@ sallie, met mij gaat het goed hoor. Beetje druk de laatste tijd maar dat komt wel weer goed. De zwangerschap gaat gelukkig goed heb echt niks te klagen voel me echt helemaal top. Vanavond hebben we weer apk bij de vk. @flora, dat is wel beter als ze je een hogere functie willen geven,hoop het voor je Wat gaat het weer hard meiden, de babyboom gaat nu echt beginnen hoop dat jullie allemaal nog ff kunnen genieten van het wonder in jullie buik en een voorspoedige bevalling gaan krijgen
Thanx tweety; dat spoedig bevallen hopen we allemaal....dat ze er maar uit mogen rollen als het zover is 
oe dat zal lekker zijn, eruit rollen. Geen scheurtjes of pijn... waar kan ik tekenen hahaha wanneer ga jij precies met verlof?
Officieel 4 november maar ik heb de week daarvoor hefstvakantie en als ik die 4 dagen daarna niet volhoud dan pakken ze die aan het einde af en laat dat nou net in de viorjaarsvakantie vallen haha dus ik ga het volhouden tot de vakantie en daarna zien we wel weer verder!
Goeiemorgen, @flora, dat klinkt goed van je baan, extra centjes zijn nooit weg! @gfh, paaldansen heb ik ook een keer een les in gehad. Ik vond het heel leuk, maar inderdaad echt loeizwaar. En daarna mn hele benen vol rode strepen haha @hielkje, dat is snel gegaan met de kraamzorg. Nu dan echt alleen met jullie gezinnetje. Heeft JJ vrij of is hij aan het werk? @sallie, laatste dagje vandaag!! Geeft een raar gevoel of niet? Ik vond het echt heel gek om de eerste dag niet te gaan werken. Vanmiddag even een paar uurtjes naar mn werk (verlof lukt blijkbaar toch niet helemaal) en daarna de liggingsecho, ben benieuwd of ze nog wat info kunnen geven over het meisje (hoe zwaar enzo)
Heey meiden. tandarts ging goed. heb nu een nieuwe kies kan weer lekker kauwen. catharina lekker dan zo verlof. Spannend die echo. ben benieuwd wat ze je kunnen vertellen.
ey dames, nog nieuws van joyce? even ego: vandaag in t helmencentrum geweest, maar yuna krijgt geen helm!!! Ben helemaal blij nu!!!
Monique super dat is zeker goed nieuws. ik ben ook wel benieuwd naar joyce en dr kleine. Zit ook steeds op dr hyves te kijken. maar ook daar nog geen nieuws. mischien esther wat gehoord?
Monique: Fijn dat Yuna geen helm hoeft! Wat gaan ze wel doen of gaat het uit zich zelf goed komen? Leonie: Jij vandag ook alweer 20 weken Vandaag terug naar de HA geweest. Heb een schimmel op mijn boven lichaam en had zalf gekregen,. Deze helpt niet, nu pillen gekregen (en joekels! en ik kan al zooo slecht pillen slikken) Nu mag ik die pillen pas nemen als ik ongi ben, want ze kunnen schadelijk zijn als je zwanger bent/wordt.
Monique dat is goed nieuws en zo onverwacht. Ik zit ook al steeds te spieken naar joyce maar helaas nog geen nieuws
Heey meiden! Monique: Dat is super nieuws!! Luuk kreeg in het begin ook aan een kant een platte kant, ik was zo bang dat hij een helmpie moest..Gelukkig is het helemaal goed gekomen. Heeft Yuna het nog erg? Leoni zit alweer op de helft zie ik! Super leuk! Labrador: ik ben ook zo slecht in pillen slikken, ik kan gewoon niet meer slikken dan Of ik verslik me..Vervelend dat je nu van die grote pillen moet slikken! Ik ben ook benieuwd naar Joyce en de kleine.. Haha moet wel lachen om jullie, over dat het heerlijk zou zijn als de kleine er zo uit zou rollen Ik kijk vaak bevallingsverhalen op rtl8, daar bevallen ze vaak met een ruggenprik. Dat lijkt me zo vreemd om te persen zonder dat je wat voelt..Ik had die persweeën echt nodig
misslisa: whahaha ik kijk ook die bevallingsverhalen geweldig, maar niet te vergelijken, ze krijgen allemaal medicatie waardoor bevallen meer is van op de laptop kijken, ooh ja een wee. Echt heel anders idd. Nou, ik ben nu al 6 maanden met haar hoofd bezig,, van de manueel therapie, naar om de 3 weken fysio, kinderarts, rontgenfoto's, en vandaag dan naar t centrum om de helm voor haar aan te meten, maar wonder boven wonder gingen we terug zonder helm al die maanden van stress, en nu is t eindelijk klaar
Haha kijk jij dat ook Ik vind het altijd zo interessant hihi! Ja ik zou het niet eens willen met verdoving(tijdens het persen dan). Ik was nu al doodmoe bij het persen, maar door die persweeën moest ik wel doorgaan. Als je ze niet voelt wordt je er nog meer moe van denk ik. Ze doen daar ook vaak een keizersnee hé.. Oh dan ben jij er wel heel druk mee geweest zeg! Zo erg had Luuk het niet. Jeetje wat een traject zeg, ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Maar nu vonden ze het dus toch goed gaan? In ieder geval fijn voor haar dat ze geen helmpje hoeft!
mwah, ja ik heb maar 1 keer met een perswee meegeperst en toen was ze er al, dus ik weet niet hoe t is om langer te persen... Maar idd, is wel veel medicatie en vaak een keizersnee. Nee, blij dat ik niet daar woon. Ja, we zijn er erg druk mee geweest, elke week wel weer naar t ziekenhuis voor t een of ander (ze had t kiss syndroom) dus na al die ellende komt eindelijk n eind, kan t alleen nog niet geloven.
Jeetje daar zijn jullie dus echt druk mee geweest! Gelukkig zijn jullie er nu dus vanaf Ga er maar lekker van genieten!! Zo heerlijk zeg 1 perswee Ik moest driekwartier persen al voelde het gelukkig niet zo lang hoor haha!
Monique, wat super goed nieuws! Ben blij dat yuna geen helmpje hoeft! En maar 1 x persen, wat een geluk! Haha Ik ben ook benieuwd hoe t met joyce en nienke gaat!
Ja vandaag precies 20 weken. klinkt ver maar ook weer . maandag de 20 weken echo. we hebben hier besloten om ht niet te weten te komen. dus gewoon ff geduld. labrador. Brrr tabletten zijn nooit een suc6 hier. maar hebben ze dan niet een minder schadelijke varaiant?