Gek op roze (deel 2, dames die gaan voor hun eerste kindje deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hielkje, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hihihih angela denk dat ze mij bedoelde. De foto die er voorbij kwam. Van het prachtige buikje. Daar lag een stofzuiger op de grond. Vandaar het slurfje hihihi.

Maar joyce dat is ook lekker. Knuffelen met sparks.

Zo druk als het smorgens en smiddags is. Zo rustig is het hier savonds. Volgens mij zijn we allemaal aan het genieten van onze zaterdag avond.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @twijfel,op die manier haha, ik vatte het al niet haha.

Is idd erg rustig vanavond

3. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahah angela als je hem maar snapt nu uihih. Inderdaad he. Maar denk dat iedereen de hot op is. Ach morgen weer een dag toch. Wij hebben morgen eerst een kinderverjaardag we gaan bbqen. Wel zin in. En savonds weer helemaal niks. Maar jij nog plannen voor morgen?

4. feestje was op zich leuk hoor mooi kindje en erg leuk om te zien hoe natuurlijk het al oogt heerlijk ! en fijn dat ze zo blij zijn ! het is ze van harte gegund, vind dat de leukste zus van martijn ..

oh stofzuiger haha nee ok dan heb ik wat gemist hahah

heerlijk met sparks geknuffeld , die was weer lekker dominant naar de andere mja dat my boy haha

hier op de bank tv kijken martijn is tripple x aan het kijken xXx ik ga ff spelletje hyves spelen:p

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik ga morgen naar mijn schoonouders en blijf daar lekker eten.
    Gezellig kinderverjaardag met bbq, hopen dat het droog blijft

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik ga slapen meiden, tot morgen

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Joyce win ze. Hihihi

angela slaap lekker. Ik kruip hier ook in bed. Ben moe.

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Heey ladies! Hier ben ik weer even dus het is gedaan met de rust, whaha! :D

@Esther; Meis wat naar voor je konijntje.. Maar als het tijd is om ze hun rust te gunnen, is het tijd... Het kloterigste van huisdieren vind ik dat, het moment dat je ze in huis neemt weet je dat er ook een moment van loslaten komt. :( Heel veel sterkte meis.

@Angela; Wat vervelend van je schoonvader! Hopelijk komt hij er snel weer helemaal bovenop, dit klinkt wel een beetje eng.

@Twijfel; Ooh heerlijk zeg, zo lekker achter het huis met een vuurkorf! Zodra wij een tuin hebben wil ik dat ook, lijkt me puur genieten!

@Joyce; Fijn dat het welkomstfeestje zo leuk was, hopelijk voelt die kleine zich snel helemaal thuis. Hoe oud is hij? Vind het altijd mooi, als mensen voor adoptie kiezen.
    En joh, dat vertellen aan je schoonfamilie komt allemaal nog wel. Tijd zat!

Zo, ik heb heerlijk gekookt, gegeten en gekletst met een lief vriendinnetje. Ben zo blij met mijn vriendinnetjes! Zij zijn echt mijn familie. :) Denk dat Kaboutertje het ook geweldig gaat vinden met al zijn suikertantes, hopelijk maakt dat een beetje goed dat ik geen opa en oma in de aanbieding heb.

Net met m'n stomme kop kaarsvet op m'n favo positiespijkerbroek gekregen :$ Echt zo erg! Heb 'm flink met dreft bewerkt en hij zit nu in de was, als het er morgen nog niet uit is gaan we met bakpapier en een strijkbout aan de slag. Echt zó stom! :x

Vandaag ook nog geweldig nieuws gekregen, het is uit tussen mijn broer en zijn afschuwelijke vriendin! Het is geklapt op de kinderwens-discussie. Ze waren er al een jaar over aan het soebatten, mijn broer twijfelde steeds. Hij heeft nu definitief besloten geen kinderen te willen, waarop zij compleet geflipt en vertrokken is. Tsja, ergens wel begrijpelijk, als je per se een kindje wilt moet je niet bij iemand blijven die dat absoluut niet ziet zitten.
    Ik vond het persoonlijk altijd al een verschrikkelijk stom mens, dus ik ben blij dat ze weg is. Toen ze hoorde dat ik zwanger ben zei ze alleen met een heel zuur hoofd "Oh. En hoe lang nu al dan?", puuuure afgunst. Verder zweeg ze het onderwerp compleet dood, dingen die zij wil gunt ze een ander niet. Ze heeft ook eens tegen mij een hele valse opmerking over onze overleden vader (die ze nooit gekend heeft) gemaakt toen er even niemand oplette, wal-ge-lijk. Blij dat we daar vanaf zijn. Maar wel even lullig voor mijn broertje natuurlijk, dus daar ga ik deze week maar eens even een flinke knuffel aan brengen.

Zo, mannetje komt net thuis van werken, we gaan even lekker languit op de bank.

Vraagje aan de dames die nog niet weten of het roze of blauw wordt; Zijn jullie ook zo extréém nieuwsgierig?? Ik hou het echt niet meer tot de 20 weken echo denk ik!

Hele dikke knuffel voor jullie lieverds!

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: wat fijn dat het feestje leuk was. En al een buikje, leuk zeg.

Angela: Jeetje wat een verhaal van je schoonpa. Hopen dat zijn bloedsuiker snel weer op orde is.

Sam: Wat ontzettend balen van je lekker zittende positiebroek. Idd als het er nog niet uit is met de strijkbout en bakpapier erop.
    En wat naar voor je broer dat het uit is, maar oh zo fijn voor jou :p

Leonie: hoe is het met jouw kwaaltjes en testdrang?

Karin: Ga je morgen nog testen?

Ik lig nu op bed, alleen want mannetje is werken en komt vannacht een keer thuis. Maar wordt knettergek van de kikkers die buiten zitten te kwaken, tis een heel orkest.
    We wonen bij een watertje en daar zitten er duizenden volgens mij.
    pff. ik ga maar proberen te slapen, weltrusten meiden.

10. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Labrador; Haha ja als ik niet zwanger was geweest had ik er een fles champagne op opengetrokken. Erg he, ik ben echt een vals kreng. Maar ik ben het tenminste open en bloot, zij alleen als ze denkt dat er niemand kijkt. Bah. Ik hou niet van dat steken-onder-water-gedrag.

Zal ik even mijn kleine terriertje losgooien in die vijver van je? Heb je binnen 10 minuten nog maar een paar kikkers over, en die zullen dan hun biezen wel aan het pakken zijn, haha. :D

Truste meis, sweet dreams! Ik ga ook zo slapen denk ik. Morgen echt een dagje helemaal niks, heerlijk. Kom ik lekker jullie lastigvallen, haha.

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedenavond meiden! (nacht eigenlijk!)

Leuk weer het nieuwe topic!

hielkje: heb het denk gemist maar aan de reactie van Joyce te lezen is het niet goed met nijn :(. Sterkte!

Joyce: mooi dat je een leuk feestje had, en dat het een mooi kindje was ! :).

Twijfel: klinkt als een romantisch avondje!

Labrador: spannend weer op de wachtbank, we duimen!

Sam: ik snap het wel, als je haar echt niet moet en als ze dan ook nog opmerkingen maakt over je overleden vader, nee dat is echt laag. Kan ik me voorstellen dat je blij bent. En weetje, ik zou me nog best kunnen voorstellen dat je broertje over een aantal jaar misschien wel kinderen wil met iemand waarbij het goed voelt, dat hoor je wel eens! En over het geslacht, ik zei steeds ik doe het niet, maar ik maak met 17 weken een afspraak. Wil dan naar hetzelfde echocentrum als die mij zo goed hebben geholpen met 6 weken met die bloedingen, en waar ik voor het eerst wist dat het wel goed zat. Die doen met 17 weken en niet eerder, omdat het dan soms een misschien is, en ze willen het met zekerheid zeggen. Maar ik kijk er zeker naar uit!

Ik ben net terug van een heel gezellig avondje, met vrienden van mijn vriend en aanhang (zonder eigen vriend :p) naar Helden van Amstel geweest. Miss Montreal, Edwin Evers, Nick en Simon en van Velzen speelden allerlei bekende nummers. Merk wel dat mijn buik het lange staan (en dansen) niet zo fijn vindt, is nu erg trekkerig. Maargoed denk niet dat het echt kwaad kan. Morgen komt er een vriendin die ik al twee jaar niet heb gezien, die komt ook voor het eerst huis kijken (woon er nu een jaar).

Nou ik ga nog ff Zpen (kan nooit meteen slapen, zeker niet na wat cola ipv drank :p) dus ik spreek jullie morgen weer!

x

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames!!

Esther, owww sterkte met je konijntje!! Sam omschreef het mooi, het is de moeilijkste stap maar als het moet het enigste wat je nog voor ze kunt doen!

Sterkte met je schoonvader; het klinkt echt wel een beetje griezelig! Hopelijk is het snel weer onder controle!

Sam; fijn dat je een gezellige avond hebt gehad!! Ik denk ook niet dat ik zo lang kan wachten, ik denk trouwens ook dat ik het vreselijk vind om Bram zolang niet te zien!! Kijk nu iedere dag zijn homevideo :)

Sallie; jaloers!!! Allemaal artiesten die voor gezelligheid zorgen! Als de wereld was vergaan ;) hadden jullie een top afsluiting gehad haha

Joyce; schattig zo'n klein neefje!! Hebben Martijn zijn zus en gaar man lang moeten wachten?! Ik vind het vaak zo sneu voor mensen dat het hele proces (Zelf aan de slag, MMM,adoptie) zolang duurt. Ik vond mijn "wachttijd" al lang laat staan als je dat hele proces door moet! Hopelijk went hij snel en worden ze dolgelukkig!

Nog bijna testers.....ik mis dat gevoel wel een beetje haha

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gisteren nog gelachen, ik was bij een vriendinnetje. Har dochtertje is 4 en mijn grootste kleine vriendinnetje. Wij hebben de bovenerdieping van ons huis nog in de staat van de vorige bewoner en wonen zelf volledig beneden. Boven hebben alle slaapkamerdeuren een kleur, ook een roze kamer. Deze ia natuurlijk door haar opgeëist, maar die kamer en de kamer ernaast zullen waarschijnlijk Bram paradijs worden.
    Dus ik zeg (pedagogisch verantwoord alvast voorbereidend ;) ) tegen de kleine dame dat als de baby er is ze niet meermin de roze kamer kan slapen. Waarop ze bloedserieus antwoord; maar bij een meisjes baby kan ik wel op de roze kamer samen slapen en een jongetjes baby gaat in een andere kleur slapen. Dus ik zeg welke kamer dan; ja duhhh de blauwe natuurlijk!!

Heerlijk zulke logische gedachtegangen, helemaal niet opnieuw verven en klussen want de juiste kleuren zijn al aanwezig haha

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, we hebben sinds vrijdag al contact met de DA, gisteren ook nog en we moesten hem toen steeds schoonmaken. Gisterenavond heeft de DA nog een sms gestuurd en als het vandaag ook nog was dan moesten we bellen en langs komen. Nijn is nog steeds heel erg levendig, alleen als we het schoonmaken dan heeft hij pijn, maar anders geeft hij dat niet aan. Maar zo maar even bellen en horen wat er gaat gebeuren en anders laten we hem lekker gaan. Hij moet hierna anders weer naar buiten en dan begint de doende weer volledig opnieuw. Hou jullie op de hoogte.

Dank jullie wel voor het mede leven.

Heb ook nog een kut geslapen, elke keer wanner ik weg viel dag onze terrorist (de kleine dacht het niet). Hoop datvik vannacht wel mag slapen.......

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hielkje: Sterkte met nijn. Gelukkig geeft hij op het schoonmaken na geen pijn aan.
    Straks misschien een siesta houden?

Flora: Wat een lekkere meid en die uitspraak. geweldig.

Sallie: Feestbeest haha. Als het maar gezellig was.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dank je wel labrador, wij gaan nu naar de dierenarts. En misschien vanmiddag maar de siësta.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sterkte Esther!

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    sterkte bij de da hielkje!

verder wel veel gelezen, maar niet zoveel blijven hangen :) net vraag bij vk neergelegd, deze ronde is ook al weer vreemd :( gister na een stukje fietsen voelde ik me opeens niet lekker, heupbotten (vooral links) gevoelig, moe, ben ff gaan liggen toen knapte ik wel wat op. maar daarna beetje bloed (gister was nog maar dag 22) en vandaag ook een beetje. heel vreemd. vandaag maar kalm aan doen, nog steeds beetje moe. hopelijk komt de zon er nog door dan kunnen we nog lekker even in de zon wandelen.

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Flora: haha, als de wereld was vergaan was het ik in ieder geval niet in een kelder ;). En je vriendinnetje klinkt erg grappig, vind dat ook een erg leuke leeftijd! Ze gaan dan van die "logische"dingen zeggen inderdaad, zie het op school ook :).

Hielkje: sterkte meis, ik hoop dat je duidelijkheid krijgt. Vind het wel erg sneu! Probeer later op de dag wat te gaan slapen!

Labrador: feestbeest? Ik? Welnee ;). Ik had deze kaartjes al voordat ik wist dat het voor mij een Amstel feest werd zonder Amstel hahah.

Justme: jij hebt natuurlijk al meer keer dat gehad, maar bloed op dag 21 (bij jou dan 22) betekende bij mij juist iets goeds...Ik hoop zo voor je dat het bij jou ook zo is!

Vandaag komt een vriendinnetje, dus ik ga zo maar even mijn huis opruimen. Ik heb nu lekker in bed ontbeten, waarom niet dacht ik, ben toch alleen en is stiekem wel lekker ;).

20. van die schoonvader angela was dat hoe is het met hem ? je ging vandaag heen toch ?

Sallie oe leuk !! wouden tijn en ik ook nog een keer heen, maar we zeiden elk jaar o gaan we heen, maar ja kwam niet van kaarten kopen en die zijn snel uitverkocht ook .

Sam gefeliciteerd! en ik denk ook dat je broertje misschien met de juiste meid wel kinderen wil hoe oud is die?

Esther succes bij de dierenarts en hoop dat je nog ff slaapt meis.

Flora haha nee heb nu nog niet zoiets van ik wil het weten, haha wie weet later wel

justme hmm heel apart hoop dat het iets goeds betekend!!

Deel Deze Pagina