Lieve sal, geniet van je weekje zon zee strand meis!! lekker uitrusten en genieten! Sam, heb respect voor je meis! Lijkt me ook onwijs zwaar. Maar heel fijn dat er lieve mensen zijn die jullie heel erg helpen! Es, jeetje, tsja begrijp je eigenlijk niet hè! Maar denk lekker aan jullie meisje, en laat ze het maar "uitzoeken" .. Ddb, balen van de bultjes! Ik heb sinds zwangerschap ook last van puistjes.. Normaal nooit!!! Hopelijk gaat het in de loop van de weken over! Leonie welkom terug meis! Ik hoop dat ik niemand ben verheten, anders sorry!! Ik ben laatste dagen zo vergeetachtig! Niet leuk meer.. Ik heb net lekker lang gedoucht, heerlijk! Ga nu lekker slapen.. welterusten meiden!
Heey meiden. Joyce balen van je wasmachine. Hoop dat hij tefixen is. En inderdaad kalm aan doen. Tja waar zijn mamas voor he Op je kroost letten en oppassen hihihi. Hoop dat de vloer mooi wordt. Maar dat gaat vast goed komen. Weet het zeker. Sallie hele fijne vakantie meid. Zeker genieten jij. En van elkaar. Hier is het inderdaad ff drama geweest met de wagenziekte. Ik gebruik al heel lang geen medicijnen meer. Maar nu we zo lang moesten rijden was het mischien wel beter geweest.
Goede morgen, Sallie je leest dit waarschijnlijk niet meer maar wil je nog ff fijne vakantie wensen. Sam, balen dat je nu het etiket bi hebt gekregen. Het schiet al aardig op in jullie nieuwe huis. Esther, hoop dat je meisje je geen gekneusde ribben gaat bezorgen. Flora, suc6 vandaag met je vader. Rij je wel voorzichtig vanmiddag als je er heen gaat. Hoop niet dat je blaasontsteking hebt. Joyce, jij ook al lekker met de babykamer bezig lekker hoor. Twijfel, welkom terug balen dat je zo wagenziek was. Zo volgens mij ben ik weer bij. Hier weer opgeknapt, voel me stukke beter.verder lekker weekend gehad.nu nog 1 week werken en dan heerlijk vakantie
goede morgen dames ben ook weer terug van vakantie er is al wel weer heel veel gekletst heeft iemand een kleine update ik las dat de verhuizing van sam opschiet fijn!! en dat ze is gestopt met autorijles gelijk heb je je moet er geen stress van hebben dat schiet niet op verder hieer alles goed ik ben weer aan de pil wat is het toch een troep werd er helemaal misselijk vam maar is voor een goed doel denken we maar
Karin, welkom terug. Fijne vakantie gehad? Balen dat je zo beroerd bent van de pil, maar is zeker voor goede doel. Een update, kan ik je niet echt geven ben ernstig vergeetachtig op het het moment. oh wacht schiet me wat te binnen Catharina, heeft pret echo gehad. Eerste keer werkte apparaat vanaf de helft niet meer mee. Bij de herkansing werkte de kleine niet mee dus ze mag nog een keer terug komen
Karin, Welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad? Wat balen dat de pil zo verkeerd valt! Maar het is idd voor een goed doel! Volgend jaar hebben jullie een heel mooi baby'tje in jullie armen!! Ik ga het morgen op me werk vertellen, en ben nu al zo zenuwachtig !! Damn, ik weet niet hoe ze gaan reageren, ik weet ook niet hoe ik het moet zeggen geeft iemand tips en/of ideeën?
Goede morgen allemaal. Karin als je 1 of 2 bladzijdes trug leest staat mijn trug lees actie. Wie weet heb je er wat aan Hier regend het heel hard en wou vandaag bloedprikken. Hmm ff kijken hoe ik dat ga doen. Wil niet nat worden hihihi
meid en angela vergeetachtig haha ja ik ken het , en herken het zeker. Sam fijn dat het redelijk opschiet,daar ik had je geloof ik een tijd terug nog een pb gestuurd... Flora ja rijden gaat nog goed hoor, probeer er nog 2 a 3 te rijden maar blijft meestal bij 2 haha of netjes 1.. Meid ja geen idee maar ze reageren toch wel leuk gewoon ?? Sal is natuurlijk al weg , hoop dat ze het leuk heeft vast wel. Esther oef das niet fijn dat de kleine dat doet, maar het is niet anders je kan haar nu nog niet op de kop geven dus toegeven ze is wel slim haha maar leuk is anders..x zo ff autorijden vanavond komt er iemand voor de wasmachine mocht tijd worden heb bijna geen schone dingen meer grr.. nou tot later
Dat hoop ik wel joyce! Haha.. Maar vind het wel heel spannend! Maar denk dat ik morgen zeg dat het heel eerg mee viel! Zoals altijd, haha..
Catahrina: jammer dat jullie meisje niet mee werkte, nu dus nog een echo. Sallie: Ik denk niet dat je het nog leest, maar een fijne vakantie! Joyce: Fijn dat er vanavond iemand voor de wasmachine komt. Karin: Welkom terug meid. Heb je een leuke vakantie gehad? Wel balen dat de pil verkeerd valt bij je, maar het is voor een goed doel. Leonie: ook jij welkom terug. ik ga snel even de hond uitlaten want het is nu droog. Jeetje wat heeft het geregend.
@sam, schiet echt al lekker op jullie huisje! Ik hoop voor je dat het snel klaar is, dan kan je weer lekker relaxen! @bultjes/puistjes, hier is mn huis juist super mooi en glad sinds de laatste maanden. De zwangerschapshormonen werken hier juist positief gelukkig! @joyce, balen van de wasmachine, hier was hij van de week overstroomt, maar hij deed het daarna gelukkig weer Lekker druk bezig met jullie kamertje lees ik, schiet ook al lekker op! @karin, welkom terug. Ik hoop dat de pil snel goed werk aflevert, het is wel een zootje troep inderdaad, maar wel voor een goed doel. @meid, denk je dat je negatieve reacties krijgt op je werk dan? Hier een lekker vrij dagje vandaag, zo maar eens eventjes wat gaan schoonmaken hier. Vanavond 1e keer zwangerschapsgym, ik ben benieuwd wat het allemaal inhoudt en of er nog een paar leuke meiden zijn.
hihi autorijden was lachen met dikke aqua planning me instructeur had echt zoiets van hallo ben jij nou echt nergens bang voor ?? haha reed een opa voor me die stond op de rem want het regende ik pff man rij door! inhalen maar haha auto zwom wel een beetje mja ben weer veilig thuis Catherina ja hier is die gisteren overstroomd, en de dagen ervoor piepte die en deed die niet veel, ik zeg tijd voor een nieuwe alleen martijn doen moeilijk ..pff mannen... Ehm degene die ging bloedprikken...nog droog overgekomen?? Sam schiet het op al op mop? esther weer aan het werk valt het mee?? labrador hoe is ie met jou dan? Karin wel vet balen weer aan de pil, maar goed wie weet helpt het...
Joyce: scheurmonster haha... Met mij gaat het goed, we zijn nog aan de BMS. Hopelijk is het eens raak deze maand
a joh ronde 7 tijd zat toch? je moet maar zo denken het is geen wedstrijd komt allemaal wel goed is het niet nu dan is het later. keep up the good faith!
Hi meiden, Ff snel, pap zijn operatie is helemaal goed gegaan, leer extra gescand en nu helemaal schoon! We gaan nu eerst naar pap en daarna naar het andere ziekenhuis bij oma op bezoek die morgen een nieuwe heup krijgt! Kus!!
Flora, wat fijn dat de operatie van je vader goed is gegaan, maar nog fijner dat hij helemaal schoon is. Nu morgen je oma maar dat komt ook helemaal goed. Labrador, meis jullie tijd komt ook echt. Maar maak er geen verplichting van mar houd het leuk. Ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan, maar er zijn hier meer meiden zwanger geraakt op het moment dat ze er het minst mee bezig waren
Oh flora dat is nog eens een fijn bericht! gelukkig!! Catharina, nou nee ik verwacht geen negatieve reacties, totaal niet.. Ben eigenlijk meer bang voor wat er komen gaat.. Heb geen vast contract namelijk, en hij loopt 1 feb af.. Dus net in mijn verlof.. Maar ik heb op zich goeie hoop, en anders pech, heb ik wat langer verlof haha! Maar vind t gewoon spannend om te zeggen
Joyce gaaf hoor dat rijden zo. Kun je inderdaad beter doen dan als je alleen in de auto zit. Zon instructeur kan nog ingrijpen ofzo. Flora super fijn dat alles goed is gegaan. Hoop dat hij snel geneest. En alles zo weer in rustiger vaarwater komt. Labrador dankje. Zag dat het goed ging bij de tandarts super. En nog een maandje en dan lekker op vakantie. Heb je weer wat leuks om na uittekijken. Meid oef das zeker spannend. Maar ze kunnen je niet om die reden ontslaan. Maar snap je spanning. Gaat vast helemaal goed komen.