Esther wauw! stoer nijn! had niet verwacht dat het zo uit zou pakken is alleen maar goed dus. en wat doe je met het andere nijn ? laat je die buiten ? Sam je hebt pb, en ik wil het geslacht weten haha martijn moet wel want ik hou het niet voor me haha de naam zou ik wel voor me kunnen houden heb alleen nog geen idee wat voor naam haha. labrador lekkere dag gehad? Sallie indd ff met de beentjes omhoog dan ! ennuh over dromen gepsorken echt te ernstig whahah maar goed.. angela hoe was het bij je schoonvader? Justme soep klinkt goed heb je al gegeten? nou hier lekker met spark en winnie bezig geweest , alleenw was ik vandaag erg prikkelbaar...pff mja hoort erbij
Hoi meiden! Ik heb jullie ook weer gevonden. Heb een erg druk, vermoeiend en gezellig weekend achter de rug. Ben doodop! Verder niks te melden.
Sam: mooi dat het bos lekker was. Ik begin nu ook wel benieuwd te worden naar jouw dromen! Wie was (zijn, je weet maar nooit ) de gelukkige(n) ? Haha. Verder goed van je dat je aan je theorie bent gegaan! Hielkje: mooi dat je even lekker geslapen hebt! En een positieve verrassing mag ook he! Hoop dat Nijn nog lang meegaat! Justme: euhmmm, vannacht vond ik het hartstikke leuk . Vanmorgen dacht ik, euhhh Nick en Simon?! Dusss.... Hoop dat je soep lekker is, maar zo klinkt het wel! Moet hier nog bedenken wat ik ga eten, maar wordt bij het idee alleen al onpasselijk. Heb echt geen trek. Maar kom nog steeds niet aan, dus moet wel wat eten. Mja, weet dus niet wat.... Joyce: klinkt als een lekker dagje! Maaruh, jij ook wilde dromen.....? Haha. GFH: Hoi Nou ik ga dus maar eens wat te eten bedenken.... Misschien gewoon iets wat ik erg lekker vindt, als ik dat in huis heb dan haha, beter iets dan niets...
Ik wil even spuien dat ik me dood irriteer aan webshops die besluiten op zondag dicht te zijn (net als ik even wil kijken naar kinderstoelen). Net of zij er last van hebben als ik niet dezelfde overtuiging heb en daarom op zondag naar kinderstoelen wil kijken. Blegh. Ik wil een Bloom. Zo.
@haha sallie, ja bizar he, die site van babypark is gewoon dicht! Best wel gek voor zo'n groot bedrijf. Ik heb ook een bloom besteld, echt heel cool zijn ze! Wie was je favoriet nick of simon haha? @sam, we zijn wezen varen in fluisterbootjes bij broek in waterland, daarna stadswandeling gedaan in monnickendam en ook daar geluncht en 's avonds een bbq. We hadden wel echt super veel geluk met het mooie weer. Hier ook trouwens echt bizarre dromen, raar is dat he...
@Catherina, wat blijf jij slank zeg, ik had al een echte buik rond die periode. @Joyce, ja het was zeker een aangename verrassing. Flappie blijft buiten en na overleg gaat daved ook weer naar buiten.
Het schokkende feit was meer dat je dacht, niet Nick en Simon maar Nick én Simon (A). Maaruh, Nick was toch de favoriet. (wat uiterlijk betreft niet trouwens ). Mooi buikje heb je! Ik zie al echt een puntje komen hoor! Ennuh, naast jou ben ik echt een olifant!
@sallie, raar dat een webshop dicht is! ze hoeven toch niets te doen op zondag...... soep was lekker, sla ook! heb dus wat goedgemaakt van mijn ramp eten van gisteren. buik rommelt en heb bruin verlies. is vast geen goed teken....we wachten wel weer af.
Justme: mooi dat je lekker hebt gegeten! Ik moet nu ook echt iets gaan pakken/maken.... Ik vind het ook een beetje raar hoor, of zij dat voor iemand moeten bepalen. Maar je krijgt deze melding: www.babypark.nl Flora: toevallig dat jij het ook had! De Stokke is idd gaaf, maar vriend vond hem te "hip"
ok, das wel duidelijk! ieder zijn ding zeg maar! bah, heb het gevoel dat ik ongi wordt! en dat op dag 23.....
@ justme, zou dan wel vroeg zijn. Fijn dat alles lekker was. Is je lief denk ik ook blij. @Sallie, welke bloom wil je dan dat ei of niet. Wij willen de chicco, die kan ingeklapt worden aangezien we erg klein wonen is dat erg handig. Maar die bloom is wel heel erg mooi
Justme: ik hoop het echt niet voor je! . Het klinkt wel hoe ik me voelde, maarja iedereen is anders... Hielkje: wij willen (ik wil , neehoor, vriendje vond hem ook mooi, maar duur) de Bloom Fresco Loft (kan mooi aan tafel) en dan in het wit met blauw. Wij hebben de tafel een beetje in het midden staan zegmaar, dus dan zou hij mooi tussen de muur en de tafel passen en niet in de loop staan. En ik vind het super dat een klein baby'tje er ook al even in kan als wij eten, wel zo gezellig en scheelt weer ruimte voor een wippertje (ondingen om op te ruimen lijken me dat!) Edit: deze: http://www.babyzaak-online.nl/images/D/fresco_loft_w_bermuda_blue.jpg
@sallie, een olifant nog wel haha, nou dat valt nog reuze mee hoor. Wij hebben dezelfde besteld alleen dan met zilver. Je moet trouwens even opletten dat je er ook zo'n verklein zitje bij besteld, dan kan de baby er meteen al in! @hielkje, ja ik groei minder hard dan de meesten zie ik ook op ons buikjes forum! Maar denk dat er nog genoeg bij komt! @justme, dat is wel vroeg! misschien wel een innesteling?
@Joyce; Thanks voor je pb bijstand, haha. Kan het heel goed gebruiken! En die prikkelbaarheid hoort er idd bij, zeg maar vast tegen je lief dat hij er maar beter aan kan wennen, whaha. @GFH; Lekker rustig aan doen vandaag, daar is het zondag voor! @Sallie; Ik droom echt de raarste dingen. Dat ik mensen vermoord, dat ik in de gevangenis zit, dat ik vecht met mensen, dat ik in Mexico boodschappen aan het doen ben, dat ik verkering heb met Bruce Willis, dat ik op het strand aan het roken ben, echt de bizarste dingen. In de "leukere" dromen is vooral mijn vriend het slachtoffer , maar ook niet bestaande mensen en dus ook Bruce Willis en een kerel uit de serie Breaking Bad. Oeh, en Simon uit ATWT, raawrrr!! Echt te bizar allemaal. Wat bizar trouwens dat een webshop dicht kan zijn op zondag! Wat een schokkend gebrek aan service! Als ik niet zou kunnen wehkampen op zondag hadden ze echt vele honderden euro's misgelopen, whaha. Heel erg bizar, ik vind echt dat ze zich kapot moeten schamen. Wel een supermooi stoeltje trouwens. Wij hebben ze trouwens ook gezien dat je ze aan de tafel kan "hangen" zegmaar, bij de Prenatal hadden ze die. Echt superhandig lijkt die me. Voor dat soort dingen moeten wij echt nog gaan shoppen, maar daar hebben we gelukkig nog alle tijd voor. @Catharina; Oh dat klinkt als een erg leuk personeelsuitje! Ik hou het in gedachten ter inspiratie. Wij weten het echt niet dit jaar, zucht. En wat ben je nog slank zeg! Jeetje! Ik ben echt een hoogdrachtig nijlpaard naast jou, haha. @Justme; Fijn dat je lekker hebt gegeten! Bevredigend altijd he, als je zelf zo lekker hebt gekookt. Hopelijk houdt je buik op met rommelen en ga je je snel lekkerder voelen. En ik blijf lekker doorduimen dat het alsnog raak mag blijken deze ronde. Ben overigens erg blij dat ik niet de enige met die bizarre dromen ben, ik had mezelf al half gek verklaard, maar da's gelukkig niet nodig (op deze gronden, haha). Pfiieeuw! Ik heb afgezien van het bos en een uurtje theorie bitter weinig uitgevoerd vandaag. Handdoekenwasje gedraaid en een afwas gedaan, en veeeel gerelaxed. Wel bijzonder gezond gekookt, krieltjes uit de oven met gewokte spinazie met spekjes, geroosterde pijnboompitjes en knoflook. Was wel lekker, en er zit lekker veel ijzer in, dat moet van de VK, haha. Hadden jullie trouwens dat verhaal gelezen/gehoord van die Italiaanse vrouw wiens man haar peuter vergeten was uit een bloedhete auto te halen (hij was naar zijn werk gereden ipv naar het kdv) tot het kindje uiteindelijk overleden was, en dat die vrouw toen zei "Het was een ongeluk, dat kan iedereen gebeuren"? Echt zoooo bizar!
Even een linkje gezocht, ik heb het wel errug warrig omschreven zie ik. Nieuws.nl - Italiaans kind sterft in hete auto
Sallie: Aparte kinderstoel, wel praktisch denk ik. Just me: Hoop zo dat het geen ongi is! Wat voor soep heb je gemaakt? Deze week gaat mijn moeder (die kookt dan voor meerdere mensen) chineese tomatensoep maken. Die is zo lekker. Heb er nu al zin in. Catharina: mooi beschaafd buikje Joyce: Met mij gaat het goed Vanmorgen bij familie op bezoek geweest, vanmiddag een deel van de plantjes gepoot die ik gisteren heb gekocht en verder lekker lui op de bank gehangen en geslapen .
sam: Wat erg van die peuter! Ik vraag me echt af hoe kan je nu een kind vergeten?? Zulke mensen verdienen niet om een kind te krijgen/hebben.