Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, bah weer zo'n naar verhaal. Hebben ze een idee wat de oorzaak is?

@sallie, 200 euro zit je zeker niet op te wachten, krijg je dat niet van de verzekering?

@muis, jeetje wat rot, nu ronde 14 alweer? Was je een tijdje terug nu ook al niet van plan om naar de huisarts te gaan? Of ben ik nu in de war met iemand anders?

Vandaag komt mn auto als het goed is weer terug van de garage. Ze hebben de afgelopen 2 dagen de schade gemaakt van de aanrijding. Ik hoop dat je er niks meer van ziet!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Weer een heel verhaal verdwenen... Ga nu maar ff slapen.

Muis: wilde je succes wensen, weet hoe moeilijk je de stap vond...

Meid: wat vreselijk! Sterkte, brr krijg er helema de bibbers van...

Ps tnx voor felicitaties...

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

Ff snel want moet zo uit eten met collega's, altijd gezellig

@Sallie: Wat een klote begin van je verjaardag maar evengoed van harte gefeliciteerd en nog vele jaren.

@Joyce: Blij te horen dat Nienke weer goed de nacht is door gekomen en hopelijk neemt bij jou de pijn nu snel af.

@Muis: Onwijs balen dat je weer ongi bent meis, hopelijk kunnen ze je snel verder helpen.

@Meid: Jeetje alweer een, ik vind dat je dit toch veeeeel te veel hoor. Ik zit op 2 forums en je hoort het toch regelmatig. Verdrietig hoor, ik zou echt helemaal gek worden denk ik!

Vandaag de bedverhogers/ondersteek opgehaald en de Ziekenhuis tas is op de dextro na ingepakt. Gisteren ook de geboorte kaartjes besteld dus het komt nu wel heel dichtbij allemaal :D

Nu mijzelf maar weer eens een beetje aantoonbaar maken. Fijne avond iedereen en tot morgen

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ikke: tnx, en veel plezier!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@muis, knap dat je de stap hebt gemaakt om naar de huisarts te gaan. Ook erg balen van je ongi.

@meid, wat verschrikkelijk nieuws.

We worden sinds vorige week wel heel erg met onze neus op de feiten gedrukt, dat zwanger zijn een wonder is maar een gezond en levend kindje ook wel heel erg bijzonder is. Hoe meer ik dit soort dingen lees hoe meer ik ga genieten van onze meid.

Dus meiden geniet echt van ieder moment, want je weet echt nooit wat er kan gaan gebeuren.

Met ons gaat het heel erg goed. Morgen nog 1 dagje kraamzorg en dan zijn we echt met z'n 3tjes, want vrijdag tot donderdag is papa vrij. Ik geniet van ieder moment dat ze bij me is, we hebben vanmiddag heerlijk bloot op bloot geslapen en dat is echt zo ontzettend lekker.

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sal, das inderdaad schrikken zeg

@joyce, fijn dat nienke weer een nacht goed is doorgekomen. wel heel vervelend dat jij zoveel pijn hebt. sterkte meid

@muis, balen meid

@meid, wat verschrikkelijk zeg. sterkte hoor

@hielkje, fijn dat bij jullie alles goed gaat!

hier helaas naar de fysio, last van de rug wat waarschijnlijk van de zwangerschap komt..... hopelijk helpt de fysio!

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Sallie gefeliciteerd! Ik had er helemaal overheen gelezen.
    Zo even naar de open avond in het ziekenhuis.

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Sallie van harte gefeliciteerd. maar stom dat die lui niet met hun handen van andermans spullen af kan blijfen.

joyce fijn dat jullie de nacht weer goed zijn door gekomen.

just tjonge balen en welkom bij de club;)

muis tjonge zeg. wat k*t. hopelijk kan de dokter iets voor jullie betekenen. dikke knufff.

hier vandaag gezondigd en een patatje gehad. kreeg gelijk op mijn donder. stuk kies afgeknapt. morgen dus naar de tandarts. en mijn beide poezebeesjes. kunnen nu herkenbaar over straat. ze zijn gechipt. verder rug pijn, buikpijn en hoofdpijn denk dat ik de griep krijg. ben ook lekker aan het snotteren:(.

esther hier geniet ik ook steeds meer. heb soms wel mijn twijfels. en ben er af en toe een beetje klaar mee. maar dat heeft alles te maken met mijn rug. en ht feit dat ik daardoor minder goed mee kom.
    maar hoe intiem lijkt me jullie slaappartijtje wel niet zijn geweest. geniet er lekker van. En snel gaat het die kraamzorg en de eerste week. hoe is je de kraamzorg bevallen trouwens. leuke vrouw?

ik ga hier in bed liggen tv kijken en dan slapen. sweet dreams all.

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey muis ik wil je even succes wensen bij de ha weet hoe het voelt

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, wat fijn dat Nienke weer een nacht goed is doorgekomen. Elke dag word ze nu sterker en sterker.

@Esther, klinkt heerlijk zo'n slaap moment met je dochter. Kan niet wachten.

@Meid, dat is geen nieuws wat we willen horen, sterkte.

@Sallie, Gefeliciteerd met je verjaardag, maar kan me leukere cadeau's voorstellen als wat jij vannacht kreeg. Zou me ook rot geschrokken zijn.

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oja muis vergeten, sterkte bij de ha arts meis, wanneer kan je terecht?

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Zo! Eindelijk weer even tijd om bij te lezen.

Wat shit van je auto Sallie! En gefeliciteerd met je verjaardag!

Joyce, ik lees dat Nienke de nacht goed doorgekomen is. Wat fijn! Hopelijk gaat het met jou ook snel weer beter.

Muis, balen dat je weer ongesteld geworden bent zeg! Knuffel!

Meid, bah wat een vervelend bericht van de nicht van je vriend.

Als ik iemand vergeten ben. Sorry. Maar weet je wat? Gewoon voor iedereen een knuffel!

Hier gaat alles goed. Ongi is weer bijna over.
    Vanavond paaldansles gehad. Doe een cursus met een vriendin en vandaag was de eerste les. Echt superleuk maar heeeel zwaar en ook best wel pijnlijk. Ben ook supermoe de laatste weken door mn nieuwe baan. Allemaal nieuwe dingen. Word je moe van. En komend weekend met 7 vriendinnen lekker een weekendje weg naar Hasselt (Belgiƫ). Gezellig shoppen, wijntjes drinken, eten, dansen. Super veel zin in.

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Daar ben ik ook weer even, na het slapen bij opa en oma gegeten en nu weer lekker thuis. Even lekker zinnen verzetten en dan zo douchen en naar bed, opmaken voor mijn laatste werkdagje!

Twijfel: klinkt stiekem als een lekker maaltje ;). Snap dat je af en toe baalt met je rug enzo...

Justme: hoop dat je bij de fysio wat vooruit gaat!

Hielkje: nu alweer kraamzorg, af?! Sjeempje... zie je er tegenop dat ze weggaat?

GFH: gaaf paaldansles, lijkt me wel cool!

Zo dat was het wel weer, wens jullie een fijne avond, ik ga zo lekker met een kopje thee in bed nog wat lezen.

Truste meiden!

x

DDB: tnx meis! Hoe was de voorlichting in het ziekenhuis?

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Veel plezier gfh van het weekend. Gelukkig dat je ongi bijna over is, hoop dat komende ronde raak is voor jullie.

15. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie berichtjes. Wij gaan dinsdag naar de huisarts. Ik hou jullie op de hoogte!

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @joyce: fijn dat Nienke weer een nacht goed heeft doorgebracht!

@hielkje: heerlijk klinkt dat hoe je met je meisje hebt geknuffeld

@sallie: Van Harte Gefeliciteerd!! hoeveel jaartjes jong?
    En krijg je niks van de verzekering terug van je auto?

Wat een ontzettend naar bericht over het overleden kindje van 3 dagen overtijd!:(

Ego: vanmiddag extra groei echo en controles:
    opzich alles goed. Klein kindje, in de gaten houden, groeit nog wel, onderaan de groeicurve.
    Wel een kleine buik, maar ze zegt dat dit waarschijnlijk komt omdat ik groot ben en het hoofd al helemaal onderin ligt, waardoor de lengte goed wordt verspreid...
    Tot zover...

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww lekker sallie, laatste dag!!!

Ben bekaf, vandaag een hele dag gewerkt, daarna direct lekker Ina bad en mannetje geholpen met klussen. Op een kruk zitten en aangeven 

Vandaag een gesprek met de directeur gehad, als ik terugkom van mijn verlof willen ze mij een andere functie geven. Een behoorlijke stap omhoog, niet alleen uitdagend voor mijn ontwikkeling maar oom lekker voor de Bella centjes!!! Ze gaan een plan voor mij uitwerken, eerst zien dan geloven maar ik ben benieuwd!!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Lekker geslapen? Ik wel, had het wel nodig na gisternacht hihi.

Mamootje: dankje, ben 24 geworden :). Zo jong dus ;).

Flora: wat super zeg, echt gaaf! Blijf je dan wel lesgeven of niet? Lekker hoor, dan ga je er wat minder op achteruit, toch een fijn gevoel :).

Tweety: zie dat je online bent, hoe is het met jou?

Joyce: hoe was het nachtje?

Nou, ik ga werken. Vreeeemd hoor! Eerst werken en dan de rest van de dag gezellige dingetjes doen met de kinderen, heb er wel zin in.

Ik schrok net wel een beetje van mijn banner haha, 42 dagen tot de uitgerekende datum. Das kooooorrrt! (A)....

Tot vanavond!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whhaaa 42 dagen, ik 7 meer das ook best kort!!
    Heb er echt zoveel zin in!!!

Laten jullie nog buikfoto's maken? Ik volgende week zaterdag, kijk daar best naar uit!

Gfh; stoer hoor paaldansen, dat begint volgens mij echt een hype te worden!!

Sallie; ik will wel les blijven geven dus als dat niet in het plan naar voren komt dan moeten ze dat toevoegen.....anders nudnik dat veeeelste veel!

Zo wakker gworden met harde buiken en kramp, goede reden om later te beginnen, blijf dus nog eventjes liggen 

Hoe is het met de andere dames?

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Flora dat klinkt echt super zeg. En extra centjes zijn nooit weg.

Zo ben ook aan het aftellen. Volgende week vrijdag laatste dag. Ga het wel volhouden tot 4 weken voor de bevalling zoals ik het nu zie.

Deel Deze Pagina