GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww Catharina morgen echo!!!! Spannend en leuk!!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Flora: hoe reageerde je man?

Catharina: veel plezier bij de echo vandaag! Plaats je hier een fotootje?

Nou meiden ik ben nog steeds moe haha. Ik dacht ik merk niks. Nou gister om kwart over 9 in bed en om 5 uur weer wakker omdat ik zo raar gedroomd had. Ik kijk nu toch wel heel raar op als het de 31e fout blijkt te zitten... Met al die kwalen enzo. Nog 8 nachtjes:)!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mijn mannetje was blij maar ook wel heel bang.....ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet heb. Het voelt anders
    en veilig.

Oww sallie dat klinkt goed!!!!! En als je moe bent zijn 8 nachtje O voorbij!!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Flora, Stoute meid, maar heel erg gefeliciteerd. Heb je van bison de seconde lijm gebruik, want die werkt bij mij ook heel erg goed

@Sallie nog 8 nachtjes en dan weten we het.

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowie meisjes wat hebben jullie weer veel gekletst :D

@ Flora GEFELICITEERD MEIS!!!! :D

@ Ikke wij bestellen elke week fruit voor wat we zeg maar eten met de kids.. Aangezien we elke dag 70 kids op de groep hebben hebben we heel veel fruit nodig ;) Dit zit altijd in fruit kratten. En die moeten we een trap op sjouwen.. Wanneer ik zwanger ben ga ik dus echt geen zware kratten meer tillen maarja ik zou het echt nog niet zo super snel willen vertellen op het werk. Er kan natuurlijk nog van alles mis gaan in de 1e weken. Al hoewel mijn collega met week 24 moest bevallen van haar overleden kindje :( dus dat zegt natuurlijk ook niet alles. Maar ik zou het de eerste 12 weken wel voor me willen houden. Maarja probeer dan maar eens een smoes te verzinnen om geen kratten meer te moeten tillen.. hmm moeilijk maar goed het is nog niet aan de orde dus ik kan nog eventjes denken.

@ Deedee hele mooie buikfoto hoor!

@ Sallie, gezien je klachten denk ik echt nog steeds wel dat het goed zit hoor :)

Pff voor de rest ben ik het weer eventjes kwijt!

Ik ben de hele dag vrij, moet uiteraard wel schoonmaken enzo maar kom regelmatig even voorbij crossen hier.

Ohja weten jullie misschien wat superhelden voor kindjes van 4 tot 6 jaar? Ik kwam niet verder als mega mindy - mega toby & spiderman.

Nou tot snel weer ;)

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    We hadden alleen houtlijm staan, *rent naar de winkel en haalt secodelijm*. :)

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: GEFELICITEERD!!!!!

DDAY: ik zou het eigenlijk ook niet weten.

Ik denk dat de niet zwangere nu wel in de minderheid zijn (helaas).
    FF ego, schreeuwt: IK WIL OOK ZWANGER WORDEN!! Sorry hoor maar moest er even uit.

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Labrador moeilijk he ;) Fijn die collega's die van die makkelijke thema's bedenken grrrr

Ik schreeuw ook eventjes voor mezelf; :)
    IK WIL OOK ZWANGER WORDEN!!!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ooww labrador meis, schreeuw maar ik herken het zo goed!!

Door te tempen heb ik mijn ei exact gevonden en hebben we ons suf geklust.....ik duim voor je dat je snel zwanger bent!!

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Flora, je had de secondelijm bij moeten voegen met het klussen, maar Houtlijm houdt ook heel erg goed.

Ik snap Labrador en Dday, heel erg goed. ik kon het ook wel gillen van de dakken dat ik zwanger wou worden, en het is me nu eindelijk gelukt. En alles gaat nog steeds goed. Heb geduld jullie tijd komt zeker. Het is jullie ook erg gegunt, net zo als iedereen hier.

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catherina, ik heb het heel even nagekeken over je medicijnen. En wat jij beschrijft is een hele duidelijke bijwerking. Het heeft heel even de tijd nodig om te wennen in je lichaam en na verloop van tijd zal dat gevoel minder worden. Wanneer neem je de tabl in, want je moet ze in de avond innemen. Maar je mag er echt niet mee auto rijden. Je bent strafbaar als je dat wel doet en ze komen er achter. Sterkte meis, ik hoop dat je je wat beter gaat voelen over een paar wkn.

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Hielkje :D
    Nou ja hopelijk hebben Labrador en ik allebei genoeg geklust deze maand en kunnen wij ook op roze deze ronde :p Duim duim duim ;)

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dday: ik denk dat wij genoeg geklust hebben, 3 dagen rond mijn ei en 2 dagen ervoor.
    Maar het schreeuwen lucht wel op.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dday: ben jij met je banner van je kortste of langste cyclus uit gegaan?
    En misschien al klachten?

Ik ben nu zo moe, heb ook wel 4 dagen gewerkt en dan 2 keer laat vroeg gedraaid. Daar kan ik zo slecht tegen.

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Een dikke knuffel voor alle meiden die nog niet zwanger zijn maar dat wel willen. Ik weet hoe het voelt.

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dankje DeeDee, dat doet me goed.

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Labrador, ik ben van mijn langste cyclus 32 dagen uitgegaan.
    Ik heb afgelopen zondag een posi ovutest gehad echt een knal test (het test streepje was veel donkerder dan de controlestreep). We hadden de donderdag daarvoor geklust, de zaterdag, de zondag dan & afgelopen maandag. Ik hoop echt dat dit genoeg is. Ik had zondag & maandag last van erge buikpijn. Maandag nog een keertje een ovutest gedaan en hij was alweer negatief. Wel stond er nog een lichte streep. Gisteren ook nog een test gedaan en deze was helemaal negatief. Verder heb ik nu nog wel last van super slijmerige witachtige afscheiding & een zwaar gevoel in mijn buik. dat had ik overigens gisteren niet. Ik weet het niet hoor ik ga gewoon nergens van uit en dan kan het alleen maar mee vallen toch??
    en jij??

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Deedee!!

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dday: ik ben van mijn langste cyclus uitgegaan. Verder heb ik vanaf mijn posi ovu test witte afscheiding, soms wat doorzichtig, hele lichte buikkrampjes en sinds gisteren lage rugpijn. Ik ben er niet zo druk mee bezig als de 1e 2 rondes, maar het verlangen wordt wel steeds groter bij elke ronde.

20. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook wel idd dat ik er nu iets minder mee bezig ben als de afgelopen 2 maanden. Maar je wil word idd steeds groter!
    Hihihi wat gaan de dagen langzaam he als je ergens op wacht pfff :( nou ik blijf iig voor ons duimen!! :D

Deel Deze Pagina