@Angela; Ik heb de film (expres) niet gezien, alleen het boek gelezen. Dat was ook flink brullen, haha. @Catharina; Het was een heerlijk broodje. Zo'n bruine waldkorn, met lekker dik kruidenbrie, mmmmm. Als ik de brie niet opgemaakt had zou ik er zo nog een lusten, haha. Jaa fotooo! Ben benieuwd naar je kamertje, volgens mij is ie helemaal geweldig! @Just; Balen meis. Hopelijk voel je je snel beter. Siëstaatje was echt heerlijk, wat kan een mens toch opknappen van even pitten he.
sam, ik had het boek ook gelezen, was erg benieuwd naar hoe de film was geworden. Moet zeggen is erg goed gespeeld. Maar komt nog harder aan (vond ik dan)
Oww dat boek, pffff ik heb me kapot gejankt! Uhm ik heb besloten dat we de deur ipv naar binnen naar buiten laten draaien. Niet superhandig maar wel de beste oplossing. De schoorsteen/rookkanaal laten we dan Stucen en, als je dan binnekomt hang ik daar gelijk mijn über schatiige antieke in Frankrijk gescoorde haakjes voor haar jasjes neer. Achter de schoorsteen is dan een inhammetje, daar zet ik denk ik lekker de nog te scoren schommelstoel neer. Dus het is wel opgelost! Pfff lekker die hormonen, vriendje begint morgen met zijn nieuwe baan, moet dan heel vroeg in groningen zijn en vertrekt dus nu al naar mijn ouders hun huis. Zit ik toch te janken alsof hij weken weggaat....zucht... Ik maak er maar een gezellige avond van met mijn drie hondjes en twee katjes.....vrouwtje heeft tlc nodig haha
Hoi meisjes, Daar ben ik ook weer na een dagje schoonvader die jarig was. Was wel gezellig hoor, alle kinderen en aanhang zijn in dezelfde leeftijd ongeveer, dus altijd aanspraak genoeg. Flora: lekker dat de schrootjes eraf zijn. Bij ons loopt er ook een schoorsteen door de kinderkamer. Niet praktisch maar we maken hem leuk door die net als de tegenover gelegen muur te behangen na het stucen. Misschien is dat bij jullie ook wel schattig voor de haakjes, wat voor haakjes heb je? Tweety: nog nooit bij een film gehuild hier (alleen toen ik 8 was en Free Willy keek, vond het zo zielig voor dat jongetje dat hij zijn vriendje kwijt was bij het vrijlaten ), maar wel ibj KEVBDD hoor! Sam: klinkt als een heerlijk broodje en middagje meis! Af en toen heb je dat gewoon lekker nodig hoor! Dani: ik zat er ook al aan te denken, voor blaasontsteking. Maar ik heb weer een huisarts die nog op vakantie is, dan is het meteen zo'n onderneming.... Met mijn buk gaat het goed, één keer licht hetzelfde gevoel gehad. Ik hou het wel in de gaten komende dagen, mocht het zo blijven wil ik toch nog even voor de vakantie naar de VK, anders zit ik ook niet lekker. Morgen eindelijk mooi weer ! x
Tweety: *Ik vind het vaak wel lekker om juist zo'n film te kijken als ik helemaal allen bent, Sam: klinkt lekker dat broodje. Sallie: gezellig dagje dus en idd morgen mooi weer, eindelijk! Flora: Probeer idd maar een gezellig avondje met je hondjes en katten te maken Hier een gezellige middag en avond gehad met familie.
sallie: gelukkig gaat het beter, balen dat de ha op vakantie is das niet echt fijn moet je weer naar een ander, als het beter blijft gaan zal het met de blaasontsteking meevallen denk ik hou het goed in de gaten wordt het erger zou ik t toch ff laten testen succes meis
@Flora; Fijn dat je een leuke oplossing voor het kamertje gevonden hebt! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Hoop dat je hondjes en katten je een beetje op hebben kunnen vrolijken. @Sal; Rustig aan hoor jij!! *kijkt streng* En even voor de vakantie naar de VK zou ik zeker doen, just to be sure. Als manlief straks (oooooit ) thuiskomt heeft hij maar liefst 10 dagen vrij! Dat heb ik in de bijna 6 jaar dat we samen zijn nog nóóit meegemaakt, hij is volgens mij nog nooit langer dan een midweekje vrij geweest sinds ik hem ken. Bizar werkelijk. Wat er ook gebeurt; val nooit voor een zelfstandig ondernemende horecaman, dames! We gaan de komende dagen dus lekker klussen en werken in ons huisje en leuke dingen doen, verrukkelijk. Heb er zin in! Slaap lekker ladies!
Goeiemorgen dames! Zonnetje schijnt! Geniet ervan! @Angela; Ja hoor. Dat is zo ongeveer het enige dat ik mensen nog tegen me hoor zeggen de laatste tijd, dus ik zal braaf op m'n bevallig derriére blijven zitten.
Hierrrrrr!!! Heb al de honden gewandeld, paarden gevoerd en de keuken gepoetst.....nu even de wei mesten en de paarden poetsen en dan de inschrijvingen van de hondenshow verwerken. En dat noemen ze vakantie whahaaa Sam heb je al foto's?!
jij bent druk geweest in je vakantie. Ik denk dat iedereen van de zon aan het genieten is, dat ga ik nu ook doen
Goed bezig op de vroege morgen Flora! Ik heb een fotootje van de voorkant van het huisje in mijn album gezet. De andere foto's die ik heb daar staan manlief of ik of wij samen op en dat wil ik liever niet hier online hebben. Ik ga ook maar even wat nuttigs doen. Latersss!
sam lekker dat die thuis is geniet ervan, en niet alleen op je deriere zitten maar graag ook taken uitdelen en zeuren om koffie , wedden dat je daarna mag helpen haha zo doe ik het nu ook . Flora lekker druk al hier staan ze al een paar dagen volledig buiten lekker hoor. labrador nope hier geen zonaanbidder, wij moeten zo naar het umc controle van me ziekte , en nog ff langs brezan voor een kabeltje en dan nog naar hui9s ter heide naar opa en oma. angela ik vond het ook een zielge film. fijne dag allen
@Joyce; Whahaha da's een goeie idd, ik word gewoon zó lastig dat ze me smeken om wat te gaan doen. Thanks voor de tip, je bent geniaal! Hoe is het verder met jou lieverd? @Angela; Ik doe m'n best. Komt wel goed, ik voel me verder prima hoor, maar moet gewoon niet denken dat ik alles kan wat ik niet-zwanger een peuleschil vind. Is best lastig af en toe, maar het begint te wennen.