GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielkje: je hebt gelijk meis! Was ook een beetje een "op het moment zelf"reactie ;).

Joyce: heb je een beetje kunnen slapen? Ik hoop het heel erg voor je! En ik moet lachen om je, maar het zou goed zijn als dat mijn nieuwe plasritueel wordt ;)!

Twijfel: lekker gegeten dus! Gezellig hoor! :). Ik denk wel dat je fout telt, ik tel 13 nachtjes ;)!

Meid: Succes met je cursus meid! Nog even en dan weer lekker naar huis?!

Deedee: niet zo onzeker hoor! We willen gewoon je buikie zien, snap dat nou ;). Neehoor, gekkigheid. als jij het echt niet wil moet je het niet doen, maar weet maar dat ik het graag wil zien!

Flora: testen jeeej! Als je het vandaag niet doet mag het de 31e pas ;)! Ik lees vanmiddag graag over een posi test!

Nou meiden ik ga naar mijn werk. Was ik een keer optijd uit bed om een keer eerder opt werk ze zijn, "verdoe"ik mijn tijd weer hier ;). Fijne dag!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    werkse voor de meiden die moeten werken en voor de meiden die vrij zijn, geniet ervan, het wordt mooi weer!

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Flora, nog niet testen, hou het nog heel even vol.

@Sallie, werk ze en hoe is het verder?? Sallie het zijn echt nu nog 11 nachtjes slapen. Duurt jou Kalender misschien iets langer.......

@Joyce, ben je de nacht een beetje doorgekomen of was het weer echt K*T. Ik hoop het niet voor je. Je hebt je rust ook hard nodig

@Labrador. Ben jij vrij dan. Ik vanmiddag en ga heerlijk van het weer genieten denk ik. Bloedprikken ging goed (gelukkig)..

@Catherina, hoe is je vakantie geweest?????

Tot later ga even heel hard werken. Ben wat later begonnen, maar er was een computer gecrashd dus werd nog later eer ik aan mijn eigen werk kon beginnen. Balen, ik ben de enige die iets van computers afweet

Liefs Esther

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Heey meiden!!

Ik heb jullie gemist!
    Vakantie was super, helaas wel heel veel last van misselijkheid gehad, dus zelfs medicijnen gekregen van de dokter in finland ;) en ik ga zo hier maar even langs de huisarts om advies te vragen.

Ik was begonnen aan bijlezen maar het zijn echt teveel pagina's, dus kunnen jullie me even bijpraten :)

ik zag wel dat sallie nog een banner had: gelukkig, ik hoop dat alles goed is bij de echo

@babywens, ik zag dat je zwanger bent, wat super voor je! Gefeliciteerd!

@joyce, ik las dat je het even moeilijk hebt gehad, ik heb niet alle ins en outs gelezen maar ik snap je wel hoor! Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat!

Gisteren hebben we het aan mijn ouders en zusje verteld, ze vonden het helemaal geweldig, echt leuk om zoiets te doen :D

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hielkje: Ik moet vanmiddag werken. En fijn dat je het bloedprikken overleefd hebt.

Catharina: Dat is echt balen dat je zo misselijk bent geweest op vakantie. Ik hoop dat de HA je verder kan helpen.

Uhm een update....
    31 maart is het de grote dag van de echo's en testen haha

6. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    catharina fijn dat je leuke vakantie hebt gehad balen van de misselijkheid..
    is leuk het te vertellen wisten ze dat jullie graag wilden of een verrassing....

joyce hoop dat weer wat beter gaat dat je maar lekker hebt kunnen slapen...

volgens mij moet ik de 31 naar de veloskundige wel grappigg zeg zoveel op de zelfde datum dat moet wel een topper dag worden!!!

heb 2 buikbanden via marktplaats gekocht een zwarte met voetjes en blauwe met hartje heel leuk bebenieuwd waneer binnen komt

7. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lovekees, nee het was echt een verrassing, ze hadden geen idee dat we er mee bezig waren, dus extra leuk haha

klinkt leuk die banden!

@labrador, ja ik las al zoiets haha, wel grappig allemaal op dezelfde dag!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catherina, voor jou nog 2 dgn en dan je eerste echo. Ben benieuwd......?

9. wow ik heb geslapen heerlijk!!! werd net om kwart voort 12 wakkr gebeld door me oude beste vriendin of ik volgende week maandag mee ga naar gooische vrouwen hihi dus en lekker slapen en heerlijk wakker worden ,
    thanx lieve meiden dat jullie aan me denken .
    pijn is er nog een beetje maar nu is het de normale pjn die ik altijd wel heb

Sallie ik vind het een heel erg mooi plasritueel voor jou gewoon doen!

Hielkje das niet zo mooi pc crash joh ben je nu wel vrij ?

labrador ook jij geniet van je dag ..

Lovekees en meid Sallie heeft een lijstje gemaakt van de 31e dus zet jezelf er bij haha

Catherina welkom terug meis, jammer van de misselijkheid maar tis dan ook weer voor een goed doel.

uhm verder ben ik het kwijt..

10. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Flora nog even volhouden hoor. Hoop dat het lukt.

Sallie ja was echt lekker. Maar ik tel nu toch echt 10 nachtjes. Tis vandaag de 21 en doe je er nu 10 erbij kom je op 31 hihihi. Dat scheeelt weer.

Hielkje. Hoop dat je computer het weer doet. Zodat je aan het werk kunt. En mischien even met ons kunt kletsen hihihi

catharina. Leuk dat je het leuk hebt gehad. Alleen jammer dat je zo misselijk bent of was. Hoop dat het nu wat beter gaat.

Ik ben vandaag lekker vrij.... Altans dat dacht ik. Mijn collega belde net ze is ziek. Dus kan ik opdraven. Ben ook te goed van aard. Want toen ik ziek was kon helemaal niemand. Maar doe het maar voor de euries he:)

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ff een opdate ga toch maar niet werken. Kwam er in een keer achter dat ik weer naar mijn grote vriend de tandarts mag grrr. Maar is als het goed is de laatste keer:D

12. ow bah twijfel haha, ik was er vorige week met gebroken kies, en moet vrijdag weer voor controle brrr....

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Tjonge zeg die tandartsen ook altijd. Ik ga ook nooit met zin er heen. Maar een gebroken kies lijkt me ook geen pretje. Deed dat zeer dan.

Kreeg net een berichtje van mijn zus de datum staat 25-05-2012 gaan ze trouwen. Hihihi vindt het echt super leuk voor haar:D

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Daar ben ik ook weer is! De laatste tijd weinig puf gehad om alles te lezen en te typen haha:p

Wow ik zie dat 31 maart een belangrijke dag wordt haha! spannend:D

Twijfel: minder dat je naar de tandarts moet, maar het hoort erbij zeggen we dan maar haha!! Succes!

Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat leuk dat je zus gaat trouwen twijfel!! Mooie datum ook!

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Hoi meiden, ik leef ook nog hoor.;)

Heb wel alles gelezen maar niet alles onthouden.

Joyce, hoe gaat het nu met je? Lekker hoor dat uitslapen;)

Esther, balen dat de computer gecrasht was vanochtend, hoop dat je toch optijd klaar was met werken .

Twijfel, wat leuk dat je zus gaat trouwen, leuk mee delen in alle voorbereidingen en voorpret.

Nou het lijstje voor de 31ste word steeds langer, en nu wil het toeval dat als ik uitga van mijn kortste cyclus ik ook die dag kan testen maar ik wacht nog ff, dus voeg mezelf niet toe aan het lijstje

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Het is toch wel een magische datum die 31 maart :D Hopen op veel positieve berichten

Twijfel: de tanarts is ok niet mijn grote vriend. Dan kun je nog beter gaan werken.

Wat is het toch heerlijk die lente (ja ja mensen het is nu officeel lente). Zit nu met de laptop in het zonnetje. Alhoewel, de schaduw mij wel verdrijf.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    lekker labrador, ik zit ff te wachten tot de kleine man(zoontje van vriendin, waar ik op pas) wakker is en dan kan hij heerlijk spelen buiten en ik ff vegen ed.
    van mij mag het echt lente blijven vanaf nu

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    De lente begint inderdaad helemaal goed:D 31 maart is eigenlijk ook officieel de datum dat ik met verlof zou gaan, alleen ben ik nu natuurlijk al eerder gestopt.. Dus echt een magische dag!!! Hopelijk geeft het veel goeds:D:D

20. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @hielkje, ja 2 daagjes nog maar, ik ben ook benieuwd, vind het erg spannend!

@twijfel, wat leuk dat je zus gaat trouwen, gelukkig nog even de tijd om alles voor te bereiden.

Deel Deze Pagina