Gek op roze (deel 2, dames die gaan voor hun eerste kindje deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hielkje, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, kan het me heel er goed voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. Maar wat zegt je eigen gevoel.

@Joyce, ik vindt het altijd zo oneerlijk en dan ook zo jong.

@Angela, succes en geniet ervan. Meld wel van je eerder MK want Misschien dan vandaag al een echo....

@Sam, doe je een beetje mak aan vandaag

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik durf niet echt te denken dat ik zwanger ben omdat het zaad van vriendje zo slecht is en we deze maand ook echt niet op de juiste dagen hebben gelet enzo. ik heb helemaal geen kwaaltjes maar weet niet zo goed wat mijn gevoel zegt waarom is het leven niet gewoon simpel.

3. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Ja erg he, van Sookie.. Ik ken haar verder helemaal niet, maar het grijpt toch aan. Zo jong, en waarschijnlijk laat ze ook kindjes achter, een man die zo jong ineens weduwnaar wordt, haar ouders die hun eigen dochter moeten wegbrengen..... Verschrikkelijk, het grijpt gewoon heel erg aan. Wat een rotziekte is het toch ook. :(

@Karin; Sterkte met het wachten op het bloed meis. Hoewel ik natuurlijk hoop dat het niet komt. ;)

@Joyce; Hahaha ja erg he, dat je idd moet roepen dat je niet invalide bent puur omdat er een kindje in je buik zit. Mijn lief en schoonfamilie zijn echt heel rigide, ik mag helemaal niks van ze. Terwijl ik het echt slecht kan hebben om zo weinig aan m'n eigen verhuizing mee te helpen. "Maar je doet toch al heel veel, jij bent zwanger en dat is topsport!" roepen ze dan. ;) Grrrrrrr!! :D

En ja ja dames, ik doe idd rustig aan. Maar er moeten wél dingen gebeuren en die kan ik moeilijk laten liggen.

Hele fijne dag vandaag dames!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @karin: idd, hopen dat het niet komt! Maar het helpt idd misschien wel als je er op gaat wachten, dan valt t niet zo tegen.

@sookie: ooh vreselijk. Krijg er altijd tranen van in mijn ogen. Pfff dat hoort gewoon neit!

@sam: rustig aan doen he, alles op zn gemakkie!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, het leven is heel erg oneerlijk en niet alles gaat zoals we zouden willen. Ik hoop voor jou dat ongi snel komt of misschien toch een klein wonder. Ik ben in gedachte bij je.

@Sam ik weet hoe je je voelt. Maandag en dinsdag ook te druk geweest dus gisteren ik mezelf even verplicht op non-actief gezet. Had namelijk erge last van de kleine en hoofdpijn. Nu alles weer oké en doorgegaan met onze opruimmodus.
    Volgens mij had sookie nog geen kinderen want ze zat in de MMM. Maar dan nog, dit gun je niemand.....

Spreek jullie later weer allemaal.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ik ben er ook weer eens, de dagen vliegen voorbij nu vriendje en ik alles kunnen voorbereiden/plannen voor het kamertje en andere spullen. We hebben gister erkenning geregeld bij de gemeente, dus dat is ook voor elkaar.

Karin: spannend hoor meid, durf je te testen? Snap dat je bang bent voor teleurstelling, maar dan weet je het maar....

Sam: fanatiek bezig hoor meid! Wat voor laminaat hebben jullie uitgezocht? Staan er al fotootjes on? Je zal vast geen tijd hebben daarvoor ;). Is het huis wel al kaal zegmaar, of moeten jullie eerst nog oude troep eruit slopen?x

Monique: haha ik vind die voorbereiding wel handig hoor, al had ik het al van een vriendin gehoord. Die had ook lekkere verhalen over de eerste twee dagen, dat het niet allemaal vloeibaar was om het zo te zeggen ;).

Meid: hier met vlagen die afscheiding. Eerst heel lang niet eigenlijk, en nu af en toe eens. Maar valt nog mee dus!

Verder heb ik hier al twee dagen but geslapen, de kleine maakt me wakker en ik begin last te krijgen van maagzuur. Ook begint het aangeespoelde zeekoe gevoel te komen ;). Als ik iets wil doen of pakken wat niet lukt zoals ik wil, of als een uurtje in de auto niet meer lekker zit haha. Zal erbij horen, maar naar mijn idee heb ik een bescheiden buik en ben ik dus een piepert. Haha. Zo, ga nu even wat behang pulken alvast, dan is het voor het stucen klaar. Had ik al het kamertje hier laten zien? Zal ik even doen, en ook het behang ben ik uit (nu nog even goedkeuring van vriendje ;)).

Kamer: Altea | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

Behang, over te schilderen in aquablauw: Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek

Dat willen we op één muur. De rest wit en dan ergens een spreuksticker, maar hoe of wat weten we nog niet ;).

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielkje: die is liefff! :). Leuk hoor! Ga ook nog even verder spieken op die site ;).

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, ik hoop dat je leuke dingen kan vinden..... Laat je het weten als je iets hebt gevonden

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
  11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, die is heel erg lief. En zeker niet zoet

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, yep hier ook nog steeds afscheiding. Ik heb ondertussen al pakken libresse string inlegkruisjes versleten:D

@monique, stout! we willen alleen maar positieve verhalen horen over de bevalling en nasleep :p

@vermoeidheid, hier is de vermoeidheid gelukkig sinds een paar weken weg, ik barst nu juist van de energie, hoop dat dat nog even zo blijft.

@tweety, leuk de intake vanavond!

@sam, shit dat je last hebt van rug en bandenpijn, niet lekker!

@karin, jeetje jouw lichaam maakt het wel spannend elke keer. Ik ga toch stiekem een beetje voor je duimen.

@aangespoelde zeekoe :D(sallie), rot dat je slecht slaapt, ik begin hier 's avonds en 's nachts ook last van maagzuur te krijgen, echt niet fijn. Mooi strak kamertje! Behangetje ziet er ook leuk uit. Ik ben benieuwd hoe het wordt strakjes.

@hielkje, leuke nijntje sticker!

@sookie? wie is dat? niks over gehoord?

Vandaag weer bij de vk geweest. Alles was goed, alleen mn bloeddruk lijkt al lager te worden. Hij was nu 100/40. Nu heb ik altijd lage bloeddruk, maar 40 vond ik wel erg laag. Vond de assistente van de vk eigenlijk ook wel, maar ja wat doe je eraan.
    Net met mn zusje en de honden lekker 1,5 uur stevig gewandeld. Het lijkt wel of ik barst van de energie de laatste week.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ey!

OOoh leuk kamertje en stickers voorbij zien komen! Wat een keus toch he, prachtig!

Uhm, positieve dingen over de bevalling... *denk denk denk*.................................. ja je krijgt er iets moois voor terug!
    Verder moet ik ff nadenken.
    En idd is t niet alleen vloeibaar

@catharina: goed in de gaten houden, en anders maar dropjes eten:)

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    leuk leuk leuk, de kamertjes en stickers

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sallie, leuke kamer zeg

@hielkje, schattig die muur sticker

hier zo lekker courgette soep eten, jummie!

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Wat is het hier rustig zeg!

Hielkje: tnx. Ga even kijken waar ik alleen die bovenste kan bestellen. Maar goede site :).

Catharina: over zee-koeien gesproken, ben wel eens benieuwd hoe jouw buikie er nu uit ziet :).

Justme: was het lekker?

Monique: haha, zou ook niks positiefs kunnen bedenken, en dan ben ik nog naief nu ;).

Labrador: hoi meid!

Morgen komt de stucadoor hier kijken om een offerte te maken. Dan kan hij ook volgende week meteen komen en kunnen we na onze vakantie al beginnen meteen met behangen en schilderen. Misschien morgen alvast kleurtjes kijken ;). Altijd leuk!

Hielkje: is jullie kamer eigenlijk al fotowaardig? Ben zo benieuwd!

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sallie, was heerlijk! net ook nog even genoten van de zon, wandeling gemaakt. nu ff wat druk in de onderbuik/liezen, rechts..... beetje vervelend. lekker op de bank tv kijken!

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @sallie, mooi kamertje en ook leuk behang hoor.

@esther, gave muursticker

het is hier echt rustig de laatste dagen, iedereen heeft zeker vakantie of is heel hard aan het werk;)

Nou net bij de vk geweest. stelde idd niks voor:). Maar het voelt nu wel echt hoor.
    Hebben besloten om de combitest niet te doen.
    Verder was bloeddruk ed goed. BMI is aan de hoge kant moet dus met 28 weken extra keer bloedprikken:( en krijg met 27 weken en 32 weken een extra groei-echo, maar ik hoefde me geen zorgen te maken zei ze.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @tweety, fijn dat je bloeddruk goed was. de rest wist je vast al....

20. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girliesssss,
    Morgen kom ik weer terug lezen en mee kletsen hoor.
    Vandaag had ik onverwachts visite van mijn broertje en schoonzusje & daarna van een vriendin met haar dochter. Dus ik had helaas weer geen tijd om mee te kletsen.

@ Sallie mooi kamertje & leuk stoer behang ;)

@ Hielkje mooie muursticker ben echt heel benieuwd naar jullie kamertje!

Nou slaap lekker voor straks allemaal en tot morgen.

Deel Deze Pagina