Monique: wat gek waarom kreeg jij geen liggingsecho? Heerlijk zeg met verlof, geniet ervan! Ik ga lekker slapen..weltrusten meiden!
Joyce, hoop dat de ontsteking nu weg gaat. Gelukkig doet nienke het goed en is martijn bij jullie. Sallie, ik denk idd ook dat doordat ik me goed voel ik nog meer van me zwangerschap geniet. Jij nu lekker vakantie en dan heerlijk verlof, geniet er lekker van meis zijn julllie laatste weken samen. Hier vanavond op controle geweest bij de vk alles was weer goed en het hartje klopte ook goed
Fijn angela dat alles weer goed was!! Pffff ben aan het speuren naar geboortekaarjes, weet precies qat ik wil. Maar nu nog vinden! Esther; hoe is het met Bo?! Heb je nog nieuwe foto's??!!
Met Bo gaat het goed, ze had een paar dagen niet gepoept en bleef daardoor heel erg geel zien, maar sinds gisterenmiddag heeft ze het ontdekt. Morgen moeten we nog even voor controle naar het ziekenhuis omdat we daar zaterdag zijn geweest toen ze zo sloom was. Dus kijken wat we te horen krijgen en ze is op haar geboortegewicht en we mogen dus vanaf morgen heerlijk met haar gaan wandelen. Echt z'n zin in. Ik zal morgen weer nieuwe foto's van haar plaatsen, ik zal kijken of ze een beetje leuk op de foto wil. @Sallie, geniet van je verlof. @Monique, fijn dat Yuna geen helmpje hoefde nu.... ik heb ook geen liggingsecho gehad, omdat ze heel duidelijk te voelen was hoe ze lag. @Deedee en flora, heerlijk nog een weekje en dan vakantie. @Joyce, heel erg veel sterkte met deze tegenslag. Ik bel je morgen om te horen hoe het met je gaat en denk dat ik volgende week of mogelijk deze week bij je lang komt want deze week is JJ nog thuis. Maar daar hebben we het morgen wel heel even over Ik wens iedereen morgen alvast een hele fijne dag en spreek jullie morgen weer. Ik ga lekker slapen
Fijn dat je met haar naar buiten mag Esther!! Het wordt er ook heerlijk weer voor!! Geef Joyce een knuf als je haar spreekt/ziet Slaap lekker meiden!
Es, fijn dat t goed gaat! En in t weekend heerlijk naar buiten! T wordt mooi weer!! Goedemorgen allemaal!
Een goeiesmorreges! Lekker geslapen? Ik wel maar vaak wakker, last van verstopte neus haha.. Gaan jullie vandaag iets leuks doen? X
goedemorgen! Fijn dat het goed gaat met Bo, en idd, zo lekker naar buiten! Hier nog steeds erg blij dat de helm niet hoeft Liggingsecho was er toen nog niet. Dat kwam naar voren toen ik bijna uitgerekend was, en nu is t meer normaler dat mensen m krijgen.
@sallie, dit was mn 1e liggingsecho ja, ze is ook wel heel duidelijk te voelen, dus dit was meer een bevestiging. Lekker dat je verlof ingegaan is, nu lekker alle laatste dingen doen! @esther, heerlijk dat je straks lekker kan wandelen met bo, het is ook echt perfect weertje. @joyce, wat rot voor je, een 2e operatie zit je echt niet op te wachten. Ik hoop dat de pijn hierna snel minder wordt! Wat een heerlijk weertje weer vandaag, net even met de hondjes gelopen en vanmiddag even lekker met mn moeder op stap. Ik wil even een paar leuke platte laarsjes kopen voor de laatste weekjes. Op hakken lopen lukt niet zo goed meer!
Kun je nog goed lopen Catharina? Ik vind shoppen normaal echt heel leuk, maar met een kwartier krijg ik al echt steken in mijn buik, dus ik ga niet meer uitgebreid shoppen.
We zijn vanmorgen voor controle in het ziekenhuis geweest, en alles is goed met onze meid. Ze is ook bijna niet geel meer.
Esther: wat een fijn nieuws van jou kant! Leuk dat je met Bo naar buiten toe kunt en dat de controles goed waren! Sallie: lekker dat je verlof in is gegaan! jullie hebben nu al vakantie? dat is vroeg t.o.v. zomervakantie! Was de high tea speciaal voor het inluiden van jou verlof? Altijd lekker vind ik dat Joyce: wat ontzettend naar voor je, een 2e operatie. Een ontstoken keizersnee, dat klinkt inderdaad heel pijnlijk! Sterkte met jou eigen herstel ook! fijn dat Nienke de nachten redelijk goed doorkomt!!! Monique: wat een goed nieuws dat Yuna toch geen helm nodig heeft!
Ook ik kom op dit bericht namens een iemand van het fw-forum en wil Joyce ook enorme sterkte en beterschap wensen. Nogmaals gefeliciteerd met Nienke en zet hem op, jullie kunnen het!
Even berichtje van Joyce. Ze blijft ontzettend veel pijn houden en is heel erg moe, dus slaapt heel erg veel. Ze belt om even bij te kletsen zodra ze daar toe instaat is. Zo moe is ze. Het valt haar ook erg tegen allemaal