WHAAAAHAAAAAAAA ik ben ZOOOOO blij!!!! Ik wist het echt zeker maar ik durfde na vorige maand niet te vertrouwen op mijn lijf!
een beetje klein, maar niet te missen!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Dikke knuffel voor jou! Stuiterstuiter! . Op naar een plakbeeb en een mooie banner!
Flora: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En leuk dat er weer een buikfoto langs kwam. Buikfoto's zijn leuk!
Spannend! Ben benieuwd naar zijn reactie! Meisjes, ik ga naar bed. Hoofdpijn en bekaf. Dus ik ga douchen en erin.... Tot morgenochtend! xx
Echt een babyboom onderhand he! Ik heb het ondertussen verteld aan drie vriendinnen, die allemaal superblij reageerden, echt zo leuk! Moet het nog aan 1 vriendin vertellen, mijn broers en schoonouders en zwager. De rest van de wereld hoort het wel through the grapevine als we wat verder zijn. Ik vind het zo spannend, maar besef het eigenlijk amper. Ben zooo bang dat ie niet plakt! Morgen verloskundige bellen, heb van een vriendin een tip gekregen over een hele goeie. Ben benieuwd wanneer we dan een echo krijgen en zo, volgens mij is het dan pas echt "echt". Meer dan pijnlijke tieten, geen eetlust en een positieve test op tafel merk ik er nog niks van, daarom besef ik het ook nog niet echt. Komt vanzelf wel denk ik. Whoeii!! *stuiter*
@flora, jeeeejjjjjjjjjjjjj! gefeliciteerd, ik zei het toch! super voor je! @deedee, ik heb helemaal gemist dat jij ook zwanger bent, alsnog gefeliciteerd!!!! Het gaat hier echt super de goeie kant op zo!!
Hihi jaja jullie hadden het goed!! Voor alle hopende meiden mijn klachtjes gedurende de laatste 12 dagen! 1 dpo buikkramp lage rugpijn 2 dpo buikkramp lage rugpijn 3 dpo buikkramp steekjes in de lies rechts en links lage rugpijn 4 dpo steken links in lies en baarmoeder licht misselijk 5 dpo licht misselijk en steekjes 6 dpo opgeblazen en rommelende darmen moe 7 dpo opgeblazen en donkere tepels moe 8 dpo lage rugpijn, donkere schaamlippen moe 9 lage rugpijn 10 dpo licht misseljk steken in borsten, zin in extra ijscoupe daarna nog veel friet! 11 dpo plofjes in buik, rommelende darmen. Lage branderige buikpijn steken in borsten .hongerig en in de Avond behoorlijk misselijk 12 dpo ochtend misselijk lage rugpijn lichte buikkramp. Na het eten misselijk, erg moe gedurende de dag en toch heel vrolijk. Avond positieve test!