fijn moet ik zeggen. maar goed, zal morgen wel over zijn.

heerlijk dagje gehad, fijn gewandeld en op bezoek geweest. nu all you need aan het kijken

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames,

Jullie allemaal heerlijk genoten van de zon die zo lekker scheen? Ik een heerlijk dagje gewerkt. Viel vandaag echt reuze mee. Was echt gezellig.

Joyce wat een lekker eet schema. Hoop dat je banaan heeft gesmaakt:D

Sallie hmmm misselijk das niet fijn. Mischien gaat het snel weer over en is het gewoon een misselijkheidsvlaag geweest.

Tweety: Jakkes een oorontsteking. Hoop dat het inderdaad snel over is.

DeeDee: Tjeetje nu al een te nauwe broek;)Wordt later nog wat... Maar leuk zeg die muisjes. Hadden jullie er nog wat bij gezegt dan of snapte ze het gelijk? Hier wil ik als het zover is een boek doen. Van pauliene Oud. Mijn kleinkind. Hier kunnen ze dingen inkwijt over ons als ouders. En over hun kleinkind. Vonden we wel een leuk idee.

GFH: En zeggen dat vrouwen brokenpiloten zijn. Hahahah. Maar leuk zo fiatje dat zijn echt leuke autos. Welke kleur hebben jullie nu?

Wij kijken nu heerlijk tv. En morgen komen mijn vader zn vriendin en mijn schoonmoeder langs om mosselen te eten. En smiddags mag ik heerlijk samen met mijn kereltje voetbal kijken. Kwijl hoe romantisch zeg. Uhg ugg.

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Sallie: Ja de 31 word vast een top dag ;) en idd 7 weken, ben er blij mee! Hoe voel je je meis??

@DDB: Wij hadden het ook gelijk verteld aan onze ouders hoor, gewoon doen waar je je goed bij voelt toch

@Justme: Spannende tijden dus, ben benieuwd

Het is lekker rustig vanavond ;) hoef ik voor de verandering eens geen boekwerk bij te lezen :p

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Deedee: goedzo! Dat zou ik normaal gezien ook niet doen hoor, zolang het goed voelt lekker genieten!!

GFH: gelukkig maar! Als het na zo lang wachten ook nog eens heel heftig was zou dat niet leuk zijn!

Justme: spannend hoor meid! We duimenduimen voor je!

Twijfel: ook lekker op de bank dus. En ach, die misselijkheidsvlagen zijn niet prettig nee, maar ik vind ze nu totaal niet erg ;)!

Ikke: Toch weer een weekje erbij inderdaad!! Ik voel me goed. Ik krijg last van kwaaltjes. Zere borsten, misselijk. Het bruinverlies neemt heel erg af, nu nog maar een keer per dag een veegje. Ik voel me daar heel goed bij, eigenlijk krijg ik sinds gister weer heel veel vertrouwen, en dat klinkt stom, maar dat vind ik nogal eng. Ik wil mezelf beschermen eigenlijk, maar als je vertrouwen krijgt is dat moeilijk!! Maargoed, alweer een dagje voorbaaai ;).

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Blij dat je je goed voelt en goed toch als je er vertrouwen in krijgt! Welkom trouwens in de wondere wereld van de kwaaltjes ;) Hier ook best wel last van maar zolang ik nog redelijk normaal kan eten en niet hoef over te geven heb ik echt niks te klagen. En idd, elke dag is er weer een. Nog even geduld en dan mogen we baby gluren :D

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja wel goed om vertrouwen te krijgen, maar als het dan niet goed is komt de klap nog harder aan ;).

Heb geen last van de kwaaltjes hoor, vind het meer een bevestiging. Door de steekjes in mijn liezen blijf ik het gevoel houden dat er iets gaande is vanbinnen, heb jij dat ook??

8. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    deedee had ik ook last van rij geen paard komt denk door rommelde darmen de banden die oprekken dan is tijdje dat wel gaat dus wie weet kun je nog effe rijden

sallie fijn dat je goed gevoel hebt en de kwaaltjes;)

als het goed is krijgen we in juli de brief op de mat dat onze huisje gesloopt wordt hebben we nog jaar aan tijd om nieuw huis te zoeken huur woningen hebben we eerste keuze dat scheelt weer en leuke verhuisvergoeding heb wel zin in nieuw huis hebben nu gaskachel is winters best koud!!

lekker weertje vandaag de was weer lekker buiten gehad:D onkruid beetje weg gehaald;)

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Regelmatig, in het begin vond ik het eng maar nu vind ik het mooi om te voelen, dan geeft mijn lichaam aan dat het lekker bezig is.

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    LoveKees: Wat leuk een nieuw huisje! Wel gewoon in dezelfde woonplaats?

Ikke: ben blij dat jij het ook hebt! :)

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ze mogen er idd wel wat tegen over stellen maar goed geregeld hoor. Waren jullie toe aan wat nieuws?

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
  13. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    we wisten toen we hier kwamen wonen dat op sloopplan staat wonen er straks 2 jaar hebben nu ook wel zin in nieuw huisje je doet er toch niet zoveel meer aan...
    we kunnen zelf weten in eigen dorp of andere dorp maakt ons eigen lijk niet veel uit

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk Lovekees!

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou ik heb bijna alles bij gelezen maar niks onthouden
    ben in een keer heel misselijk maar wel ongi geworden net wel een dagje te vroeg tot grote teleurstelling van mijn vriend want die wou nog wel ff (BM)'s'en

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Balen Karin! Maar ook weer niet natuurlijk :). De vakantie gaat in ieder geval gewoon door! (of haal ik nu weer twee door elkaar, nee toch?! )

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nee klopt wij gaan lekker naar mexico deze maand word het ook echt onthouding tot mijn ei dat het niet nu nog mis kan gaan.

vandaag lekker met mijn moeder gewinkelt was heel gezellig

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gelukkig, dan had ik het toch goed! ;).

Maar onthouding, je kan toch iets anders gebruiken? Anders is het wel heel lang!

Lekker gewinkeld...

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Sallie: Mooi buikje hoor!

@Lovekees: Komt mooi uit zo toch

@Karin: Succes met de geheel onthouding ;)

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Een witte.

Deel Deze Pagina