Leonie wat is er met je darmen dan ? of wat was er 3 jaar geleden? wel goed dat de arts je serieus neemt, nah gewoon positief testen zondag ok ? Justme hoe is het met je bruinverlies?? Angela gelukkig was het gezellig
Ik was jullie even kwijt (krijg je als je hier een dag niet komt ) maar heb jullie weer gevonden hoor.
@Joyce, je had een keer gezegd dat je niet zo heel erg veel langs zou komen. Maat je kletst soms de oren an onze hoofd. Heel erg gezellig..... @Leonie, fijn dat de huisarts je serieus heeft genomen. Nu maar afwachten wat er zondag gebeurt. @Sam, leef je nog????? Hier heerlijk op de bank aan het hangen, net Nijntje weer gecontroleerd en nog steeds schoon. Dus gaat echt de goede kant op. Essie nog steeds heel erg blij. JJ is druk aan het strijken. Goed hè Liefs Esther
Goedenavond meiden! Als eerste, hoor een uurtje geleden dat ik vandaag "tante"ben geworden. (stief)zus van mijn vriend is vandaag bevallen! Heel leuk, heeft 4 uurtjes geduurd en op een klein hechtinkje na gaat alles prima! Labrador: spannend nog ff voor je! Hielkje: hang je lekker op de bank? Sam: ik ben ook benieuwd of je nog leeft! Joyce: wat ben jij ook een eigenwijze drol he, hoop maar dat je eendochter krijgt, arme jongen die jaren op een roze stoeltje moet zitten . Je nichtje is wel schattig! Flora: verstandig dat je thuis bent gebleven! Twijfel: jammer dat de huisarts nog niks kan doen, maar ik hoop gewoon op een posi test zondag! snap ook niet helemaal wat je bedoelde met die drie jaar . Tweety: leuk dat je zo vaak op het ventje past! Deedee: Hoi . Karin: toch jammer van je ongi, hoop ook echt dat er snel wat gedaan kan worden voor jullie! verder weet ik het niet meer, sorry als ik iemand vergeet. Ik ga even bankhangen, ben moe! Vanavond lekker optijd naar bedje denk ik maar! x
Wow Esther das top ( zowel van nijn als van een strijkende JJ ) Hier is schoonmama lekker aan het koken en ik ben nog steeds aan het uitrusten. T helpt alleen nog niet echt.., We zijn thuis een stal aan het bouwen, deze week wordt de binnenkant opgemetseld. Dus paps, schoonpaps en schoonmams zijn er om ons klusmannetje te helpen, helemaal niet erg ALS je je zo voelt
Esther ooo dat was allang geleden haha muts maareh hoe heb jij JJ getraind voor het strijken???? wat heb jij hem belooft?? en echt super van nijn!! Sallie gefelicteerd hoe heet de beeb? ja ik heb hele schattige nichtjes en een neefje , me hyves staan ze ook op lotte is me dinnetje tim is nog wat te klein en elisa begin ik ook steeds leuker te vinden Flora heb je nog steeds buikpijn dan ? heb je ook harde buik? of de VK even gebeld ofzo... DDB gelukkig weer gevonden hoe is het met je pols?? pff merk dat ik niet te lang moet staan bij het aanrecht dan voel ik me rug dus JJ aan de strijk martijn aan de kook
@Joyce, ik heb JJ helemaal niks beloofd. Hij doet dit allemaal uit zichzelf. Meestal zelfs het volledige huishouden. Eigenlijk kan ik gewoon op mijn luie reet gaan liggen en hij doet alles, behalve eten koken, want dat vindt hij echt niet leuk? Vraagje wat doe je aan een man die last heeft van zwangerschapshormonen. Hij kan soms heel erg raar om de hoek komen. Nu ook weer. Het is dan uit eindelijk een geintje, maar toch. Iemand een tip. Ik heb namelijk helemaal niet zo heel erg veel last van mijn hormonen.
oh haha esther, manlief met zwangerschapshormonen... Tja geen ervaring mee dus ook geen tips maar ja wat doen mannen met een vrouw die last heeft van zwangerschapshormonen wel lekker als je man zoveel doet in huis, mag zelf ook niet klagen hoor maar strijken zal die van mij nooit gaan doen
Zo meisjes ik heb jullie weer gevonden hoor Heb echt een heerlijk weekend gehad samen met mijn schattie... Hij had ook stiekum 2 kadootjes voor me gekocht en die had ik gisteren gekregen.. De nieuwe cd van Glennis Grace & een hele mooie gouden ketting met een gouden hartje eraan.. Echt prachtig gewoon Ben helemaal in de wolken. A.s zondag gaan we steengrillen met familie. En dan krijgen we iig kadootjes voor de beeb. Ben heel benieuwd. Tis leuk om bijna 1 jaar getrouwd en zwanger tegelijk te zijn. Krijg je extra kadootjes hahaha. A.s donderdag de 2e echo ben heel benieuwd. Heb nog steeds pijnlijke (.)(.) en ben nog steeds onwijs misselijk dus ik denk dat hij/zij goed groeit Maar toch vind ik het heeeel spannend. Ik ga weer proberen mee te lezen vanaf hier oke? Knuffelsssss & een fijne avond.
over rare dingen die kinderen zeggen de kinderen waren vandaag buiten aan het spelen met de kookspullen en 1 gaat per ongeluk op een plastic mandarijn staat dus die helemaal plat en vroeg of ik hem weer wou maken dus ik zei weet niet of dat lukt waarop hij antwoorden dan moet je maar een nieuwe kopen ik zei nou dat kan niet het geld is op en daar zei hij weer op nou dan haal je toch gewoon wat geld uit de muur vond ik wel erg grappig
ik zag een heel geinig stoeltje voorbij komen, wil ik ook! @hielkje, fijn dat het beter gaat met je nijn. @sam, hoe was het bij de ta? hier nog wel bruinverlies, maar geen rood meer. buik rommelt nog wel. we zullen zien wat komend weekend brengt!
Haha Karin, lekker droge opmerking. Vergeet helemaal te melden dat de uitslag van combinatietest 1 op 5000 is, dus dat is goed .
karin haha ja soms de redenatie van die kleintjes hahah heerlijk! Justme wat spannend !!!!!!!!!! maak jij het brrrr Sallie helemaal superrrrrrr
mij iets te spannend! we zullen zien, als het deze ronde niet raak is gaan we naar de kliniek, kijken wat ze er daar van maken. @sallie, toppie uitslag!
Sallie super!!!! Ik heb met de echo het neusbotje gezien dus dat is ook een goed teken! Ik heb net Bram zijn foto op Facebook gezet, en Facebook ontploft nu!! Haha echt leuk om te zien! Sam ben je omgevallen bij de TA?! Of heeft Joyce gelijk met haar erotische gedachten lol
@justme, je houdt het zeker spannend, maar welke kliniek ga je als je test nu negatief is. Gewoon nieuwsgierigheid. Je hoeft niet te antwoorden.
Heey just jij maakt het ook spannend zeg. Hoop voor jou op posi nieuws Dday fijn dat jullie het leuk hebben gehad. En lief dat je lover ook wat leuks voor jou heeft gehaald. Hoe vondt hij de kamer? Sallie super die uitslag. Nu kun je echt onstpannen.
Heey sam zie dat je aanwezig bent. Hoe ging het bij de tandarts? Hoop dat hij je geen pijn heeft gedaan.