Gek op roze (deel 2, dames die gaan voor hun eerste kindje deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hielkje, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Catharina; Sterkte meis, hopelijk trekt je misselijkheid snel weg!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @misselijkheid/verminderde eetlust: ooh vreselijk zeg, hoop dat het snel weggaat. En verminderde eetlust is ook vervelend, maar wel beter dat je niet hoeft te spugen!

@pil: gek om hier weer te lezen terwijl ik vorige week weer aan de pil ben gegaan... Ben er nog geen jaar vanaf geweest. Hoop zo erg dat het voor jullie allemaal nu snel gaat!!

@greys: neeee??? laatste aflevering? Pfff door alle kraamvisite heb ik t al 3 weken niet gezien, en vorige keer half. Wil Meredith dat kindje zola adopteren?? Ik heb geloof ik een update nodig:D hihi

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catherina, sterkte met de misselijkheid.

@Flora, jezelf lekker verwennen. Ook verplicht op doktersassistente advies en tegen die buikpijn zou ik para nemen mag geen enkel probleem. Succes bij de Ha.

@Leonie, jij ook succes bij de ha.

@Sam, sterkte zo bij de tandart, zal aan je denken om 16uur. Heb dan geen tel. meer dus moet zeker lukken.

@Monique. lijkt me ook heel raar, iedereen is hier van de pil omdat ze zwanger zijn of willen worden en jij mag er weer mee starten.

@Labrador, veel plezier bij je vriendin.

Hier weer een dag aan het werk en nog 3,5 te gaan. Met vanmiddag meegerekend. Heb echt totaal geen zin. Met nijn gaat het echt heel erg goed. Geen maden meer te zien. Essie helemaal:D:D:D

Ga zo even boodschappen doen voor de lunch en vanaf 14uur weer vol aan de bak.

Werk ze voor de gene die moeten werken en anders geniet van je vrije dag als je leuke dingen gaat doen.

Liefs Esther

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Bedankt dat je wil duimen meis! Hee wat geweldig dat Nijn goed gaat! Ben supersuperblij voor je!!
    Werkze zometeen, hopelijk gaat je werkdag snel voorbij.

5. zo had vanmorgen bij gelezen maar moest ff naar de HA martijn is nu weer die kon nu open gesneden worden ik hoefde alleen maar bloed te prikken hih

Essie wat goed!! super nijn!! werkse

Sam ik duim voor je lieverd , maar komt vast goed en doe je je ogen dicht bij de tandarts en denk je gewoon dat het je dierenarts is kan ook :p

Flora rustig aan jij muts!

Catherina blegh dat niet lekker, nou wanneer heb jij vakantie dan? niet eerlijk soms he haha

Sallie oe fben ff vergeten sorry meis

Sam anders nodig je ons toch uit:D haha

monique sorry ik kijk het niet..kan je geen update geven dus.

zo ga ff stofzuigen

6. ok mijn nichtje (dochter van mijn broertje) showt even haar stoeltje en op de achtergrond is tijn:)

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Sam snap dat het het vervelend vindt dat je zo weinig mensen hebt. Hier hebben we jammer genoeg ook een kleine fam. Maar daar werken we aan hihihi. Maar succes bij de tandarts. Gaat ook helemaal goed komen.

Flora jij succes bij de dokter. Hopelijk is het goed te behandelen. En inderdaad lekker uitrusten vandaag. Neem je tijd.

Ik heb vannacht een vraag bij de vk gelegd hier op het forum. Maar kreeg een antwoord waar ik niet veel mee kan. Dus ff anders gesteld. Hopelijk kan ze me helpen of mischien jullie als jullie het lezen. Hoe dichter bij ik bij de ha afspraak kom. Hoemeer ik twijfel. Grrr.

8. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Joyce leuk stoeltje en lekker nichtje. Hihihi mooi weer ook. Stofzuig ze.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @twijfelgeval: ik ga je vraag ff zoeken...

@foto: wat een scheetje:D en zo ziet het stoeltje er wel handig uit.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @twijfelgeval: ik zou als ik jou was de datum netjes op een rijtje zetten: dan en dan ongesteld geweest, toen en toen negatieve ovu testen en toen dacht ik innesteling te voelen enz. (als ik t goed begrepen heb) Dat komt zelfverzekerd en daadkrachtig over en dan vragen: wat kan het zijn? Want ik voel me hier niet prettig onder. Dan breng je het ook misschien op een manier die niet wanhopig klinkt. Dat je wilt weten wat het is omdat je lichaam een beetje gek doet.

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Monique tnx zou ik het nu nou nog ff veranderen. Of zo laten staan. Of een nieuwe vraag stellen.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik zou gewoon naar de dokter gaan, en t vooraf op papier voorbereiden. Gewoon even uitschrijven of uittypen. doe ik ook weleens van te voren als ik er niet uitkom. Denk dat de dokter je hiermee beter kan helpen dat hier op t forum op dit moment. Goed voorbereid ernaartoe gaan scheelt heel veel.

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @eshter, fijn dat het met nijn weer wat beter gaat.

@justme, hoop niet dat je ongi is doorgezet, is trouwens ook wel vroeg anders

@monique, wat een mooi meisje heb je toch.

@ joyce, apparte stoel, heb zoiets nog nooit gezien.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Je nichtje kan er goed in zitten.

Esther: Wat fijn dat het goed gata met Nijn.

Sam: Heel veel sterkte bij de TA! JEn kunt het meid!

Gisteravond even goed gepraat met m'n mannetje. Ik heb nu het idee dat hij er klaar voor is om voor een beeb te gaan. We hebben het verder over namen gehad, en hij blijkt het toch wel spannend te vinden zo rond mijn NOD.

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Heey labrador. Spannend is het dan he. En leuk dat jullie over namen zijn begonnen. Liggen jullie een beetje op 1 lijn? Hier wel. We zijn bezig met een lijstje te maken apart van elkaar. Om zo te kijken wat we echt leuk vinden. Maar elke keer heb ik wel een ander op 1 staan. Hihihi

Zo ben bij de dokter door al de stress vergeten hoe laat ik ook al weer moest. Schaam. Heb het wel op gegeschreven maar waar....???? Maar goed ben dus dik een half uur te vroeg. Beter te vroeg dan te laat. Mijn maag zit helmaal in de knoop. Ben aan het twijfelen om ff een broodje te halen in de stad. Maar denk dat ik geen hap door mijn keel krijg nu. Ach wacht wel gewoon ff.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, succes, en gewoon alles vragen wat je wil weten.
    @Labrador, heerlijk dat hij er nu helemaal klaar voor is. Toch een fijne gedachte denk ik.

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Leonie: wij liggen redelijk op 1 lijn.
    Heel veel succes bij de HA!

18. labrador had je het idee dat dat niet zo was bij hem ?
    wel fijn een gesprekje dan ;)

leonie komt goed adem in adem uit..en dat blijven herhalen :D

Namen: pfoeh ehm geen idee haha denk dat we wachten met verzinnen tot de 20 weken echo ofzo, ben daar niet zo heel goed in in dat verzinnen martijn wil in ieder geval niks verkleinends zoals bij onze dieren: we hebben gehad: punky dory amy en we hebben nog binkie,sparky, dus valt mee de andere zijn youp gizmo en max dus tsja haha

Eshter druk op het werk ?

Sam flauwgevallen ? je bent zo stil ....

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi meiden ik wou alles bij lezen maar het is wel heeeeel veel ga zo nog even proberen verder bij te lezen

ik ben trouwens gewoon weer ongi geworden (had niet anders verwacht) vrijdag eindelijk naar de gyn ben heeel benieuwd

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin: Ik hoop echt dat de gyn snel iets voor jullie kan betekenen.

Deel Deze Pagina