Dames, kunnen jullie mij helpen? Ik heb 4 (grote, zware) katten die van slopen houden, en we willen in het nieuwe huis een nieuwe krabpaal voor ze neerzetten. Nou zit ik te twijfelen tussen deze 2, misschien kunnen jullie me helpen beslissen. Krabpaal en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Trixie krabpaal Nerja en: Krabpalen voordelig bij zooplus: Krabpaal Bora Bora Ze zijn allebei natuurlijk gewoon spuuglelijk, dus daar gaat het niet om. Maar welke zouden jullie kiezen?
ik zou voor de tweede gaan sam, wij hebben hier ook een grote, met een slaapzak bovenin , en twee huisjes en een trap[etje zal binnnenkort ff foto maken, de kleintjes vermaken zich er ook al op en scherpen er hun nageltjes aan ideaal zoveel ruimte
Hoi dames, Was ik weer @karin, balen, maar ik hoop dat alles snel gaat lukken met de ICSI. Hou ons op de hoogte @Sallie, ik ken het gevoel wat je beschrijft, heb ik ook regelmatig last van als ik te veel gedaan hebt. Het kan echt geen kwaad. Doet alleen even veel pijn. Dan even wegpuffen en het gaat nij mij meestal wel weer. En ik duw haar dan altijd weer even naar boven toe....... Maar nog een controle bij de VK kan geen kwaad. @Sam, fijn dat je z'n slimme schoonvader hebt en dat hij goed voor je zorgt. Echt een superkadeau. Heerlijk dat je mannetje nu 10 dgn vrij is.. Ga lekker van elkaar genieten @flora, welkom thuis. Goede oplossing heb je verzonnen met de plotselinge verrassing en mooie buikfoto op fb. @catharina, ik mag de blije doos ook halen, ga dat deze of anders volgende week doen. Ben benieuwd naar de foto's van de babykamer. @Joyce, jij ben nog steeds goed bezig. Martijn aan het werk zetten slim.... Succes in het ziekenhuis. @dani, hoe is het met jou? @justme, doe je wel rustig aan... En pas goed op je zelf @meid,heerlijk idee toch 12 wkn en nu los kunnen gaan met shoppen. @Angela, met jou ook nog steeds alles goed @Dday, mooie set heb je gekregen en laat je maken. Heel erg leuk Volgens mij ben ik nu niemand vergeten en anders sorry. Wij zijn weer terug in het land. Hebben het heerlijk gehad. Maar valt wel tegen hoor, uitgebreid shoppen en 's avonds ook nog weg. Maar we hebben het echt even heerlijk gehad met z'n 2e. Ik begin alleen een manvte krijgen die ongeduldig wordt. Als het aan hem lag wordt ze morgen al geboren. Hij is veels te. Nieuwsgierig en wil haar vast houden. Wel heel erg lief. Ik lees weer volledig met jullie mee. Liefs Esther
Angela: Jij ook al 8 weken! Gaat snel hoor. Gaat het nog steeds goed met je? Joyce: Succes in het ziekenhuis Esther: Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik ga weer werken tot vanavond laat en morgen weer om 7 uur beginnen, dus spreek jullie morgen middag of avond weer. Geniet van het zonnetje dames!!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Esther!! Sam ik zou ook de 2e kiezen. Joyce; de paardjes die aan huis staan staan al tijden dag en nacht buiten, maar de een is drachtig en de ander 24 dus ze krijgen elke dag brokje erbij op stal. Dan kan ik ondertussen de mest uit de wei halen, blijft die ook netjes.
esther, klinkt als een heerlijk weekendje. Nu lekker verder in het kamertje van jullie meisje Esther en labrador, hier gaat alles goed hoor. voel me goed geen klachten behalve heel moe en pijnlijke tepels. Moeten nog 2 weken wachten op de echo vind het wel spannend of alles dan goed is.
Hey meiden, @esther, mooi dat het leuk was! Hier hetzelfde verhaal met manlief. Hij heeft zoiets van; het kamertje is klaar dus kom maar op haha, ik denk dat het voor hem ook nog een lange 14 weken worden. @sam, wat lekker dat je vriend 10 hele dagen thuis is, lekker samen klussen! Wat een enorme dingen zijn die krabpalen zeg. Ik heb weinig verstand van katten, dus zou niet weten welke je het beste kan nemen. Hier het huisje maar eens lekker schoongemaakt. Nu even uitpuffen en maar eens lekker buiten wandelen met de hondjes.
@Es; Welcome home honey! Fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben! Enneuh JJ moet echt nog even geduld hebben hoor! Die van mij is ook al zo ongeduldig trouwens, gekke mannen ook altijd. @Labrador; Werkze! @Angela; Nog 2 weekjes, spannend joh! Wel relaxed dat je relatief weinig klachten heb, luxe hoor! @Catharina; Ik heb ook geen verstand van katten hoor. Lelijk zijn die palen he! Ik zet 'm ook niet in de woonkamer hoor, zou er acuut pyromanisch van worden hahaha. Geniet van je wandeling meis! Ik heb die van ons al gemaakt, ze vonden het toch wel wat warm dus ik heb ze lekker laten zwemmen en op kikkers laten jagen en vond het na een uurtje of anderhalf wel weer gescheten. Ze liggen nu lekker te pitten, zo zie ik ze het liefst. @Krabpaal; Aargh jullie kiezen allemaal voor die spuuglelijke 2e dus? Grrr! Nou ja ik heb nog even. Ik heb mijn resterende rijlessen afgezegd. Werd het spuugzat, zat af en toe jankend achter het stuur en merk dat ik door mijn zwangerschap heel veel dingen vergeet en soms ook zwangerschapsblindheid had waardoor ik heel erg schrok en dan ook weer moest huilen en zo. Het was gewoon echt niet leuk meer. Bovendien komt de rijschool waar ik zit niet in het gebied waar ik ga wonen, dus ik ga na de bevalling gewoon opnieuw beginnen ergens anders. Misschien nog even proberen voor de bevalling mijn theorie te halen, maar misschien ook niet. Ik ga voorlopig iig al mijn energie (en centjes) maar even in het verhuizen en zo stoppen, dat is me veel meer waard. Baal er wel ontzettend van dat ik mijn doel van rijbewijs voor de bevalling niet heb gehaald, maar goed.. Het is nou eenmaal zo. Zucht.
Sam, balen dat je je lessen niet kan afmaken.maar met al die emoties lest het ook niet lekker. Zou de theorie ook bewaren voor na je bevalling dan kan je je nu op de verhuizing en bevalling richten. Je theorie is ook maar jaar geldig je hè. Ben idd blij met weinig kwaaltjes maar maakt ook wel onzeker hoor.
@Sam, ik geef je gelijk dat je gestopt bent met autorijden, dat moet leuk zijn en geen verplichting. Ik kan je geen advies geven qua krabpaal, dus aan mij heb je niks...... @Angela, geniet ervan dat je niet erg veel klachten hebt. Net Nijntje op de muur geplakt, ziet er erg leuk en strak uit. Het wordt nu echt een kinderkamer en straks met de meubels alleen maar leuker. Na woensdag heb ik foto's. Striaks mag ik me gaan melden voor m'n eerste zwangerschapscursus les...... Ben erg benieuwd wat ik er van kan en mag verwachten. Laat het jullie weten als ik terug ben.
@Es; Leuk dat het kamertje zo goed gaat! Ben benieuwd hoe je cursus is! Ik begin 5 september, vind het spannend haha. Autorijden heb ik nooit "leuk" gevonden, meer nodig. Maar de laatste tijd werd het echt een drama en zag ik er steeds meer tegenop. @Angela; Ja klopt van die theorie, en dat wist ik ook wel, maar dan heb ik misschien juist een steuntje in de rug om als kaboutertje een paar maanden is een soort spoedcursus te gaan doen of zo. Zucht. Ik zie het allemaal wel.
Goede keuze Sam! Ik heb besloten dat ik mijn studie niet afmaak, het is nog een bult werk en dat ga ik nu zwanger en met een zieke papa niet trekken. Na de bevalling wil ik me op mijn kleine meisje richten dus dan maar geen master mama LOL Ik ben reuze benieuwd Esther!
@sam, ik zal je tip onthouden geniet van de daagjes samen. ik vind de 2e wel leuk! @flora, die master kan altijd nog hoor! nu eerst prioriteiten he hier gaat het gelukkig al wat beter. ontbijten gaat lastig, maar dat peuzel ik in de auto wel verder op. zo lekker eten, eens kijken wat mijn lief gaat koken.
Ik ben er ook nog hoor! Even geen tijd om te reageren, sorry sorry! Maar dat komt echt wel weer. Morgen de hele dag oppas op zoontje van mijn vriendin van 7mnd, dus dan moet ik me vermaken als hij slaapt en dat kan hier vast . Nu nog 3 posts!
@esther, veel plezier, ik ben benieuwd hoe het was. Ik heb komende maandag mn 1e les. @sam, wel jammer dat je nu geen rijbewijs hebt als de kleine komt, zou toch wel handig zijn. Maar ik snap je wel goed hoor, ik vond rijlessen ook nooit leuk, een drama vond ik het. Ik ben toevallig in 1 keer geslaagd, want anders was ik er misschien wel mee gestopt bleegh! @flora, snap je helemaal hoor. Zeker ook nog met je zieke vader erbij. Misschien komt de titel nog wel als de kleine er is. Natuurlijk wel hartstikke stoer zo'n "mastermama" haha. Manlief is hier barbecuen met zn werk dus het huis voor mezelf alleen, niks aan!
sam heb je niet in 1 keer betaald dan? zo ja krijg je nog wat terug ? ik heb alles al betaald en vind het leuk dus daar heb ik geluk mee Flora ok begrijpelijk zoveel druk en stress..maar goed wie weet na de bevalling en de kraamtijd kan je het weer opakken, heb jij niet al betaald voor het semester dan? Esther welkom terug snap dat je moe bent erna Sallie veel plezier morgen , wij hebben woensdag me nichtje van 2 en me neefje van een paar maandjes Catherina ik ben nu alleen aan het eten had eerder geen honger, nu ff rijst met kaneel en suiker lekker lekker
@Sal; Rustig aan meis, geniet van je vakantie en van je oppasdagje morgen! @Joyce; Jij hebt gelukkig ook nog even de tijd om je rijbewijs te halen. @Catharina; Mja het is misschien wel jammer, maar de laatste maanden van mijn zwangerschap constant tegen die rijlessen ophikken en jankend achter het stuur zitten zonder enorm grote kans op examen doen voor mijn bevalling vind ik nog een stuk minder leuk. See you @ het nieuwe topic dames!