Ooh gaaf zeg. Een witte. Valt lekker op zeg behalve in de winter hihihi. Sallie super mooi buikje hoor. Ben jarloers. Ik ben al gezet van mezelf en omdat ik pds heb is mijn buik nog dikker. Had het vandaag nog met mijn colegaatje er over. Stel dat als ik een positest heb ik gelijk een buikband kan ga dragen. En dat mensem dan vragen goh jij bent al ver. En dan vol overtuiging zeggen ja toch zeker 5 weken hahahah. We laggen helemaal dubbel van het lachen.
Ja leuk hè?! Bijna jammer dat we hem binnenkort weer moeten inleveren voor onze eigen auto (of voor geen auto als die van ons niet gemaakt kan worden). PDS, is dat hetzelfde als een spastische darm? Bij mij is 15 jaar geleden of zo geconstateerd dat ik een spastische darm heb. Zelden last van overigens. Alleen in erge stress-periodes of als ik echt niet lekker in mn vel zit.
Hmm spannend dus is hij echt total los dan. Of valt hij nog te redden. Pds is vergelijk aan een spatische darm. Alleen hier is geen dieeet voor. Ik kan last krijgen van gekookte aardappels maar ook zo weer niet. Heb het alleen heel erg met rood vlees boter en verse worst. En dat scheelt.... Ik lust het niet eens hahah. Het is alleen mijn stoelgang waar ik moeite mee heb. Kan mischien 1 keer in de 2 weken. En in goede tijden 1 keer in de 3 dagen. Dus heb altijd een opgezette buik. En de pijn is soms zo ondragelijk dat ik niet kan lopen. Maar nu ik afgevallen ben is de pijn ook een stuk minder. Maar fijn dat je er weinig tot geen last hebt. En stress is vaak wel te vermijden toch?
Goedemorgen meiden! Daar was ik weer, weeeer vroeg wakker :s. Ik kan normaal tot 11 uur slapen dus moet er echt aan wennen, want ben nog wel moe. Maar als ik wakker word heb ik een onwijs honger gevoel en moet ik wat eten, als ik te lang wacht word ik misselijk. Maargoed, dan kan ik wel lekker met jullie kletsen .
jouw buikje is mooi Sallie. Ik moet eigenlijk ook buikfoto's maken, maar ik heb een enorme maag dus het ziet er eigenlijk niet uit.
Hier ben ik ook weer eventjes; Mooi buikje Sallie... hopelijk toch wel positief dat je al last heb van zwangerschaps kwaaltjes... Ik duim nog steeds heel hard voor je!!
Ik heb sinds een uur last vanbranderig gevoel in mijn baarmoeder :s. Herkent iemand dit? Dankje DDay, ik hoop het ook! Deedee: gewoon maken! is toch harstikke leuk als je dat straks hebt! Wij willen jouw buikje ook zien, ennuh in die maag zijn we helemaal niet geinteresseerd !
Goedemorgen meiden, @Sallie, een branderig gevoel in je baarmoeder ken ik niet dus kan ik je helaas niet mee helpen. @deedee, ik heb nu ook al een buik of ik 5mnd zwanger ben komt heel erg door mijn darmen, die stil liggen...... @Ikke, ben blij dat alles nog zo lekker bij je gaat, op de misselijkheid na dan. Gisterenavond heerlijk op de bank gehangen, JJ is naar de kroeg in Loenen gegaan en belde om 1.45 op dat hij nog even naar Hilversum ging en kwam om 5.20 weer thuis. Ligt nu nog te slapen is echt zo niks voor hem. Hier gaat alles nog steeds heel erg lekker, heb alleen een voorgevel waar je u tegen zegt. Ze gaan ook steeds meer zeer doen vooral de tepels, maar hoort er allemaal bij. Misselijkheid komt soms op in vlagen. Ga vandaag weer heerlijk een dagje relaxen, mag maandag weer gewoon mijn oude rooster werken. Heerlijk ook maandag even bloedprikken voor de verloskundige. Ben bang voor naalden dus hoop dat dat goed gaat in een keer. Verder erg weinig te melden hier. Tot later, Liefs Esther
Gisteren dacht ik echt van krijg ik ooit nog een positieve ovutest?? Vorige maand netjes een posi ovutest gekregen op dag 19 van mijn cyclus, en gisteren zat ik op dag 18 van mijn cyclus & een omo witte ovu test... Ik had er ook nog maar 4 over. Net weer getest en super posi Dus weer op dag 19 van mijn cyclus! Gisteren al geklust, dus hopelijk heeft mijn mannetje vanavond, morgen & dinsdag heel erg veel zin in me hahaha! Banner klopt ook niet dus die ga ik weer eventjes aanpassen nu.. Ik ben nu toch wel erg blij!
Hielkje: klinkt als een heerlijk luie zondag bij jou! Haha, manlief op de wilde toer? Ach af en toe moet het kunnen . Ik had mijn vraag ook even gesteld bij eerste symptomen, daar wel iemand die het herkende, maar het is ook alweer over.... Dday: jeej, je ei. nou goed klussen, dan kan het bijna niet mis zou je zeggen . succes! DeeDee: waar blijft je buikie? Ik zeg het heel voorzichtig, maar al 24 uur geen bruinverlies, ook niet een beetje. Ben stiekem een beetje blij.....
Ja Deedee ben ook heel benieuwd naar je buikje Oh Sallie lekker blij zijn hoor meis, wie weet zit het toch helemaal goed met je kleintje Hihihi ik ga me best doen vandaag & de aankomende 2 dagen nog
Goede middag ladys, Ben ook weer wakker. Manlief heeft lekker ontbijtje gemaakt. Dus net heerlijk gesmikkelt. Hielkje: Hmmm lekker zon zaterdag avondje op de bank. En manlief dus de stad aan het onveilig wezen maken. En slaapt hij nu nog steeds. Mischien had hij het wel even nodig. Had trouwens in een blad gelezen dat er meer mannen zijn die weten dat ze een eerste kindje krijgen. De schade aan het inhalen zijn. Zo van nu kan ik nog lekker de stad in. Straks is mischien alles anders. Wie weet is dat het wel. En van het uitslapen wie weet heeft hij wel een kater mee na huis genomen. Hihih Dday nou flink aan de klus jij. DeeDee. Zou denk ik er ook over hahah. Maar je kunt er nu niets meer aan veranderen hihih. Maar als jij er klaar voor bent wil ik je buikje wel zien Sallie: wordt jij nu echt wakker je buik dat je wat moet eten? Wat grappig zeg. Mijn gevoel zegt nog steeds dat het goed zit bij jou. En vindt nog steeds dat mijn bezemverhaal het goed heeft. Hier is het klussen een beetje half half... Begon deze maand super. Maar tegen mijn ei aan. Manlief geen zin. Net wel gebmst. Hopen dat hij een beetje vertraagd is(mijn ei) En manlief inderdaad super zaad heeft. Maar mijn gevoel zegt nog steeds. Dat het deze maand goed gaat komen. Begon zo maar even aan mijn nieuwe dvdbox van bones. Heerlijk op de bank. Kereltje is lekker in de tuin bezig. Is het ook wel mooi weer voor. Maar heb meer zin in david boreanez hihih. En wat gaan jullie allemaal doen deze mooie ZONdag
Sallie klinkt spannend alle maal hielkje ben beniweud naar je buikje ikke lekkr da tje ondanks de kwaatljes toch lekker erin zit. GFH wees blij met je matige ongi hihi Verder veel gelezen weinig blijven hangen gisteravond verjaardag en daarna kon ik amper lopen nee niet van de drank maar van de pijn in mijn knieen vannacht ook niet tot nauwlijks geslapen dus vanmorgen om 06.00 allemaal mensen opgetrommeld die de paarden willen doen . nu in de tuin met me lappie ff bijkomen van deze K nacht moest vannacht dus koelen maar zodra ik naar de badkame rwou strompelen werd ik duizelig en msselijk gewoon van de pijn . vanmorgen toch aangekleed om half 8 en wou toch voeren maar kreeg vlekjes in me ogen en werd misselijk dat martijn zei je blijft nu gewoon even een dag liggen en thuis. nah dat doe ik ook zeker, pff net gegeten maar heb nog steeds honger erg frustrerend...ga ook niet opstaan dat doet pijn *zucht*
joyce Jakkes zeg dat je je niet lekker voelt. Is dit alleen van je knieen? Hoop dat je vandaag lekker opknapt. En inderdaad lekker ontspannen doen. Wel fijn dat je mensen hebt die jou taken even kunnen overnemen. Doe het lekker rustig aan vandaag. En geniet van het zonnetje.
@Joyce, dat is zwaar k. van je knieen. Doe je wel rustig aan vandaag, weet dat het niet echt in je zit. maar je zal nu toch echt moeten. Liefs Essie P.S. als ik morgen even tijd heb zal ik een foto van mijn Buik plaatsen. Manlief is net wakker en gilt meteen ik wordt te oud, doe dit nooit meer.
Dday: goedzo! Lekker BMSe . En dankje, mag ook beetje blij zijn van mezelf nu.... Twijfel: haha, ik moet wel om je lachen! Lekker ontbijtje en dan BMS, doe mijn zo'n vriendje. (Dat ontbijt dan haha). Ik hoop maar op jouw bezemverhaaltje! En ja ik word echt wakker van een zeurende maag. Vanmorgen dacht ik blijf nog even liggen, half 9 op zondag is een beetje overdreven, maar toen werd ik wel misselijk . Ik hoop ook voor jou dat het raak is deze maand! Wanneer kan je dan evt testen? Toevallig ook op de 31e? . Joyceje: doe je voorzichtig meis! Jeetje, klinkt wel heftig allemaal zeg! Sjeempie . Ik hoop dat je je in de loop van de dag wel beter gaat voelen! En anders morgen nog maar een dagje rust, wel om jezelf denken! Knuf! Ik zit heerlijk binnen op de bank in de zon, word er alweer slaperig van !
hihi sallie klinkt nog steeds posi toch?... Als ik ga testen is het 3 april. Dus zou ook nog wel op de 31ste kunnen gaan testen. Dus wie weet hahaha. Lekker he zo bank hangen. Vindt het zelf ook heerlijk.
Ja, doen ! 31 Maart de GEKken dag . Ik vind het wel leuk! Ik krijg het nu een beetje warm haha, maar wel heerlijk. Ben alleen vet moe, dus zo ff uurtje tukken denk
hielkje haha kon jj er niet meer tegen mietje! rustig aan doen zit inderaad niet echt bij mij ingeprogrameerd, maar doe me best, mijn opa en oma zijn net even geweest, en zit nu in de tuin met me lap weer ff. straks naar mijn ouders, daar komen we vandaag allemaal ff , en dan hoop ik dat desiree weer thuis is anders moet ik nog ff een paardje binnen halen en eten geven aan de rest. Sallie ja ik mag officieel niet in de zon met mijn ziekte maar nu om even warm te worden is het wel ff fijn ... Twijfel dank je geen idee of het alleen me knieen zijn , ik voel me de laatste dagen al niet zo heel erg topfit...dus denk ook dat dit er ff aan zat te komen. voor mijn ziekte doe ik teveel...maar goed rust zit niet in mijn bloed Sallie ikke hielkje twijfel en alle andere die de 31e hun dag maken als ik dan nog niet ong ben test ik gewoon ook wel mee op de 31e haha kan ik daar ook een dagje van maken doen we gewoon alles met zijn allen Tja verder niet veel te melden knieen voelen al iets beter aan maar het vervelingsniveau is hier erg hoog nu martijn is me scooter aan het schoonmaken....en loopt te zeuren..*zucht* mannen met opruim woede ....wil iemand hem toevallig lenen????
Ja Joyce, ook de 31e! . Maaruh, ik hoef hem niet, heb er hier ook al één met opruim drift . Af en toe heull vervelend....