@Labrador; Helemaal mee eens. Je hebt ongelukken en ongelukken. Ik ben het ook zeer zeker niet eens met de moeder die zegt dat het iedereen kan gebeuren. Ik vergeet verdomme m'n hónden niet eens, laat staan m'n kind. Hoe druk je het ook hebt, hoeveel je ook aan je hoofd hebt, hoe verstrooid je ook moge zjn en hoe stil je kindje ook achterin de auto mag zitten, dit kan echt niet iedereen gebeuren. Vind het zo'n bizar verhaal! @Esther; Oh wat een leuk stoeltje! En in onwijs veel superleuke kleuren verkrijgbaar zie ik. Leukleukleuk! *hebbenhebbenhebben!*
@Sam hij is zeker in hele leuke kleurtjes. Weet nog niet welke, denk dat ik ga beslissen als ik weet wat het wordt een jongetje of meisje.
hoi dames, ik heb jullie ook weer gevonden, lees regelmatig nog stiekem mee hoor, maar reageer niet altijd. Ik zag een mooie foto voorbijkomen met een platte buik voor 16 weken! (had ik ook, word je waarschijnlijk niet super zwaar) En jullie over die kinderwagens, haha helemaal grappig Hoop dat alles goed gaat met jullie, met de zwangere en de nog niet zwangeren. Hoop dat de nog niet zwangeren snel zwanger worden! Groetjes!
Ze hebben weer wat nieuws in Amerika. Is opzich wel leuk om te doen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden Nieuwe trend: gender reveal party - Vrouw | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl/vrouw [Actueel]
@Esther; Ik vind het een beetje kadootjesgeil en typisch overdreven Amerikaans gedrag. Maar als je geen babyshower doet is het misschien wel leuk, geen idee. Ik moet er niet aan denken het te organiseren iig.
hahaha dat filmpje, ik vind het wel heel cool. Zou het zelf niet doen, is wel weer erg amerikaans, maar waarom niet?
Sam: haha, jij dus ook rare dromen. Op zich zouden mensen nu van ons kunnen denken dat we zuipende, rondfeestende over erotische dingen dromende mafkezen zijn . Whaha. Hielkje: ik heb even gegoogled, die is ook leuk! Al vind ik sommige printjes niet zo, maar er is lekker veel keuze! . Monique: hoe is het met jou en Yuna? Leuk dat je ons weer gevonden hebt! Catharina: welke kleur had jij van de Bloom? En idd ik moet aan een verkleiner denken. Ik moet sowieso nog een tijdje wachten, wil bestellen als vriendje terug is.
en die rare dromen blijven ik heb ze nog steeds, maar dan dat iemand mn dochter vast heeft en buiten op de harde tegels laat vallen enzo.... Mmmm wen er maar aan, die dromen blijf je nog wel ff houden...
ehm monique ik wou dat ik dat soort dromen had hha droom alleen maar over sex! hahah tja die taart..hmmm apart...nee zou ik niet doen wel lekker triouwens justme niet ongi worden hoor! wie zei dat ook alweer in mei leggen alle vogels een ei...dussuh bevruchten die hap haha pff verder alles gelezen...maar niet veel blijven hangen *zucht* word oud
@joyce: oooh hahaha zo had ik t niet begrepen haha, deze dromen komen dan later wel hahaha, nou en dan maar proberen of dromen ook uit kunnen komen hihi weet niet hoe gek je dromen zijn, maar proberen met die handel haha en veel plezier, staat nu ff geen druk achter om een kindje te maken hiihi Ik heb btw geen babyshower gedaan, en ook niet zo'n feest, haha ben er niet zo van
Wij gaan het ook niet doen, ook geen baby's peer, wel een kraam eest als de kleine een maand oud is denk ik. Familie en bepaalde mensen zijn wel welkom. En de rest op het feest. @Monique hoe gaat het met de kleine meid. Groeit ze goed en alles naar wens?
Nee, precies, en kraamfeest idd niet te vroeg plannen:d je weet nooit hoe je je voelt en wat er allemaal nog gebeurd Yuna groeit goed, en doet het nu weer lekker. Heb een hele lieve foto, sorry, ga m toch ff plaatsen...
@sam, echt idioot dat je je kind vergeet! kan ik me (gelukkig) niets bij voorstellen maar je hoort het helaas vaker. @hielkje, had ik ook gelezen! tja, ieder zijn ding zeg maar, zou niet iets voor mij zijn. @labrador, het is groente soep geworden. dat maak ik meestal. soms tomaten soep en courgette soep, als de oogst groot is! ongi zou wel extreem vroeg zijn, dus ga er maar niet vanuit. vk hier dacht misschien een innesteling....heb het wel heel warm...... maar heb me ook boos gemaakt vanavond, kan dus ook best de reden zijn.... nu lekker slapen, morgen helaas erg druk en hectisch op mijn werk vrees is....
Heey meiden. Verjaardag duurde wat langer. Maar was super gezellig. En het was ook nog eens droog. Wauw catharina en jij bent 16 weken. Valt haast niet op. Zag mooie kinderstoelen voorbij komen. Echt super. Wij gaan denk ik voor een stokke. Maar zover zijn we nog niet. En over het geslacht weten. Pfff ook moeilijk. Zelf zou ik het wel willen weten. Maar weet dat ik het niet voor me kan houden. Dit zelfde geld voor de namen. Maar voor de genen die het voor zich kan houden respect. Maar het is inderdaad wel makkelijk met dingen aanschaffen. Hihihi. Maar labrador. Volgens mij vroeg je hoe ik me voelde. Nou nog steeds het zelfde en niet minder. Misselijk ongi gevoel. Kramp in mijn darmsysteem. Moe. Tja ga morgen na de dokter en dan leg ik het daar ook even voor. Kijken wat hij of zij zegt. Tis altijd weer een verassing wie ik voor me krijg. Maar kan met allebei door 1 deur. En dan was er nog 1tje die een beetje oudbloed had vandaag. Hoop dat het het zelfde is als sallie had. ( sorry maar mijn tel doet niet alles wat ik wil. Dus kan niet verder terug lezen. Volgens mij was het just. Maar twijfel hihihi) ik ga voor je duimen. Moniqeu wat leuk dat ht goed met jullie gaat. En van die dromen. Hoop dat je die gene wel een schop hebt verkocht in je droom dan. Hihih. Esther wat super van nijn. Hoop dat hij nog vele mooie momenten kan hebben met jullie kleine.