Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, dus het wordt ook spannend voor jou, hoe het nu allemaal verder gaat verlopen. Ik en Joyce te vroeg vindt ik wel genoeg. Dus laat haar maar lekker tot 40 wkn blijven zitten.

Onze dochter was ruim 200 gram afgevallen maar is nu in 4 dgn tijd al weer 120 gram aangekomen, dus dat gaat heel erg goed. Vrijdag moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis. Want ze blijft toch een beetje te geel. Ga even eten koken spreek jullie later weer vanavond

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha nou 40 hoeft ook niet, 38 vindt ik mooi! Vanaf het begin zeg ik 17 november, waarom ....geen idee! Zal je zien dat ik ingeleid west met 42 weken ;)

Kookse Esther, jij bent dus alweer behoorlijk fit?!

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Flora hahah optimist;) maar fijn dat alles goed was bij de apk.

esther kook ze. wat ga je maken dan? en bo komt lekker weer op gewicht das mooi.

hier eten bijna klaar. we eten stampot siebel. verder had ik zoveel plannen vandaag. maar ben nergens toe gekomen. baal ff van mezelf. maar morgen weer een dag.

4. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Joyce, gefeliciteerd met jullie meisje Nienke. Tjonge, het is toch niet niks zo vroeg, maar gelukkig kunnen ze heeeeel veel tegenwoordig. Ik duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan! Knuffel!

5. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, en de naam vind ik prachtig!

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, stamppot siebel?? wat is dat?

@esther, klinkt alsof je alweer redelijk op de been bent?! Gelukkig dat ze aan het aankomen is!

@flora, van mij mag ze vanaf 38 weken ook wel komen hoor!

Net terug van condoleren bij het kindje dat overleden was. Jeetje wat verdrietig, ben er helemaal kapot van. En zo'n mooi klein jochie, gewoon net een popje dat in een mandje lag te slapen, echt zo oneerlijk!

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina, dat is zeker heel erg oneerlijk. En goed voor te stellen dat je van slag bent.

Ik heb andijvie stampot gemaakt. Ik was zeker heel erg snel op de been, eigenlijk de zelfde dag al liep ik weer beneden mezelf te vermaken, ik kan namelijk niet in bed blijven liggen, vindt het heerlijk om t blijven liggen maar geen hele dag, en ik ben ook niet ingescheurd of geknipt en dat scheelt ook heel erg veel, want dan ben je net wat sneller mobiel. Ik zou ook heel erg graag weer wat gaan doen, maar moet nog even geduld hebben, ze moet op geboortegewicht zijn en de navelstreng moet ze kwijt zijn. Dus nog heel even geduld.

8. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Catharina dat is zeker oneerlijk. en stampot siebel is het zelfde als stampot wortel en ui. maar hier noemen we het stampot siebel.

esther jij ook aan de stampot is er ook echt weer voor. maar fijn dat je weer zo snel op de been bent. hoop dat het voor de rest van ons ook mogelijk is.

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Inderdaad Esther super dat je zo snel op de been bent. Dat moet toch wel een heel fijn gevoel zijn.

Blij dat ik nu weet wat stampot siebel is hahaha :D

10. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahaha deedee dacht al dat jij er anders wakker van zou liggen;)

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve joyce

van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje nienke
    ik zit een beetje zonder woorden sorry
    ik ben echt heel blij dat het goed gaat met jullie en de dokters positief zijn
    jullie meisje is een echt vechtertje
    probeer goed uit te rusten maar vooral ontzettend te genieten van jullie gezinnetje
    ben trots op je meis je bent een ontzettend sterke vrouw

liefs dani

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Zo, jullie hebben weer lekker gekletst vandaag! Kijken wat ik allemaal nog weet van wat ik heb gelezen gedurende de dag ;).

Ikke: gefeliciteerd meis! Lekker dat je zo je verlof in kan, nu even goedtot rust komen denk ik!

Es: das zeker snel weer op de been, probeer je toch je rust te pakken?! Hoor vaak dat moeders te veel doen de eerste dagen en dan later een terugval krijgen. Hoe bevalt dekraamzorg eigenlijk? Is ze aardig?

Flora: fijn dat alles goed was, maar wat ze zegt klinkt wel spannend! Noemen ze die harde buiken echt weeenactiviteit?! Nou, nog even binnen en we zullen zien of je gelijk hebt ;). Ik denk ook dat pix tussen week 37 en 38 komt, al vanaf het begin. Ik ben het zwanger zijn (nog) niet zat, dus denk niet dat het een wens is.

Catharina: wat heftig zeg! Kan me heel goed voorstellen dat dat erin hakt... Rustig aan even...

Joyce: fijn dat de nacht goed is gegaan, hoop deze dag ook! Hoe voel je je zelf (lichamelijk?!).

Monique: hoe gaat het op je werk?! Komende week ook vrij?

Hier weer een lekker werkdagje gehad, wel druk en lang maar ben dingen aan het afronden en dat is een lekker gevoel. Morgen een rustig dagje en afscheid want de laatste keer op mijn "woensdag"school. En dan donderdag halve dag werken, halve dag afscheid/optredens in school en dan high tea vanuit mijn werk geregeld. Heb vanmorgen gehoord dat vriendje volgende week ook vrij is, dus hebben we mijn eerste vrije week lekker samen!

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Het zijn indalingsweeën em voorweeën en die voelen dus vaak netzo als wanneer het begint, daarbij heb ik momenten dat de harde buiken en de kramp om de 6/8 minuten komen, waarbij de "pijn" opkomt en afneemt, dus dat zijn allemaal factoren.

Lekker nog twee daagjes werken!!! Ben zo benieuwd naar al onze baby's!

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: aha, i get it! Snap ik de opmerking van je vk beter! Wel lekker als wanneer het de tijd is jij dingen voelt waarvan je denkt dat ze erbij horen, en je blijkt al halverwege te zijn ;).

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @joyce, fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. de duimen draaien nog steeds voor een voorspoedige groei van de kleine Nienke

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Sallie: pfff ja mn werk valt niet mee. En parttime werken is echt dramatisch. Ik weet niet of ik dit wel leuk vind zo. Er moet vanalles en er is veel te weinig tijd. Maar idd, volgende week vakantie! En de kids zijn er aan toe!! Lekker dat jij met verlof gaat in de vakantie, dat had ik ook, is voor de kids ook duidelijker:) geniet van je afscheid en je high tea.

Verder niets van joyce gehoord? Ben echt benieuwd.

17. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Joyce: Knokken he meid, jij bent zo'n taaie dat jouw meisje met 50% daarvan al meer dan genoeg kracht heeft om ervoor te gaan!

Fijn dat ze je goed in de gaten houden Floor! Luister goed naar jezelf he, ik had weken van tevoren op de CTG uren lang weeactiviteit om de 2,5 minuten en daardoor namen ze me niet heel serieus toen ik echte weeën had om de 3 a 4 minuten, dus gewoon boos worden en aandringen als jij voelt dat het zover is!

Catharina: kan me goed voorstellen dat dat heel naar en moeilijk is!

Sallie en de andere dames: geniet van jullie verlof!!!

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

Bedankt voor de felicitaties :D

Bezoekje VK: Ukkie gaat goed hoor, ze is gewoon niet zo heel groot maar iets zegt mij dat dat later wel goed komt.

@Florabella: Jeetje meis, gaat bij jou dus ook niet helemaal zoals het "hoort" Hopelijk kan ze nog even lekker blijven zitten en word de activiteiten ook wat minder zodat jij wat rust hebt. Succes.

@Hielkje: Beter dat jullie meisje weer wat aan is gekomen, hopelijk is ze nu ook snel van al die gele kleur af.

@Twijfel: Stamppot siebel?? Wat is dat dan? Oh ik lees het al, hutspot dus.

@Catharina: Dat soort dingen grijpen je wel naar je keel. Hopelijk blijft het ons allemaal bespaard.

@Sallie: Lekker he dat bijna verlof gevoel en top dat je de eerste week samen bent met je ventje, altijd gezellig.

@Joyce: Denk nog steeds aan je en hopelijk gaat alles goed.

Dat was het weer voor vandaag. Fijne avond/truste voor iedereen en tot morgen.

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedenacht...

Kom hier even van me afschrijven hoor! Werd net 3x aan mijn deur gebeld. Ik schrok eerst heel erg, wie belt er nou om 4 uur snachts aan?! Dus na 3x maar uit bed gegaan, ik uit jet raam kijken wie hey was, doe natuurlijk niet zomaar open. Zie ik politie staan, dus schrik me lam, die bellen nooit zomaar aan dacht ik.. dus snel opengedaan. Bleek dat er weer was ingebroken in mijn auto, net als de andere 4 auto's in ons rijtje. Ik was als eerste opgelucht, ging er al bijna vanuit dat er iemand dood was ofzo :$..... Maar nu ik weer in bed lig kan ik niet zo goed rustog worden. De tweede x in een paar maanden, ik heb echt zo'n vrouwenautootje waar nooit wat in ligt, blijf toch met je poten vqn andetmans spullen af zeg! Nu staat minn auto buiten zonder raam terwijl jet kneiterhard regebt, lekker dan..

Nouja, misschien helpt het dat ik het even van me af heb geschreven, kan nog bijna twee uur slapen dus zal pixeltje maar ff wer wat rust gunnen, die is ook meteen flink wakker ( zal mijn adrenaline wel meekrijgen).....

X

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jeetje sal, wat zou jij geschrokken zijn! Bah!! En idd, als de 2e keer! Aso's ze moeten idd van de spullen van anderen afblijven!

Deel Deze Pagina