GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    wat een gezelligheid de 31ste zeg. Ik ga wel tegen mijn testje zeggen gewoon doen hihih (twee streepjes)

joyce: Ja dat is dan lastig. Maar savonds als je slaapt rust je lichaam wel. Alleen als je begint te snaaien hahha. Hoe gaat het met je trek nu dan?
    En een man met opruimwoede..... Nee dankje. Doet die van mij ook al zo erg. En nu heeft hij de tv afgepakt. Piep voetbal. Kerel krijgt echt nooit meer proef eredivisie.... Weg david boreanez snik...

Ff in de schaammodus hier. Denk dat ik me zo maar ff een keer moet gaan aankleden.

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Twijfel: Lekker toch zo'n dagje in de pyama. Ik wordt er vaak alleen maar ellendiger door als ik dat doe.

Sallie: Ik ga ook testen de 31ste, gezellig met z'n allen.

Joyce: Balen zeg dat je zo'n pijn aan je knieen hebt.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jeeuj nog een 31e GEK ;). We kunnen wel een lijstje maken wie wat heeft op de 31e!

31 maart GEKkendag! :)
    Ikke: eerste echo
    Hielkje: termijn echo
    Sallie: controle echo
    Twijfel: testen!
    Joyce: testen!
    Labrador: testen!

4. Sallie haha lekkere muts ook met je lijstje maar wel leuk ben benieuwd wie er nog meer op komt

Twijfel vreetbuien hm ja het honger gevoel is nog wel aanwezig maar kan nu niet zoveel opstaan..

labrador welkom bij de 31e club:p

Zo net bij me ouders geweest me broertje was er met de baby, me zus met de baby en me ietsie oudere nichtje gezellig weer:)

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi een 31e club.. als ik van een 28 dagen cyclus uit ga mag ik ook testen de 31e ;) Hier hebben manlief en ik net weer even goed ons best gedaan :) Hopelijk wil hij morgen en dinsdag nog een keer voor de zekerheid :)

Hier ook een schaam modus.. ik heb ook de hele dag in mijn pyama gelopen!

Oh leuk he Joyce al die baby's :) Ik ga 10 april op bezoek bij de nicht van mijn man.. zij heeft een zoontje van 4 en een 1 eiige 2ling 2 meisjes van een half jaar oud.. Heb er nu al zin in :)

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Die buikfoto komt er aan hoor :p Hele dag weg geweest en nu niet echt fut meer. Maar hubbie zei dat als we morgen thuis zijn van het werk hij de camera erbij gaat pakken :)
    Enne jullie mogen dan wel niet geïnteresseerd zijn in mijn maag, maar daar kun je niet omheen, want die is nogal aanwezig! :p

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce: ik een muts?! Zoek je ruzie?! :p.

Dday: heel goed dat je je best hebt gedaan. Nu mag je ook op de lijst ;). Aan jou de eer hihi.

Deedee: jij bent ook een mooie, moeten we nog een dag wachten! En hoe kan je maag eigenlijk zo aanwezig zijn dan?

Net weer een veegje bruin :(. Stelde heel weinig voor hoor, maar net weer jammer van de goede "flow"waar ik in zat. Moet maar denken aan hoeveel minder het is in vergelijking met afgelopen week...

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Deedee ik ben heel benieuwd :)

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sallie: Balen joh meis, maar gelukkig is het wel heel weinig! Hou je daar maar aan vast.

Nou daar kom ik dan... ;)

31 maart GEKkendag! :)
    Ikke: eerste echo
    Hielkje: termijn echo
    Sallie: controle echo
    Twijfel: testen!
    Joyce: testen!
    Labrador: testen!
    Dday: testen!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joepie! :) ;)

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een leuk lijstje voor de 31e!! ik wacht nog ff met testen dan, slurp ik eerst alle hcg op die die dag vrijkomt ;):D

@joyce, hoe is ie nu meid? wel goed om jezelf denken hoor!

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Juist Justme, jij snapt het!

Jij gaat hier grandioos van profiteren ;).

Wanneer komt Catharina eigk ook alweer terug? Miste haar al, tot ik me bedacht dat ze skieen is!

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik ga me laptop uitzetten en met me mannetje een dvd kijken. Ik ben er waarschijnlijk morgen avond weer.

Tot laters!! Allemaal een fijne avond! :)

Liefs Dday

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tot morgen Dday!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Het 31 lijstje wordt zo steeds langer. Gezellig hoor.

@Sallie, geef de moed nog niet op. Het kan nog steeds niks betekenen. En stress is echt niet goed voor je.

@deedee, ik,doe morgen met je mee. Buikfoto.

@joyce, hoe is het met jou??

Ga zo lekker slapen. Tot morgen iedereen.

Liefs Esther

16. lopen gaat nog ff moeizaam maar de pijn valt na een nacht koelen en ochtend op zich weer mee gelukkig, aleen hou ff me hart vast voor vannacht hoop op slaap .
    thx voor je lieve sms es;)

Word een gezellige dag de 31e haha....

justme profiteer ervan ga ik ook doen hoor jat gewoon bij iedereen dan HCG weg voor volgende maand whaha

Sallie we houden de moed erin meis! gewoon niet meer broekloeren ok ? kan je jezelf ook niet onzeker maken plassen omhoog kijken afvegen broek omhoog en doortrekken handjes wassen weglopen:D

Ben benieuwd DDB

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Nou het voederen der roofdieren is afgelopen. Iedereen is heerlijk en met een vol gevoel naar huis gegaan. Mag ook wel met 4 man 6 kilo naar binnen werken. En ik heb heerlijk gesmult van mijn varkenshaasje met championroomsaus. Hmmm heerlijk. Nu lekker samen op de bank tv aan het kijken.

Joyce hoop dat je vanacht een beetje slaap kunt krijgen. En dat je knieen een beetje beter zijn morgen.

Nou we kunnen nu echt beginnen met aftellen ofniet. Dus bij deze nog 11 daagjes en dan kunnen sommigen naar een hele mooie echo turen(en wij na de fotos) En de rest na hopelijk een posi test. (En de zwangeren onder ons na onze hopelijk duidelijke testen:D)

Iedereen slaap lekker en tot morgen. En voor de genen die aan het werk moeten. Werkze.

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden,

Ook ik mag de 31e testen! Hahaha..

Er is niet echt veel blijven hangen! Zag nog wel een mooi buikje! :)

Ik zit nu in het airport hotel in Rotterdam.. Pff cursus.. Leuk hoor :s

Welterusten allemaal!

Xx

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Sallie...uhm...nou...tja...eigenlijk gewoon omdat ik een kilootje of 20 te zwaar ben *klein beetje schaammodus*

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen

pfffff moeilijk!!!!

Deel Deze Pagina