Monique wat een super nieuws. Aai nog maar een keer lekker over dat mooie helmloze bolletje! Gisteren in het ziekenhuis ook info over pijnbestrijding gehad, maar ik hoop wel van harte dat ik het niet nodig heb. Wil het echt helemaal zelf proberen.
Meid: Hoe gaat het nu met jullie? Deedeebowtie: Mooi dat je het wilt proberen zonder pijnbestrijding!! Knap vind ik dat, ik wilde het ook zo graag..Maar helaas was het te heftig voor me, kreeg een infuus met heerlijk spul haha!! En zuurstof omdat luuk het niet goed deed.
Leonie, 20 weken alweer! ik vind het hard gaan hoor! Ik alweer bijna 23 weken! Wij hebben maandag ook een extra echo in t ziekenhuis! Vind t wel spannend! En dinsdag weer een echo maar dan bij de gyn! Leuk weekje dus 2 x ons humpie bewonderen!! Lisa, bij ons gaat het wel goed hoor.. We proberen het een beetje van ons af te zetten.. Wat er met de beeb van nicht is gebeurd is verschrikkelijk! Maar ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.. Kan t er ff niet bij hebben.. Vriendje had vorige week enorme steken bij zijn hart.. (nog steeds een heel zwaar gevoel op zijn borst) dus dat was ff schrikken.. Veel filmpjes, scans etc gehad.. Blijkt het wel goed te zijn, gelukkig! Hij is vandaag weer gaan werken.. Met ons beebje gaat het verder goed! Wel wat aan de kleine kant, maar dat is geen probleem (volgens de gyn) aangezien papa en mama ook niet heel groot zijn.. En allebei slank.. Hoe gaat t verder met jou meis?
@monique, dat is goed nieuws en scheelt weer een hoop gedoe! ik ben ook benieuwd hoe het met joyce en nienke gaat Net liggingsecho gehad, ze ligt mooi met haar hoofd midden in mn bekken en vruchtwater/placenta zagen er nog goed uit. Nu dus alleen nog maar wachten.....
nienke doet het redeljk goed allemaal, helaas mijn ;ichaam niet keizersnede is ontstoken en moet zo weer naar de ok. teveel pijn hier om te reageren. love you all en hoop dat ik me snel weer hier kan melden= met de mini nienke foto's maar momenteel trek ik niks van de pijn en ben erg emotioneeel, martijn slaapt hier gelukkig ook . dikke kus ons gezinnetje
Meid: Doen jullie het dan inderdaad maar rustig aan dan! Wat vervelend van je vriend ook zeg! Moet schrikken zijn geweest..Fijn dat jullie kleine het wel goed doet En Luuk was ook aan de kleine kant, wij waren ook allebei ukkies bij de geboorte dus dat komt wel goed Catharina: Fijn dat de liggingsecho goed was! Nu inderdaad afwachten, spannend joh! Jeetje Joyce wat heftig voor je!! Ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Ik denk aan je!!
Joyce jeetje dat is ook nit nix. dikke knuff. doe maar rustig aan. wij gaan niet weg. maar wel lekker dat tij. ook gewoon bij jullie is. meid ja gaat hard nu. ik op de helft jij er al weer over heen. en maandag en dinsdag spieken. Ga aan jullie denken maandag. hoe laat moet je. ik om 16.00 pff lang wachten dus.
Joyce, fijn dat t goed gaat met nienke! Maar wat vervelend voor jou lieverd! Ik hoop dat ze je goed kunnen helpen tegen de pijn!! Wel heel fijn dat tijn bij jullie slaapt! Lisa, we doen ook rustig aan! Wij en ons humpie zijn t belangrijkste! Maar op me werk zijn ze heel lief! Als ik t nie trek mag ik Nasr huis.. Ben laatste dagen ook onwijs moe.. Dus was gister middag ook lekker naar huis gegaan. Maar t was zeker schrikken.. T was al vaker gebeurd, maar het leek nu zo eng opeens.. Schoten allemaal nare gedachten door me hoofd; wat als t mis gaat, en dat ik straks alleen ben met de beeb.. Maar zijn hart is gelukkig goed.. Leonie, ik ga ook aan jou de denken!! Wij mogen 's ochtends al, om 9 uur!
Meid dat is ook niet niks natuurlijk waar je vriend last van heeft. Zou me dan ook zorgen maken. Joyce heel veel sterkte. Hopelijk helpt de operatie. Misslisa ja ik zeg dat nu wel heel stellig, maar eerst maar eens zien of ik dat echt wel trek hoor hahaha.
@gfh, paaldansen, dat klinkt stoer!! @mamootje, fijn dat alles goed is. @flora, klinkt goed! alvast gefeliciteerd @sallie, ja, die bevalling komt er aan hoor en voor DDB en Flora ook, gaat snel dames @monique, das goed nieuws! @labrador, vervelend dat de zalf niet helpt. ben zelf ook een hele slechte pillen slikker, kun je ze niet kauwen ofzo? @lisa, dat programma kijk ik maar niet....... beetje kop in het zand, ik weet het.... @catharina, de kleine is er dus al helemaal klaar voor. voor jou ook al zo spannend. @joyce, hele dikke knuf meid en hopelijk gaat het snel beter met je. hier lekker weekend. morgen even naar de fysio, ben benieuwd wat ze gaat doen. vast oefeningen, hopen dat gaan helpen.
Hoi meiden, Daar ben ik weer,met verlof (A). Het is echt een heel raar gevoel, gelukkig hebben mijn collega's nu ook vakantie, dan voelt het nog niet zo erg verloffig . De high tea en afscheid op school waren erg leuk! (en lekker ). Ben nu wel heel moe, maar wel voldaan zegmaar... Joyce: fijn dat het goed gaat met Nienke, nu nog met jou! Hoop dat de nieuwe operatie je helpt! Labrador: balen van de infectie, maar liever het zeker voor het onzekere! Monique: goed nieuws! Tweety: mooi dat je je zo lekker voelt, ik had (heb!) dat ook en ik denk dat je daardoor echt meer kan genieten! Hielke: hoe is het? Catharina: mooi dat ze goed lag! Was dit je eerste liggingsecho? Kreeg die vorige week al.. Ben je zenuwachtig voor de bevalling? Justme: haha, beur jij ons even op . Nou ik ga er nog even een wasje instoppen zo, scheelt me morgen weer! Morgen mijn nieuwe raam laten plaatsen, en dan met oma weg dus dan hoef ik morgen niet zo veel meer te doen...
jeetje joyce wat een pech.... ben benieuwd wat ze er dan aan doen dat je er weer voor onder het mes moet?! gelukkig is nienke een vechtertje!!!! hang in there girl! heel veel sterkte, beterschap, gezondheid toegewenst
Joyce....sterkte meis, ik moet echt veel aan je denken! Meid; gewoon je rust pakken het is ook best heftig allemaal!! Wowow jullie alweer bijna de 20 weken echo! Spannend en leuk!! Sallie; jippie!!!! Nu kam het echte aftellen en genieten beginnen!!!! Enjoy meis Heerlijk Monique dat ze geen helmpje hoeft!! Hopelijk komt er nu iets meer rust voor jullie!!
Ik krijg pas een liggingsecho met 37 weken. Binnen nu en twee weken dus. Sal lekker joh verlof. Ik kijk er ook echt naar uit. Het werken gaat nog goed dus ik heb liever de tijd erna.
Flora: gaat het nog wat? Zou lekker zijn als je de laatste daagjes nog redt! DDB: zeker lekker hoor. Had ook nog wel door kunnen/willen werken, maar directie wilde het graag zo ivm rust voor de kinderen. Dus vakantieweek is gewoon vakantie, en dan 5 weken voor mijn uitgerekende datum gaat verlof in....