GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @catharina, nog bij de dokter langs geweest, wat balen dat je zo misselijk bent zeg. hoop dat de dokter hier ook iets voor je kan doen

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @tweety, ja ze heeft me medicijnen voorgeschreven. Volgens haar waren die medicijnen uit finland hier niet toegestaan om voor te schrijven en was het een te lage dosis om te werken. Pffff, lekker weer, het werkte ook al niet! Nu maar hopen dat deze medicijnen aanslaan.

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh dat schiet niet op dan, als je medicijnen krijgt die eigenlijk te licht zijn.
    wel fijn dat de huisarts je serieus neemt

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ angela. De computer deed het op werk weer op tijd. Dus kon heerlijk op tijd naar huis.

@Catherina, balen van je medicijnen. Hopen dat deze wel aanslaan.

@lisa, kom je nu wel tot rust en heb je nu ook minder klachten.

Ben nu gezellig bij een vriendin. Gaan zo lekker broodje hamburgers eten. Lekker!!!!!!!!

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    mmm lekker hielkje, krijg er honger van (heb ik de hele dag)

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hallo allemaal! Daar ben ik ook weer eens. Druk weekend achter de boeg! En vandaag had ik de hele dag cursus.

Mn ongi is zo goed als over. Joepie! En ik heb sinds vandaag weer enorme pijn aan mn borsten, grrrr.

Nou, ik ben weer weg. Even snel iets eten en dan naar tennisles.

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ah balen catharina dat je zo misselijk bent, en wat stom dat je die medicijnen hebt gekregen daar zeg!! Hopelijk gaan deze wel werken!

Hielkje: Ja ik voel mee een stuk beter! Af en toe nog wel harde buiken als ik de was ophang ofzo..maar dat is alles! :) Gaat het met jou ook nog goed?

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww Catharina vervelend dat je zo misselijk bent geweest!!

Sallie, als ik de 31ste nog niet ongi ben test ik mee ;)!!

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zooo, daar was ik weer!
    @Hielkje: haha, ja ik weet niet wat ik had vanmorgen. Te vroeg?! ;). De computers weer aan de praat gekregen?

@ Catharina: jeeeej, je bent er weer! Wat balen van de misselijkheid zeg! Heb je vandaag al contact gehad met een dokter? Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen! Misschien heb je een tweeling ;). Leuk dat het nieuws zo leuk ontvangen werd! J. Ik lees nu van wel, hopen dat de nieuwe wel helpen!

@ Labrador: hoe is het meid?

@ Lovekees: Ja, nog een 31e maart-GEK ;). Zal leuk zijn! Leuk buikbanden! Zou het zelf niet omdoen maar vind het bij anderen wel weer heel leuk!

@ Joyce: ik was vrijdag naar Gooische, hij was echt heel leuk. En ik heb, zonder er zelfs bij na te denken, vandaag twee keer jouw plasritueel gedaan! (Tenminste hoe een normaal iemand het doet :p) en dat leverde heel veel rust op!

@ Twijfel: lekker centjes verdiend vandaag meid! Ow, haha, toch niet lees ik nu. Tandarts overleefd?

@ GFH: nieuwe ronde! J

Vandaag geen bloed en zelfs 0,0 bruin, dat maakt mij blij J. Wel zo’n dikke buik dat ik het idee heb dat mensen het al zien, maargoed morgen maar iets wijders aan! Ben helemaal in mijn hummetje, maar kan ook wel door de lente komen. Wel erg moe aan het worden, merk dat ik vanaf een uur of2 á 3 niet echt meer functioneer :p.

Vanavond lekker net 5 avondje!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En de lijst nog even:

31 maart GEKkendag! :)
    Ikke: eerste echo

Hielkje: termijn echo
    Sallie: controle echo
    Twijfel: testen!
    Joyce: testen!
    Labrador: testen!
    Dday: testen!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @ sallie dat is goed nieuws geen bruin!!!! Ik duim door!!

12. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL

13. catherina dat is lekker dan vrkeerde medicijnen hoop at de nieuwe die je nu hebt snel aan slaan .

Sallie heel goed dat je me plasritueel gevolgd heb hahah

Hielkje lekker hor avondje met een vriendin ik had vandaag heel veel zin in sla kibbeling en krieltjes , mar martijn had al eten opstaan ach was ook lekker, ben nu alleen at misselijk van de vete jus, iel

Angela alles goed met jou ?

lisa harde buiken is niet fijn maar gelukkig geniet je van de rust

GFH nieuwe ronde die zere borsten had ik ook heel erg nadat me spiraal eruit is gehaald, nu godzijdank minder.

zo vanmiddag even met spark het bos ingeweest lekker handig ook , want meneer ad ik een week stil laten staan, maar goed was niet zo een slimme actie van me dus was ook snel weer terug haha
    nu zitten we even bij mijn ouders, maar me moeder is er niet en martijn is ff met stiefpap boven bij een lekkage kijken en ik en met een zenuwachtige hond opgescheept pf hha mja .
    verder an me knieen redelijk vanaag merkte wel dat ik enorm veel vocht vasthoud me knieen kwamen boven me rijlaarzen uit was el erg, en en opgezette buik en vingers, pff hulde aan de prednison

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: tnx meis, zoals ik al schreef wordt mijn buik echt dikker met de dag! Nu weet ik dat dat darmen zijn, maar zonder hormonen zouden ze dat niet worden lijkt me ;).

Joyce: haha, je bent mijn plasgoeroe ;)! Blij dat het weer wat beter met je gaat. En zenuwachtig hondje, daar word je altijd zo kriegelig van :p.

Lovekees: jeuj! Ook op de list ;)

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @joyce, een beetje opgeknapt?

@catharina, fijn dat je vakantie leuk was en het nieuws super is ontvangen!

@twijfel, gefeliciteerd met je zus

@tweety, doe lekker net als ikke, eerst hcg slurpen van de anderen en dan pas testen ;)

@catharina, beter dosis te laag dan te hoog hoor

@sallie, das goed nieuws meid! gaat gewoon super echo worden!

@lisa, balen van je buik meid.

hier lekker thuis na acupunctuur, veel naalden gezet voor zwanger worden. nu maar hopen dat het helpt!

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi meiden het gaat me allemaal veel te snel hier kan iemand me even bijpraten??

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mmm ik zit nu een reep chocola op de eten, dat kan haast geen goed teken zijn...

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Sallie: Balen dat je toch weer een veegje bruin had, maar gelukkig is het idd nog niet zoveel als vorige week

@Twijfel: Hopelijk krijgt je gevoel gelijk deze maand ;) LEuk dat je zus gaat trouwen.

@Joyce: Klinkt heel vervelend van je Knieen, hopelijk voel je je nu beter.

@Hielkje: Je mannetje had dus een houten hoofd, moest er wel om lachen

@All: 31 maart gekken dag, hilarisch. Hopelijk word het voor ons allemaal een top dag :D

@Florabella: Mooie temp nog hoor :D

@Kees: Leuk hoor buikbanden, ben benieuwd wanneer ik die om kan doen.

Zoo, weer bij

Hier vandaag behoorlijk beroerd maar gelukkig ging het na wat gegeten te hebben weer beter. Heb gelukkig nog niet over hoeven geven maar het is soms wel een beetje vermoeiend, zeker als ik op mijn werk zit maar ja het hoort erbij he. Afgelopen weekend hebben we het mooie nieuws verteld aan onze directe familie, hebben we voor hun geen geheimen meer :D, werk moet nog ff 5 weken wachten. Verder de dagen aan het aftellen tot de gekkendatum ;)

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hihi GEKkendatum de bom ;).

@ Flora: ach, chocolade kan toch altijd ;)!

Ik heb net iets "ergs"gedaan. Heb een van de eerste zwangerschapsbroeken van mijn vriendin opgehaald. Mijn lage strakke spijkerbroeken gaan echt niet meer dicht. Dus ik heb even geen keus. Vind het echt erg vroeg, maarja, ik kan niet anders....

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames...

Sallie wat super geen verlies vandaag. Hoop dat het zo blijft. (*berichtje aan je beeb* Keep up the good work!!!!)

Justme: Hoop dat de accupuntuur werkt. Wat zegt jou gevoel?

Flora: Hmmm lekker chocolade.... Klinkt goed.

Ikke: Lekker he om het grote nieuws te vertellen. En Hoe reageerden ze? En werk kan inderdaad nog wel ff wachten. Hier als het zover is vertel ik het alleen mijn 2 liefste collega's. Deze weten al van begin hoe en wat. Dus dan ik mijn mond echt niet houden. En mijn ene collega houdt zelfs in haar agenda mijn cylcus bij en smst om te vertellen wanneer het moet gebeuren hihih. Ben echt super gek met haar.

Hier de hele dag een gevoel van vlinders in mijn buik... Mischien heb ik te veel hoop voor deze ronde... Maar we wachten tot GEKendag af toch:D

Deel Deze Pagina