Hielkje: Dat is schrikken geweest zeg! Gelukkig is er niks aan de hand, en zijn jullie weer lekker thuis! Joyce: Jeetje wat heftig allemaal, dan loopt alles ineens helemaal anders dan dat je verwacht had he Deedee: Leuk dat je vriendinnen dat georganiseerd hadden En je had dus een goed voorgevoel haha!
aaah meis, sterkte, misschien aankomende ronde!!! ik hoop t voor je! Misslisa: ook een lekker ventje hoor, die Luuk, nog een grote foto?
Hoi meiden, Ik was hier ook maar weer eens even! Joyce: duidelijk hoor meis, nu snap ik het een beetje. Goed om te horen dat ze een goede kans heeft! Ik duim voor je en hoop dat de komende CTG's en echo's goed zijn! Hielkje: fijn dat jullie weer goedthuis zijn, wordt het ook al wat beter of dat niet? GFH: balen meid..... Flora: dat zou best kunnen hoor, dat ze is ingedaald! Mijn buik zat inene ook een stuk lager! DDB: leuk hoor! Moest je nog een spel doen ofzo?! Die van mij is ook gepland, een vriendin heeft haar mond voorbij gepraat haha, die weet dat ik niet van verrassingen houd .
Zoooo de logeerkamer is voorzien van een behangetje, daar hebben we op geoefend haha dus als vriendje de babykamer behangt en ik hem help kan ik tussendoor de logeerkamer verven..... Komt er eindelijk een beetje schot in ons grote wij verbouwen onze babykamer project! Van de week laminaat halen en dan kan ik over een week of twee eindelijk mijn meubeltjes neer zetten en tutten! Joyce; hoe is het met jou, Martijn en sproet?! Ik zit echt de hele tijd aan jullie te denken!! Kuss
Deedee: leuk de babyshower! wat hebben jullie zoal gedaan? GFH: balen meid! wel een van je langere cyclussen toch? Flora: leuk dat je nu lekker opschiet, ik ben wel benieuwd na al die verbouwingsverhalen! Hielkje: hoe is het vannacht gegaan met Bo? in haar eigen bedje kunnen slapen? Joyce: hoe is het met jullie? al weer even niks van je gehoord, denk de hele dag aan je! Sallie: hoe gaat het bij jou? wordt dit je laatste werkweek? Ego: sinds gisteren redelijk rustig met krampen. Vandaag de baby heel weinig gevoeld, maar nu begint het weer gezellig te rommelen, gelukkig!! Mijn baas belde vanavond, waarschijnlijk ga ik komende week de ochtenden naar de klas om mijn vervangster in te werken. En anders zittende werkzaamheden. Ik heb het er echt heel moeilijk mee om 'op te geven' en dat ik niet meer voor de klas kom Voelt echt als een soort van falen. Ik weet dat iedereen zegt dat dit niet zo is, maar ik vind het maar moeilijk. Sorry voor mijn geklaag de laatste dagen!! Bedankt voor ieders bericht telkens op mij
Ik herken dat heel duidelijk hoor mamootje, hier ook iemand die maar door blijft lopen en liever geen hulp vraagt....maar de buik dwingt wel! Dus slikken en gaan!
Florabella: ja, pfff was nooit mijn sterkste punt. Maar ik voel me nu ook zo bezwaard tegenover de kinderen en hun ouders. Weet dat mijn eigen kindje belangrijker is, daarom doe ik het ook wel, maar wel met tranen in mijn ogen! En hoe gaat het met jou harde buiken? Ga jij weer werken komende week?
Harde buiken zijn er nog wel maar minder regelmatig en vee minder pijnlijk. Ik ga morgenochtend heen en dan kijk ik hoe het gaat! Wil eigenlijk nog 2 weken werken tot de herfstvakantie ivm mijn verlof.
Goedemorgen meiden! Wat is het hier rustig zeg! Joyce: hoe is het vandaag? Flora: lekker dat het kamertje opschiet (wordt ook wel tijd )! Doe je fotootje alsje klaar bent?! Hier gaat het goed hoor, lekker moe maar verder echt weinig te klagen. Alleen afgelopen zaterdag hele avond flink krampen,steken en harde buiken gehad, was echt een momentje dat ik dacht, neeeee, het zal toch nog niet... Maar na een lekkere douche in bed gaan liggen en toen is het weer afgezakt... Mamootje: gaat dus goed hier . En met jou nu? Snap het helemaal dat je het lastig vindt met je werk, ik moet deze week afronden en vind dat al lastig. Wordt er bij jou ingevallen door een bekende of iemand vanbuitenaf? Probeer het hoe dan ook maar wel los te laten, het loopt ook zonder jou. (hou ik mezelf ook voor ). Meiden, fijne dag, voor zover mogelijk voor sommigen van ons. Ik ga aan mijn laatste werkweekje beginnen! Tot vanavond. x
Goede morgen dames. mamootje dat gevoel deel ik ook met je. snap het wel dat je het als valen ziet. hier zo na de fysio en daarna gelijk naar de vk voor mijn apk.
@flora, wordt inderdaad wel tijd voor het kamertje, ik zou al zenuwachtig worden haha @mamootje, ik snap je ook goed hoor (ik ben stiekem nog steeds aan het werk af en toe) Verder 3e week van mn verlof alweer in, gaat echt snel. Gisteren het wiegje neergezet. Vanavond komt iemand van de kraamzorg langs, waarschijnlijk checken of ik alles in orde heb!!