Gek op roze (deel 2, dames die gaan voor hun eerste kindje deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hielkje, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, kan me goed voorstellen dat je niet durft te testen. Hoop echt op een wonder, je zou trouwens niet de eerste zijn.

Esther, veel plezier in antwerpen.

Sallie, eindelijk met iets leuks naar de DA

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik zie dat we ook al weer bijna aan 5000 berichtjes zijn is er al een nieuwe naam voor het volgende topic en waar openen we die???

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, begrijp dat je het eng vind om te testen, maar als je een testje doet dan weet je wel waar je aan toe bent.. onzekerheid is nog erger!

Nieuw topic, maar weer de zelfde naam? En gewoon onder zwanger worden ?! (tot iedereen zwanger is toch?)

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    net het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van mijn bloed. ik moest maandag bloed prikken voor mijn eisprong) die is inderdaad maandag geweest dus nu ben ik echt "overtijd" maar ze adviseerde me op te wachten met testen tot maandag

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    karin: oh wat spannend meid!! Ik duim voor je dat jullie!

Ik vind het goed dat we dezelfde naam hebben en in het topic zwanger worden.

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Nee, er is nog geen nieuwe naam.

Ik heb m'n muursticker binnen moet alleen nog een paar dagen wachten voor hij op de muur mag, omdat die net geschilderd is. Maar hij is echt heel erg mooi en lief..... Zeker de moeite waard.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ben ik het volledig mee eens. Wie opent hem?

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    wil ik wel doen

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat leuk die muursticker Hielkje. Wij hebben er ook eentje alleen dan (uiteraard) van Eeyore. http://www.totsntales.com/shop/images/RMK1503GM_Eeyore_RoomsetSM.jpg Wij hebben ook zo'n kleur muur gedaan. Vonden we leuk omdat het dan lijkt alsof Eeyore in de lucht hangt. Kamertje begint ook echt vorm te krijgen nu.

Wie had hier ook babykamer Denver? Er zit namelijk een productiefout in. Bij de commode is het gat voor de onderste la net 2 mm breder waardoor de la eruit valt. Babydump doet niet moeilijk over ruilen alleen duurt het dan weer tien weken voordat je een nieuwe krijgt. Fabrikant is inmiddels op de hoogte. Wij hebben het echter met ringetjes van een paar cent op kunnen lossen (over de rail heen schuiven) Daar zie je niks van, dus dat is dan nog een tip (en een advies wat we ook van babydump kregen)

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
  11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Deedee: dat is balen zeg van de commode.

Karin: Goed gedaan. Heb hem al bij mijn favorieten neergezet haha

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, wat ontzettend leuke sticker en vooral dan ook de kleur van de muur erbij.... Wat balen van de commode. Maar wel goed opgelost op deze manier.

Nou de eerste lading kleertjes is gewassen en hangt te drogen. Woensdag de rest bij mijn moeder halen en dan kan ik verder met wassen.......

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou je ziet er niks van hoor bij de commode. Dat zit allemaal binnenin, dus ik vind het prima zo.

Oh ja kleertjes wassen. Praat me er niet van. Vorige week drie uur staan strijken op de dingen (en ik strijk nooit kun je nagaan hahaha nu moet ik wel)

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Karin: spannend meid!

Hielkje en DDB: goed bezig!

DDB: wilde ook de Denver bestellen maar uiteindelijk voor Altea gegaan ivm kleur van de vloer. Maar wel minder dat het zo is. Krijgen jullie alsnog die nieuwe?

Ow Karin, ik vind het zo spannend, ik duim echt voor je meid! En goed dat er weer een nieuw topic is.

Meid: alles goed?:)

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin kan je het nog zolang volhouden om niet te testen? Maar als je nu al overtijd bent, wrm dan wachten tot maandag?

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal, met mij alles goed! Morgen alweer 12 weken!!! En dat zonder kwaaltjes, haha.. Zul je net zien dat ze na de 12 weken bij mij beginnen! Haha., hoe gaat t met jou meis?

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Whahaha je eigen vlaamse stamkroeg is wel erg ja. :p Maar wel gezellig, lekker joh! Ik ga altijd even langs het Elfde Gebod als ik er ben, lekker aan de speciaalbiertjes. Mjam! Hebben jullie ook een stamhotel, of slapen jullie steeds ergens anders?

@Meeting; Misschien lukt het idd nog een keertje voor onze geboortegolf, en anders moet het maar idd een baby-show-meeting worden, haha!

@Karin; Dat is wel spannend idd, maar ik snap ook wel dat je nog even niet durft te testen. Duimen draaien iig voor je meis!

@Sal; Fijn dat je eindelijk weer eens een positieve DA-ervaring kunt opdoen, die heb je wel verdiend dacht ik zo. :)
    Hoe gaat het verder met je, my dear?

@DDB; Wat balen van die productiefout zeg! Slim dat jullie het zo makkelijk hebben opgelost!

Jeetje, nieuw topic alweer? Wat gaat dat snel zeg! Ik zet 'm ook vast in m'n favo's.

18. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Oh Es, welk wasmiddel is trouwens aan te raden voor de babykleertjes? Moet hypoallergeen zijn toch of zo? Is Neutral goed?

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sam, we hebben nog geen stamhotel. Maar wel restaurantjes waar we eigenlijk altijd gaan eten. En de kroeg waar we altijd heen gaan heet pub Breda. Hoe Hollands kan je het krijgen.

Wij hebben gewoon gewassen met ons eigen wasmiddel. Maar hypo allergeen is beter en dan die van neutral..... We gaan wel kijken of ze er op reageert.

@meeting, ik hoop ook dat het ons nog mogelijk gaat lukken om voor de baby golf af te spreken. Dus we wachten af....

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hey meiden!

Ben deze week even iets minder aanwezig geweest hier. Moest/moet even voor mezelf wat afstand nemen. Heb wel alles bijgelezen inmiddels.

Vanavond lekker uiteten en nog wat drinken daarna. Verder een druk weekend voor de boeg. Ik beloof jullie volgende week weer wat meer aanwezig te zijn.

Doei!

Deel Deze Pagina