ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 maart -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Volgens mij is dit het laatste lijstje. Anders sorry moest ook zo ver terug zoeken.
@Hielkje; wat goed dat je 'm gevonden hebt! Ik had gisteren nog gezocht maar niet gevonden. Zet meteen mezelf er even bij. @Broedse dames; dikke knuffel voor jullie, ik hoop echt dat iedereen in dit topic snel een plakkertje in d'r buik mag hebben!! Weet iemand toevallig of ik gewoon Strepsils kan gebruiken nu? Of is een hoestsiroopje van bepaald kaliber verstandiger? Ik heb een kriebel in m'n keel, al sinds gisteren. Verder denk ik dat ik niet tegen mensen had moeten zeggen dat ik nérgens last van heb, werd vanmorgen hondsberoerd wakker en voel me nog steeds niet helemaal wat je zegt lekker. De kosmos neemt wraak, whahaha! Hoe gaat het met al onze andere dames verder?
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 maart -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar
Heey dames. Kom ook ff buurten. Hmm heb nog geen een klant gehad. Krijg hier echt weinig zin van. Zo maar ff kibbeling bakken. En klanten na binnen krijgen. Vandaag na 5 dagen niet misselijk te zijn geweest. Dus weer misselijk. Wordt er niet goed van. Bah. Net met de prenatal al de tel gezeten. Ze hadden een verkeerde afbeelding geplaatst dus vandaar dat het nog niet binnen was. Grrr. Maar goed komt waarschijnlijk zaterdag. Kan ik het dan aan mijn zus doen. Ze woont zelf in duitsland. En voordat ze iets binnen heeft ben je zo een week of 2 verder. Hihihi ben dus gewoon haar postadresje. Maar ik schreeuw hier ook ff hard mee. En vraag heel lief * mag ik nog wat hcg* nou ik kom straks miss nog wel ff aanwaaien.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 maart -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Dday - NOD tussen 31 maart & 3 april - 3e ronde - 25 jaar __________________
Goede middag @Azrael: Wel gezellig maar ook een hoop droevige berichten. Ik klets alleen maar mee met de november mama's en niet met de meiden, hopelijk komt alles nog bij elkaar straks. @Joyce: Ik hoop ook dat ze het op mijn werk goed opvangen, het kan 2 kanten uit gaan dus de tijd zal het leren. Wel tof trouwens dat je een posi ovu test had tegen alle verwachtingen in, hopelijk schieten jullie nu raak en nooit de hoop opgeven @Justme: Spannend, hopelijk betekende die bloeding iets @Sallie: Idd, bruin mag zolang de helder rood en stolsels weg blijven @Florabella: Wat lees ik nu, was je ongeduldig, foei GEFELICITEERD met dit prachtige nieuws . Mooie test hoor, geen twijfel mogelijk @Meike: Top dat je je zo goed voelt, houden zo @Labrador: Snap het wel hoor, hopelijk hou jij ook snel zo'n mooie test in je handen. Hier vandaag een off day. Vanochtend onwijze buik krampen gehad, kon alleen maar opgerold als een balletje op mijn bedje liggen. Gelukkig wist ik dat het mijn darmen waren dus ik maakte mij verder geen zorgen maar man wat deden die krampen pijn. Nu zijn de krampen afgezakt maar heb nog steeds een dof gevoel in mijn buik, rommelende darmen en ben echt moe. Moest straks nog ff weg maar verder heb ik gelukkig geen verplichtingen, het huishouden moet maar ff wachten.
@Azrael, het veiligste is om helemaal niks te nemen. Zo wie zo geen hoestdrank. En strepsils mag je ook niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Veel drinken dit verlicht een heel eind. Succes...
Ikke dank je lieverd, maar ik teste dus snachts na de bms positief haha weet niet waarom ik een test deed eigenlijk haha maar goed gisteravond nog een keer bms gehad test was ervoor alweer een stuk lichter dus hoop dat we het goed hebben gedaan ! balen van je buikkrampen hopen;lijk komt dat niet meer, kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Azrael succes met je kribelen hoest dat is zo vervelend! helaas heb je nu klachten haha maar denk maar zo tis voor het goede doel . Labrador Dday ik weet hoe jullie je voelen meiden helaas ik al heel wat rondes meer en ik weet meer met mij hoop voor iedereen snel op een plakbeeb. Twijfel lekker slordig van prenatal joh! hoop dat je het snel binnen krijgt Flora haha ik moest ff goed kijken naar je symptonen zeker toen je het had over donkere schaamlippen, ik kan daar niet eens kijken tenzij ik voor de spiegel lig hihi als alle zwangere zich op de lijst zetten zijn wij niet zwangeren indd in de minderheid erg flauw hahah ik ga wat doen hier dames
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Dday - NOD tussen 31 maart & 3 april - 3e ronde - 25 jaar
Hoi meiden, Daar was ik weer. Heerlijk woensdagmiddag J. Flora: Het is ook logisch dat hij het eng vindt na de vorige keer! Maar het is fijn dat jij een goed gevoel hebt, dat stelt hem vast teleur! Krijgen jullie nu een vroege echo? Hielkje: ja nog 8! J Dday: Ik weet geen andere helden eigenlijk haha, de kinderen vinden wel heel veel leuk, maar dat zijn geen helden. En wat een grote groepen hebben jullie dan zeg!! Labrador: lekker schreeuwen meis! Mag af en toe echt wel hoor. Ennuh, 3 maal is scheepsrecht?! . Dday: zie test voor Labrador ! Azrael: haha moet een beetje om je lachen! Ik had het gisteravond. Tegen mijn vriend, nou ikvoel anders niks. Een uur later voelde ik me net grieperig, koud, moe, rillerig. Half uurtje gedouched en optijd naar bed, maaruh, helemaal niks voelen is het niet nee! Twijfel: misschien word je wel misselijk van vis . Stinkt ook erg! Ennuh: hier wat HCG, niet te veel want moet het zelf ook nog hebben voor de plak ! Ikke: balen meid van je buikie! Gelukkig natuurlijk je darmen, maar leuk is het niet!! Ik hoop dat het weer bijtrekt, maar anders gewoon ff rustig aandoen! Joyce: al wat nuttigs gedaan? Nou ik ga even kijken of het al lekker is in de tuin of nog wat te fris, en alvast aardappels schillen. Ga ik daarna even uurtje liggen, ben moe! Tot strakkies! J
Ik hoopte al dat jij zou reageren Hielkje! Bedankt voor je antwoord, ik hou het dus gewoon op thee en zo. Honing door de thee mag wel toch? Ik loop de hele tijd te grommen, haha. @Joyce; thanks mops. Ben je aan het ovu-testen? Hopelijk helpt het voor je en ben ook jij vlot aan het genieten van de twee streepjes op je test. @Twijfeltje; Mijn HGC mag je hebben hoor! Kan ik die niet ruilen voor wat kibbeling? En dan duim ik dat jij hopelijk ook snel gezegend wordt met een positieve test. @Ikke; Ik zal het nov-mama's-topic eens opzoeken. Van droevige berichten word ik wel erg droevig maar misschien kom ik nog wel meekleppen daar. Zo, ik ga even lekker boodschapjes doen en het huisje aan kant proberen te krijgen. Ik heb vandaag onbedwingbare trek in volkorenbeschuitjes met jonge kaas, dus dat ga ik lekker kopen en maken straks. En dan heeeel hard Bob Dylan en The Doors erbij opzetten, want als het zonnetje zo lekker schijnt (of juist als het regent, haha!) voel ik altijd de jaren '60 mondharmonica's-en-bloemenjurkjes-hippie in mezelf ontwaken. Heerlijk!
@Sallie; haha, fijn dat de wet van Murphy niet alleen bij mij actief is! Mijn lief vroeg me vanmorgen hoe ik me voelde. "Voor een normaal mens hondsberoerd, maar voor een zwangere wel goed geloof ik."
@Azrael, thee met honing mag wel, alleen niet teveel, je moet nu een beetje rekening gaan houden met je suiker inname. Tuurlijk reageer ik op dit soort dingen, Jullie zijn mijn vriendinnen en mijn 2e patienten populatie. Kan alleen geen consulten declareren, maar is gewoon "liefde werk oud papier". Hier ook weer eens een dagje heerlijk misselijk. Jullie steken me aan.......... Liefs Esther
Pfff niet te geloven waar je allemaal op moet letten he! Ik heb de helft van mijn aardbeienthee-met-suiker-momenten al ingewisseld voor jasmijnthee zonder suiker, verder heb ik toch nergens echt trek in. Maar vind het wel enorm wennen! Niet roken, geen Red Bull, geen espresso's, geen liters zwarte thee met suiker, geen dropjes, geen rauwe tonijn of anderszins sushi en sashimi (oh wat mis ik dat nu al! mag ik nog wel haring?), geen weglopende kazen, geen filet americain of carpaccio of vitello tonato, geen superpittige gerechten... Het lijkt wel of alles wat ik lekker vind nu ineens contrabande is. :x Gelukkig weet je waar je het voor doet, als dat niet zo duidelijk was zou mijn recalcitrante kant echt zwaar op gaan spelen. Vind het superlief dat we je dit soort dingen mogen vragen! "Liefde werk oud papier" kost ook moeite, en ik waardeer het onwijs dat je die voor ons wilt doen. *knuffel!* Zo, en nu ga ik écht naar de supermarkt. Zit al een half uur naar mijn lijstje te staren en kan niets verzinnen om vanavond te eten. Denk dat ik maar een pan groentesoep maak, met een stokbroodje erbij of zo. (hoewel ik al misselijk word als ik het lees, haha! )
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 6 april -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Dday - NOD tussen 31 maart & 3 april - 3e ronde - 25 jaar
Trouwens over eten wat niet meer mag. Ik heb het niet zo moeilijk. Drinken deed ik al nooit (alcohol dan hè?) en ik ben vega, van Franse kazen hou ik niet, doe mij maar lekker NL kaas. Dus heb nog niet echt iets gevonden wat ik altijd at wat ik nu niet meer mag. Wel ben ik een echte cola light drinker, maar ik wil nu geen zoetstoffen meer binnen krijgen en van gewone cola krijg ik maagzuur dus dat neem ik niet meer. Zit aan de appelsap
Ja klopt je mag heel erg veel niet. Drinken deed ik ook al niet en roken ben ik helaas pas na de echo mee gestopt slecht maar kon het niet laten. En ik ben laatste erg vaak wezen uiteten en dan is alles wat je nu niet mag op de kaart wel heel erg lekker. @Azrael, haring mag je zo veel eten als je maar wil. Is zelf nu heel erg goed voor je. Zitten vitamine in die goed zijn voor de aanleg van de zenuwen en hersenen. Wat zal jou kind inteligent gaan worden.
Nou toch nog ff druk gehad. Gelukkig maar. En sallie de kibbeling valt nog wel mee maar de verse vis. Bah. Hihihi. En dan even voor de dames hier die van vis houdenIkke dus niet. Maar nu zwanger zijn: di zijn dingen die wij geregeld aan zwangere dames verkopen. Haring. Gerookte zalm. Niet van de supermarkt omdat dit vacuum is verpakt zitten hier extra conseveringsmiddelen in( leuk woordt voor scrabble) verse vis. Dus ook zalm en tonijn. Maar dan wel om te bakken absoluut NIET rauw. Makreelfilet of hele makreel. Dit is een vette vis vol omega 3 6 & 9. En verder wel gebakken vis en kibbeling. Maar het moedt echt GAAR zijn. Zo kan ik ook beetje mijn kennis hier laten rond dwalen hihihihi. En inderdaad nog 8 daagjes wachten duurt lang vindt er niets aan. Maar nog steeds geen test gehaald. Veelste bang dat ik ze al ga gebruiken hihihi. Nou nu nog 2 uurtjes en dan lekker na huis. En dan een hoteletje boeken. Kreeg net van een collega een hotelbon voor 1 overnachting met ontbijt. Zij kan zelf niet. Dus mag ik voor niets. Lief toch. En hotel zit in belgie aan de kust.