@hielkje, haha wat grappig dat je meisje zo goed reageert. Ze klinkt als een felle dame! @karin, jammer meis, ik had het zo gehoopt voor je. Nu met volle kracht op naar de icsi @sallie, raar verhaal van die druk. Ik herken het niet Misschien was pixel gewoon even helemaal aan het omdraaien?? Hier ook gisteren dat gipsy wedding gezien, dat dat soort mensen nog bestaan zeg. De meesten konden niet eens lezen en schrijven Hier net bij prenatal de blije doos opgehaald, zaten wel een paar leuke dingetjes in. Verder een lekker rustig avondje houden vandaag!
@Sam wowwwwww jullie hebben het huis!!! Gaaaaaaffff Doe je wel een beetje rustig aan met je bouwvrouwen met nesteldrang acties?! @just..... Whahahaaaaa gefeliciteerd!! Hoe voel je je?! @desini (Flora, lees ik dat nou goed ( 2x zelfs haha, fijn die iPhone) jij gaat gewoon naar zuidAM Frankrijk in plaats van MET Zuidam naar Frankrijk ) Whaahaa de iPhone maakt het extra duidelijk!! Jij alweer stiekem aan het rijden?! Wel op een brave toch hè! @dday het orakel had het alweer goed!! Gefeliciteerd met jullie JONGENTJE!!! @Karin; fijn dat jullie gelijk met IVF icsi aan de slag kunnen...idd raar weer aan de pil! Je hebt het Met je laatste ronde wel spannend gemaakt, ik begon al te hopen. Nu knallen met de icsi meid!! @twijfel; mooie echo hoor!! Het is ongelofelijk hoe snel het gaat groeien! @Esther; owww jij bent al druk aan de was, knap hoor! Ik heb nog niet onwijs veel spullen dus dat scheelt!! @Joyce; lol Martijn en babyshop zin, ik kreeg beeldvorming!! Heel schattig, net ALS je kitten foto's smelt!! @sallie; lekker genieten van je vakantie meis!! Blij dat Het met pixel goed gaat. Wat een snoezige kitten heb je!! Ik herken je gevoel niet, gaat het al beter?! Zo bijgelezen haha wat hebben jullie lekker gekletst! Ik heb genoten van de vakantie, twee weken zon! Buikje is lekker bruin geworden en inmiddels is het een behoorlijke drukte daarbinnen. Als ik aan het zonnen was ging mijn buik van links naar rechts! Vanmiddag meteen lekker mijn paardje gereden, poeh dat had ik gemist!
@Karin; Balen meis! Maar we vestigen de hoop gewoon op een mooie ICSI baby en houden de moed erin! Geniet van je weekje weg meis. @Sal; Wat raar dat gevoel in je buik!! Ik herken het niet, hopelijk is het iets onschuldigs en komt het ook niet terug. Als wel moet je het ff aan je VK vragen hoor! Er is in augustus een vette hittegolf voorspeld hier, dus je kan wel lekker voor en nabruinen, haha. En ach een weekje is ook lekker toch? Tegen die tijd ben je dat Griekse eten vast wel zat (ik hou er niet van, haha ) . Enneuh die het-moet-nu-af-drang is ook nesteldrang hoor. 2 daagjes Leeuwarden klinkt lekker! Geniet ervan lieverd! @Flora; Welcome home! Fijn dat je het zo lekker hebt gehad! Hier een superlekker dagje gehad. Aan mijn twee liefste dinnetjes ons huisje laten zien en lekker de stad in om even te shoppen, daarna met mijn schoonmamsie even uit eten gegaan. Ben lekker moe aan het uitbuiken nu, het was erg druk maar wel een heerlijke dag. Ennnnn we hebben een heel mooi kado gehad van mijn schoonvader; een schilder en laminaatlegger!! Volgende week donderdag is het hele huis klaar, en kunnen we spullen gaan verhuizen en lekker inrichten en klooien! Manlief heeft vandaag met de schilder de kleuren besproken en zo, dinsdag en woensdag wordt er geschilderd en woensdag en donderdag de vloeren gelegd. Als de keuken dan ook een beetje opschieten zitten we in no time gesetteld in ons paleisje, heerlijk! Schoonvader geloofde niet dat ik anders rustig aan zou doen, dus heeft die eigenwijs het op deze manier opgelost. "Jij bent goud waard nu meis, je moet goed op jezelf passen en zo min mogelijk doen" was de verklaring. Haha. Mafkezen. Nu ga ik lekker even met de beentjes omhoog. Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Heej meisjes! Late update maar kreeg een vriendin op bezoek . Ik zou eigenlijk wat met haar drinken in de stad, maar door mijn buik bleef ik liever thuis dus kwam ze naar mij. Sam: klinkt als een heerlijk dagje meis! Ik word het Griekse eten nooit zat hoor, al leef ik weken op Griekse salade . Maar ik had vanmiddag op KNMI gekeken en dat was niet echt hoopgevend. Dus als je me kan laten zien waar je de hittegolf ben tegengekomen kijk ik daar graag even . Wat een lieve schoonpapa, behalve het idee dat je er nu zelf veel minder werk aan heb is het natuurlijk super dat het huisje wordt gedaan door vakmensen, snel en netjes! . Ik heb rondhalf 7 toch de verloskundige gebeld. Ik vertrouwde het toch niet helemaal. Hij snapte dat ik belde en nam alle tijd voor me maar ik hoefde me geen zorgen te maken gelukkig. Hij legde uit dat als je veel heb gedaan (en laat dat vandaag heel stiekem wel zo zijn geweest) het op deze termijn nogalzwaar wordt voor je buik. Rond 26 weken is je bekken er klaar voor dat het kindje daar ook in kan zakken. Dit kan nu nog niet maar dat wil het kindje wel, en dat veroorzaakt de druk. Het schijnt best vaak voor te komen. Ik moest rust nemen en niet meer tillen dus ik moet er toch maar aan geloven denk ik. Wel ben ik blij dat ik hem heb gebeld, anders maakte ik me nu misschien nog zorgen....
Flora: vergeet ik je helemaal! Maar welkom terug, klinkt als een heerlijke vakantie. Zag ook al een leuk fotootje op FB....
sallie ik zou ook even je urine laten controleren op blaasontsteking gewoon voor de zekerheid om dat ook uit te sluiten ook dit kan druk veroorzaken weet ik uit ervaring hopelijk wordt de druk minder liefs dani
Whaha sal; iedereen zeurde zo om een buik foto! Gelukkig dat de VK je ongerustheid kon wegnemen! Wij gaan zo beginnen aan de sloop van de toekomstige babykamer. We hebben vijf lege kamers, maar laat ik nou net die ene met nog schrootjes als babykamer willen haha. Mannetje begreep het gelukkig wel!
@flora, welkom terug van vakantie! @sallie, fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen. voortaan beter om jezelf letten he! hier gelukkig weer wat beter geslapen, de douche heeft geholpen! vandaag weer lekker stuk wandelen, het weer lijkt wel ok hiervoor.
@Sal; Fijn dat de VK je gerust heeft kunnen stellen! Nou weet je eindelijk hoe ik me voel, met al die "rustig aan doen"geboden, whaha. Dat van die augustus hittegolf heb ik op tv gezien, kan je er helaas geen linkje van geven dus. Maar houd moed! @Flora; Veel plezier met het beginnen aan de babykamer!
Goedemorgen meiden, wat een grijze zondag weer! @flora, welkom terug, fijn dat je het lekker hebt gehad en leuk dat jullie gaan beginnen aan de babykamer. @sam, dat is wel een top kado! Nu kan je lekker achterover leunen en kijken hoe het mooi gaat worden! @sallie, fijn dat de vk je gerust kon stellen. Zijn verklaring klinkt inderdaad wel logisch, gelukkig dat je je geen zorgen hoeft te maken. Zometeen even met de hondjes naar het losloopgebied en dan gaan we de laatste dingetjes doen aan de babykamer.
Flora: Welkom terug! EN leuk hoor aan de babykamer beginnen. Sallie: Gelukkig heeft de VK je gerust kunnen stellen. Wij krijgen vanmiddag mijn ouders en broer op visite. We zouden eerst gaan bbqen, maar daar is het weer niet mooi genioeg voor. Dus zetten we de bakplaat maar op tafel. Ook gezellig en lekker.
Zoo schrootjes zijn verwijderd, er kwam alleen een schoorsteen te voorschijn (als we logisch hadden nagedacht hadden we het kunnen weten) dus nu moet ik eerst ff nadenken hoe of wat...zucht oude huizen zucht
@Flora; Hahaha, altijd leuk, zo'n surprise. Ben je er al uit wat je ermee wilt? @Labrador; Geniet van je avondje meis! @Catharina; Ben zoo benieuwd naar jullie kamertje! Ik heb vanmiddag lekker gezwommen met een vriendin en haar zoontje, was superrelaxed en gezellig. Heb ik ook eens wat aan dat veel te dure positiebadpak, whahaha. Daarna wat in huis gedaan en met de hondjes gelopen, nu ga ik even een broodje kruidenbrie eten en mijn oogjes dichtdoen voor een uurtje. Tot later dames!
flora, wat een domper meis. hoop dat jullie er uitkomen. Was dat ook de reden waarom er in die kamer nog schrootjes waren? sam, oh lekker zwemmen. En ook nog broodje kruidenbrie en slapen mmmm lekker hoor. Hier had ik de film 'Komt een vrouw bij de dokter' nog op de dvd-recorder staan dus die ff gekeken. Nooit gedacht dat ik bij een film nog eens de tranen over mijn wangen zou voelen glijden. Jeetje wat is dat erg als je afscheid moet nemen van je dochter die echt nog heel jong is. (begin bijna weer te janken) Gelukkig is ruben niet thuis die zal me echt voor gek verklaren
@flora, altijd lekker zo'n verrassing, nu maar even een creatieve oplossing bedenken dan. @labrador, klinkt heerlijk ja, eet smakelijk @sam, hmmm ik krijg trek in je broodje. Ik zal binnenkort even foto's van het kamertje maken. @tweety, hahaha, nou ik hem hem laatst weer gekeken toen hij op tv was en heb me ook echt rot gejankt, veel te zielig die film
@flora, tja een oud huis is vol met verrassingen! @tweety, ik hield het ook niet droog toen hoor! hier vandaag ff dip dagje. lijf werkte niet mee, emo, duizelig en misselijk. vanavond maar weer even douchen voor het slapen gaan en meteen mijn haar wassen. hoef ik morgen maar even onder de douche om me op te frissen. hopelijk gaat dat wel goed. wel lekker naar buiten geweest, knapte weer iets op in de loop van de middag. mijn lief is nu aan het koken, zo even helpen en dan heerlijk moussaka eten
ben blij te horen dat ik niet als enigste zit te janken bij die film. Justme, balen dat je je vandaag niet zo lekker voelde. Hoop dat het douche je goed doet en je je morgen weer beter voelt