sal sterkte da chrikken nienke weer een nacht goed doorgekoemen ik alleen nog veel pijn, heb nu AB maar veel pijn
Was inderdaad schrikken, ben nu ook heel moe. Heb nog een klein uurtje geslapen. Gelukkig werk ik maar een ochtend. Joyce: goedemorgen! Zie dat je nog online bent. Fijn dat Nienke goed de nacht isdoorgekomen,groeit ze goed in gewicht? En hoe is het met haar longetjes? Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt, kan me goed voorstellen dat je veel pijn hebt als je net een paar dagen terug open gesneden bent.... Ik ga maar weer werken en uit mijn werk langs de cargalss ofzo, gezellige verjaardag ....
Joyce weer een goede nacht op de teller. Heel goed. Jammer dat je zelf nog zoveel pijn hebt. Sterkte meid! Sal dat is schrikken. Gelukkig was het "maar" je auto, maar toch niet leuk...
Hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd sallie met je laatste verjaardag als niet moeder!!  je feeste begon in elk geval goed jakkes wat vervelend! Joyce; vervelend dat je zoveel pijn hebt, komt dit van je zw vergiftiging of door de keizersnee? Fijn dat Nienke weer een nachtje verder is!! Is ze al aangekomen?!
Jeetje Sallie dat is schrikken, ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven!! Zo te lezen ben je jarig?? Gefeliciteerd Joyce: wat fijn dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen! Heb je zoveel pijn ja? Wat vervelend zeg! Sterkte voor jullie beiden!
Jeetje Sallie, hoe durven ze.....!! Hopelijk kun je wel een beetje van je verjaardag genieten. IN ieder geval Gefeliciteerd. Joyce: Fijn dat Nienke de nacht goed door is gekomen. Wel balen dat jij nog zoveel pijn heb. Hoe lang moet je nog in het ziekenhuis blijven?
Sal niet echt fijne manier om je verjaardag te beginnen echt wel balen Joyce fijn dat nienke weer een dagje ouder is wel vervelend dat je zon pijn hebt maar door die pijn hoop ik wel dat je kunt genieten van je meisje
@sallie, gefeliciteerd! Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt! Wel echt rot van je auto, vooral 2 keer zo snel achter elkaar! Is er verder veel criminaliteit bij jullie in de buurt? @joyce, wat goed dat nienke weer een nacht verder is! Ik hoop voor je dat de pijn snel minder wordt, sterkte meid!
joyce, wat fijn dat ze weer een nacht door is!!! wat zeggen de artsen verder allemaal? qua kansen en hoe ze het doet enzo? wat balen dat je zoveel pijn hebt... genoeg pijnstillers slikken iig!
Joyce, fijn dat nienke de nacht goed doorgekomen is, hoe gaat het verder met haar. Jij sterkte met de pijn, hopelijk voel je je snel beter. Sallie gefeliciteerd meis, wel balen van je auto! Ester, hoe gaat het met je nieuwe gezinnetje? Al een beetje gewend dat Bo er nu is? Hier helaas weer ongi geworden vandaag, heb zojuist een afspraak bij de huisarts gemaakt. Ik weet niet goed wat ik ervan kan verwachten, ben benieuwd...
muis: balen meid dat je weer ongi bent geworden. Hopelijk kan de HA jullie doorverwijzen. Hou je ons op de hoogte.
Zo, ik zit fijn te wachten bij de autotaalglas grr... Weer 200 euro... Maargoed, het is ' maar' geld....
Sal, volgens mij vanmorgen vergeten te zeggen: gefeliciteerd meis! Belachelijk dat t altijd zo veel geld moet kosten hè!! Bah, heb net een rot bericht gehad! Nicht van mijn vriend is/was ook zwanger.. 3 dagen overtijd.. Is vannacht de beeb in haar buik gestorven..
jeetje meid wat een verschrikkelijk bericht! oww dat lijkt me echt vreselijk, zo zie je maar weer het leven is en blijft een wonder en niets vanzelfsprekends! Muis; baaaaaaaaaaaaaalen, ik hoop echt dat de ha jullie snel meer inzicht kan geven!!
Dankje Lisa! Flora: nou ik zei t net ook tegen mijn vriend.. Alles lijkt zo van vanzelfsprekend, maar dat is t niet.. Ging al niet helemaal lekker met me vriend.. De steken in zijn borst waren net een beetje weg.. Krijg je dit erbij bah! Heb er gewoon geen woorden voor..
jeetje meid! wat erg!!! (daarom is overtijd lopen ook echt te spannend) Sterkte!! PFf he. wat een naar nieuws. Muis: goed dat je die stap hebt genomen, maar idd wel spannend denk ik. Succes, en hopelijk houd je ons op de hoogte.