Gek op roze (deel 2, dames die gaan voor hun eerste kindje deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hielkje, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@GFH, afstand nemen moet je ook soms even doen. En als je soms laat weten hoe het gaat dan is dat ook goed......

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    het is hier rustig vandaag ik denk toch dat ik morgen maar ga testen dan heb ik teminste wat duidelijkheid en ik word nu echt helemaal gek van mezelf

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    oh wat spannend karin! Ik ga heeeel hard duimen!!! Maar je hebt gelijk meis! Dan weet je waar je aan toe bent! *duim duim duim duim*

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Spannend Karin! Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, ik wens je heel erg veel succes voor morgen. Wie weet wordt je toch beloond met een wonder(tje). Ik hoop het voor je

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meidjes,

Meid: mooi dat het goed gaat meis! En als je nu geen klachten heb zou ik me niet te druk maken, tenminste ik heb nog nooit gehoord dat de klachten na 12 weken pas beginnen. Wel met de 23 :p.

Sammie en meid: hier gaat het ook goed hoor. Begin na een weekje vrij wat meer rust te krijgen, heerlijk. Vannacht ook lekker geslapen, werd ook wel weer eens tijd! We hebben vandaag al het oude behang weggehaald op het kamertje en morgen komt de stucadoor voor het doorspreken, het wordt dus echt iets nu :). Lekker hoor! En met jou Sam? Vanavond een keer een rustig avondje op de bank?

Karin: oow wat spannend meis! Ga je morgenochtend testen? Ik zou het ook doen hoor. (ik heb er stiekem een goed gevoel bij....).

Zit nu lekker op de bank Hollands got talent te kijken, niet veel aan maar wel vermaak ;).

x

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sal; Lekker bezig dus, goed zo meis! Wanneer ga je naar Griekenland?

Hier inderdaad even een rustig avondje op de bank, vanmiddag een siësta gehouden en ik voel me weer wat lekkerder. Kaboutertje is ook goed druk en volgens mij hard aan het groeien want ik heb fikse bandenpijn dus ik moest echt even aan de rem trekken. :) Volgende week wordt ons nieuwe huis geschilderd en de vloeren worden gelegd, dus dan is het echt even aanpoten maar gaat het wel opschieten. Hopelijk kunnen we dan snel over. :) Kan ik dan snel de babykamer (en de rest van het huis natuurlijk) lekker in gaan richten en zo, superveel zin in!

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ach jezus, die marjorette bij HGT...... Ben benieuwd maar ik vrees het ergste, haha.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedzo meis even een lekker rustig avondje!

Fijn dat je je weer wat beter voelt en dat de kleine lekker aanwezig is, toch een fijn gevoel! En dat je zin hebt in inrichten snap ik helemaal. (ik lig ondertussen even in een scheur om HGT, het "twirlmeisje" hilarisch. ). Weten jullie al hoe je het kamertje in wil richten?

Ik ga 8aug naar Greece, maandag over een week!

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    karin, wilde nog even zeggen dat ik heel hard duim!!! Gun het je zo meis !!

Sal, Fijn dat je wat meer rust hebt nu! Geniet ervan mop!
    Ik ben ook Hollands got talent aan 't kijken, 't is idd niet veel aan, maar goed.. ;) haha.. Whahaa, die met die stok is wel grappig !

Sam, neem je rust meis !!

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Whahaa ook nog denken dat ze door zou gaan :D geweldig ! hahaha

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sal; Jaa dat twirlmeisje whahaha erg hee! En ze had nog gedacht dat ze een ronde verder zou komen ook... Hartverscheurend eigenlijk maar ik lag helemaal dubbel, slecht he... :D

Zijn de inrichtings- en decoreerkriebels en nesteldrang bij jou ook al zo toegeslagen?

Lekker dat je zo snel al naar de zon mag! 2 weken gaan jullie toch?

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

HGT isnu echt om te lachen.

@Sam, ben blij dat je iets rustiger aan heb gedaan. En wel blijven doen. Anders wordt tante Esther boos:x:x

@sal heerlijk idee, straks op vakantie. Het is dat ik dan niet meer mag vliegen, maar anders was ik in je koffer gekropen

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Hahaha ja na je smsje ben ik sidderend in bed gekropen, ik durf de toorn van een boze tante Es natuurlijk niet over me af te roepen. :p

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Zal ik je dan maar elke dag even sms'en, ha ha ha

JJ dacht net lief te zijn. Legt eerst zijn hand op mijn buik om contact te maken, dit doet ze heel erg lief, gaat hij daarna in mijn buik zachtjes prikken. Dus zij denkt er komt iemand in mijn terrein dat moet ik verdedigen. Dus zet vol af. En ik heb aan een kant een scheve harde buik. Ik duw haar weer terug en papa weer prikken en zij weer afzetten. Papa en zij vinden dit een leuk spelletje en mama maar pijn lijden, ik ben al beurs aan die kant. Dus mama boos op papa en die doet het nu niet meer....... Alleen dochter lief nu nog mak krijgen......

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ohoh papa is nu al met zijn dochter aan het stoeien. Beetje jammer dat het ten koste van mama moet gaan Hielkje.

Sal nee we krijgen geen nieuwe. Kon wel maar dan moesten we weer tien weken wachten en het was met een paar cent en binnen 1 minuut opgelost en je ziet er niks van dus ik vind het best zo.

Karin ik ga zo erg voor je duimen!

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deedee wil je please een foto maken van jullie kamertje?? Ben zooooo benieuwd ;)

Ik ben ook Hollands got talent aan het kijken.. Maar zit te wachten op my big fat gypsy wedding :)

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dday, ik heb ze allemaal al gekeken. JJ heeft gedownload alleen is het dan zonder ondertiteling....

We proberen toch dit vol te kletsen. Nog 7 pagina's

19. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Whahaha we gaan elkaar gewoon elke dag dreigsmsjes sturen, kijken of het helpt. :p
    Wat flauw zeg van JJ om zo met z'n dochter te klooien ten koste van mama. Nog even wachten papa, dan kun je de rest van je leven naar hartelust klooien met je meissie. Nu eerst mama nog een paar maandjes sparen hoor! *kijkt streng*

Dat Gypsy Wedding heb ik ook op Youtube gekeken toen ik vorige week niet kon kijken, maar ik versta er geen réét van, wat een bizar dialectje enzo zeg. Heb het net ff gekeken met manlief die kende het nog niet, die was echt helemaal in shock ervan haha.
    Was dit nou de laatste aflevering eigenlijk?

Ik ga zometeen lekker douchen en mijn bedje in dames, tot morgen!

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meisjes, Karin, heb je al getest?? Ik duim nog steeds!!

Deel Deze Pagina