hoi dames de test was negatief en ben net ook ongestelt geworden had het eigenlijk ook wel verwacht ben wel blij dat het nu duidelijk is we gaan nu aan de pil en we gaan beginnen met icsi
Karin, balen meis. Je hebt nu idd duidelijkheid en kan nu verder. Hoop dat het met icsi snel lukt bij jullie. Knuffel voor jou
Ah balen Karin, had zo gehoopt op een wonder! Ik hoop dat alles nu snel mag gaan, en dat jullie snel zwanger zijn! Dikke knuf
Goedemorgen meisjes! Sam: ja het af willen maken wordt hier wel steeds meer . Is dat ook nesteldrang?! Ik had Gypsy wedding ook nog nooit gezien maar dat is echt erg! Ik vind dat veel mensen een mening hebben over bepaalde geloven wb onderdrukking enzo, maar dit is ook echt erg! Helaas ga ik maar een weekje naar Greece. Niet erg hoor, maar nu ik het weerbericht heb gezien zou ik wel twee weken willen. Voor jullie wel lekker het weer, 30 graden klust toch minder lekker! Hielkje: je kan ook met de auto gaan ...... Ben je nu nog in A'werpen? Hoe is het daar? Karin: balen meis . Maar goed dat je met een frisse moed de IVF ingaat, we duimen allemaal voor jou hoor! Heb net met een vriendin afgesproken om woe op do een nachtje weg te gaan. We hebben een hotel geboekt in Leeuwarden en verder gaan we gewoon rijden in Friesland. Normaal gaan we naar een grote stad maar omdat het nu heel mooi weer wordt gaan we gewoon met een bikini enzo de meertjes en dorpies langs haha. Zit nu aleen tijdje te wachten op de stucadoor, iemand had het adres verkeerd opgeschreven hahah. (niet wij hoor, van hun bedrijf).
ach karin ik had toch zo veel hoop dat het alsnog! maar goed met frisse moed meis, hoop dat je IVF gewoon goed gaat komen en je je binnenkort bij de zwangere mag voegen dikke kus en knuffel en ik vind je beresterk!! Sallie lekker hoor ach martijn doet hier alles ik ga alleen de muurschikdering maken op 1 muur , doe ik als hij weer aan het werk ik klusse samen werkt niet
oh karin wat balen meid, ik had toch wel een kleine hoop voor je, maar helaas. Verwen jezelf maar vandaag en dan vol frisse moed aan de IVF beginnen.
Ah Karin meid balen joh!!! Nou ik ga duimen dat de icsi snel aanslaat en je heeeeeeeeel snel zwanger bent! Knuffel!
Hoi meisjes, Ik heb de boodschapjes weer in huis, wasjes zijn gedaan en bedje is weer heerlijk schoon! Nu even met een fruithapje op de bank Zometeen nog even de stofzuiger door t huis en dan ben ik tevreden Wij gaan maandag naar babydump, heb er zo'n zin in!! Haha, nu ben ik 12 wk dus ik mag shoppen van mezelf!!!
Ik had net echt iets raars (vond het een beetje eng). Ik liep gewoon door de woonkamer toen ik ineens heel erge druk op mijn buik voelde. Net of er aan de onderkant een stofzuiger op werd gezet. Ik ben toen snel op de bank gaan liggen en toen zakte het af. Daarna liep ik naar boven om even op bed te gaan liggen en kreeg ik erg het gevoel dat ik voor grote boodschap moest. Lig nu een kwartiertje en het is weggezakt. Pixel ook alweer voelen bewegen, maar vind het toch raar hoor. Het deed geen pijn trouwens..... Kent iemand dit?
Jeetje sal, dat lijkt me wel heel eng! Kan je niks op internet vinden? Miss moet je wat rustiger aan doen! Knuf meis
Oeh dat klinkt wel heel eng. Komt mij gelukkig niet bekend voor. Goed dat je meteen bent gaan liggen.
dank jullie wel voor al het duimen en voor alle lieve woorden. ik ga morgen voor een weekje op vakantie dus ben volgende week er pas weer gaan een weekje naar duitsland naar winterberg
Het rare gevoel blijft, maar nog steeds zonder pijn.Vraag me af of Pixel gedraaid zou kunnen zijn..... Karin: fijn dat je lekker op vakantie gaat!