Jeetje joyce, wil je me nie zo laten schrikken meis!! Doe je wel rustig aan?!! Denk aan jezelf en jullie meisje! Ik denk aan je lieverd! Dikke knuf en kuss
Heey meiden. allereerst joyce hoe erg dikke knufff. dit zag ik niet aankomen. arbo-arts ging goed. had het behoorlijk verkeerd in geschat. dus viel me reuze mee. wel vertelde ze dat uit haar ervaring vrouwen die op dit tijdstip in de ziekewet komen met rug klachten. en in de verkoop werken. het zij wat ik doe of in een kledingwinkel. blij mogen zijn om in de verdere verloop van de zwangerschap nog aan 6 uur op een dag kunnen werken. ik zit nu op 4. maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ga super goed mijn oefeningen doen. en zien dan wel verder. over 4 weken moet ik er weer heen. zo en nu op de bank met een dvdtje.
Nou me tel. Doet raar, berichtje stond er niet ik weer opnieuw gedaan en dan ineens dubbel. Nou ja meen het wel
Ja. Test is negatief. Maar nog steeds niet ongesteld. Dus kan nog alle kanten op. Had ook erg veel gedronken de afgelopen 2 uur dus misschien dat dat de test beïnvloed (positief denken ....)?
Ik ben ook benieuwd!! Zo weer naar de Fysio, heb er een zin in. Het helpt wel maar doet echt best pijn -)
Ja ... en volgens de bijsluiter maakt het natuurlijk niet uit op welk tijdstip van de dag etc. Probeer me gewoon een beetje moed in te praten al zal het dus toch wel weer niet raak zijn deze maand.
@joyce, jeetje dat is schrikken. Ik hoop dat de kleine meid lekker even bij kan groeien als jij rustig aan doet! Hou je ons op de hoogte? Ik denk aan je! @gfh, dat is balen van de test, jammer ik had goede hoop! Weet je wanneer je eisprong was of niet? Hier net een mailtje met een naar bericht; iemand van mn pufclubje haar zoontje is overleden tijdens de bevalling. Ik ben er best wel door van slag, je moet er toch niet aan denken.....pffff
Catharina jakkes. Weet niet goed wat ik moet zeggen. maar was er wat mis gegaan dan? Vindt het een eng idee dat dat uberhaubt kan gebeuren. gfh meid inderdaad positief denken. Ik blijf voor je duimen.
catharina: pfff dat meen je! Wat erg! (door dit soort berichten wilde ik in t ziekenhuis bevallen!) GFH: kan idd hoor, toen ik zwanger was, had ik negatief getest omdat ik teveel gedronken had. wist niet dat dat zo werkte toen, maar t kan dus Hoopvol houden we de moed erin!
Heey meiden!! Kennen jullie mij nog? ik kwam bij toeval in dit topic terecht en dacht ohhh dat is mijn cluppie!! Ik ben een poos niet meer actief geweest, maar kom er nu weer steeds vaker en wil graag weer mee kletsen hier!! Ik zie dat er alweer een paar bevallen zijn, wat leuk! Gefeliciteerd meiden Wel rot nieuws van Joyce zie ik! rustig aan meid (je zal wel moeten natuurlijk). Hopelijk komt het allemaal goed!
Joyce: jeetje, je laat me schrikken. Kunnen ze een schatting maken doe lang zoiets gaat duren? Leonie: gelukkig viel het gesprek mee. GFH: Hopelijk is het zo dat je te weinig gedronken heb, blijf wel moed houden he! Catharina wat erg van het kindje dat overleden is. Flora: fysio weer overleefd? Hier weinig nieuws, vanavond bij mijn schoonouders op de koffie of ze komen hierheen. Ik heb een chocolade taart gebakken. Ik wilde alleen de slagroom stijf kloppen, maar het was net overgeefsel. Weet niet waar aan het lag.
@leonie, haar vliezen waren gebroken en alles leek goed te gaan. In het ziekenhuis ging de hartslag van het kindje een paar keer naar beneden en daarna viel hij helemaal weg. Het kindje is gelijk gehaald met een spoed keizersnede, maar het was blijkbaar al te laat. Ik vraag me echt af hoe zoiets nou kan gebeuren?