Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @deedee, ja ik kan nog best goed lopen, loop zelfs nog op hoge hakken. Ik loop sowieso nog elke dag een half uur of een uur met mn honden (niet op hakken hoor haha). Ik ben heel blij dat dat nog lukt, anders moet ik daar een oplossing voor zoeken

@esther, helemaal top voor jullie, nu lekker genieten van jullie meisje.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, joyce heeft nog wel ff tijd nodig om het allemaal te verwerken en bij te komen. Die tijd moet ze zichzelf ook wel geven.

Even ego: wij nog helemaal in de wolken dat ze geen helm hoeft, spot ik net haar eerste tandje!:D Zo lief! *einde ego*

Wat is het rustig hier verder. Heeft iedereen plannen:D

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hielkje, fijn dat de kleine meid het goed doet!

hier lekker op de fiets de stad door geweest, naar de fysio en de kapper. was heerlijk weer om te fietsen! wel wat veel, heb nu last van mijn achterwerk.....:)

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn dat de liggingsecho goed was Catharina!!

Jippie met Bo ook alles goed! En dan is het nu echt heerlijk weer om naar buiten te gaan!!!

Joyce, owww ik het zo met je te doen. Hopelijk wordt de pijn minder en kan je dit alles gaan verwerken. Dt zal wel even duren!

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Topic was blz 3, dat kan natuurlijk niet ;).

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zo, mijn eerste reactie was vanuit bed maar ben er toch maar uitgegaan.

Ben verkouden aan het worden dus lekker zere keel en volle neus, dan lig je op een gegeven moment ook niet meer lekker. Misschien kruip ik er zo weer even in nu ik heb gegeten en thee op heb.

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?

Hier begint echt heel erg de "alles moet af drang". Ik moet voor mijn gevoel nog heeeel veel dingen, maar dat is niet zo en daar heb ik naar mijn idee ook nog wel de tijd voor... Maargoed, toch maar doen.

Straks boodschapjes doen voor morgen, dan vier ik mijn verjaardag voor familie. En dan vanmiddag nog even bij een vriendin op verjaardag. Verder denk ik vanavond rustig aan, morgen zal wel druk genoeg zijn met visite enzo!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha hier moet het kamertje af!! Net de laatste muur gedaan met glasweefselbehang en dan kan ik morgen de eerste laag verven. Zometeen laminaat halen bij de Ikea en dan is het na de hefstvakantie af!! Lijkt me heerlijk om alle spulletjes neer te zetten en de kleertjes ed te wassen en in te ruimen!

Ik heb wel de laatste paar dagen echt dat ik snel buiten adem ben, heb ben nog meer dames hier last van?

Geniet van de dag dames!

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    wat is het rustig hier meiden

@flora, ja hier ook last van kortademig zijn, vooral als ik ga liggen, heel irritant

@sallie, dat gevoel had ik ook heel erg. Hier is nu bijna alles af, geeft wel een rustig gevoel

verder weinig plannen dit weekend, vanmiddag even op bezoek bij een vriendinnetje.

10. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Kom even spieken hoe het met joyce is, maar ik zie dat er geen nieuws meer is.

Flora, leuk dat het kamertje bijna af is. Mogen we een foto? ;)

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Het is nog niet foto klaar hoor haha
    Als dat zo is zal hem plaatsen!! Nog 2 weekjes ofzo!

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meisjes!

Hoe gaat het met jullie?

Fijne dag! X

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden! Wat is het rustig hier zeg!

Monique wat leuk dat jullie haar eerste tandje hebben ontdekt:D

Pff hier ben ik sinds gister behoorlijk ziekjes :( een griepje denk ik..

Ik ben benieuwd hoe het met Joyce en de kleine meid is, hopelijk beter.

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben ook benieuwd naar Joyce!

Hier staat de box al, kunnen de honden en jatten er rustig aan wennen. Net twee Boxkleden gekocht dus dat is af (streept iets van het lijstje jippie)

Ikea duiven is momenteel niet aan te raden, moesten echt ver rijden met de 2 karren laminaat, die met 20 pak erop niet te sturen zijn...ik nog gevallen, vol opgevangen op 1 duim. Die is nu lekker dik....
    Wel een hele aardige parkeermeneer die ons heeft geholpen met inladen. Kan ik van genieten, behulpzame mensen!

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    doe je wel voorzichtig flora.

Wat lief dat die meneer jullie heeft geholpen met inladen

Goed idee om de box vast neer te zetten, mochten je katten er toch steeds inspringen heb ik wel eens gehoord dat het helpt om er ballonnen in te leggen, deze klappen als ze er in springen waardoor ze er een soort van angst voor krijgen. (Ik weet het niet hoor heb zelf geen katten, maar heb wel begrepen dat het werkt)

Ben ook wel benieuwd naar Joyce
    dit las ik gister op haar hyves:
    lieve allemaal k wou dat ik kon zeggen dat het goed gaat met mij, maar voel me allles behlave goed, door de koorts ,mag ik ook niet naar nienke dus martijn doet dat. hoop op begrip dat ik de telefoon niet opneem en niet reageer op smsjes , met de pijn ec heb ikewoon enorme pech zeggen ze krijg alls voor de kiezen, hoop zo enorm da de pijn snelweg gaat en ik kan douchen uit bed kan en naar ons meisje kan

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Op fb staat idd iets identieks....ik heb echt met haar te doen.
    Heeft iemand het adres/kamer immer oid dan kan ik een kaartje sturen

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oei misschien dat Esther het heeft
    Vind het echt ook heel erg voor haar. Hoop dat ze snel naar Nienke mag/kan

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ach arme joyce, het is allemaal niet niks. Hopelijk gaat het snel beter met haar, want dit is wel heel zielig...

Box: wij hadden er een hoeslaken omgespannen, werkte ook!

Wij gaan hier vnvnd voor het eerst tandjes poetsen:D

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    er blijft joyce ook niet veel bespaard zeg, hoop zo voor haar dat ze snel opknapt en in ieder geval weer bij haar kleine meid mag komen.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

Daar was ik weer eens, heb nu verlof maar nog steeds druk ;) vandaag alleen ontzettend moe dus weinig puf voor dingen.

@Hielkje: Genieten doe ik nog steeds hoor. Van mij mag ukkie komen maar dat getrappel in mijn buik vind ik ook nog steeds heerlijk dus we zien wel wat de tijd ons brengt.

@Justme: Hopelijk ben je snel van je rugpijn af met behulp van de fysio

@Twijfel: En, voel je je al weer wat beter.

@Wendy: Klinkt zeker gezellig dat weekendje, hopelijk knap je er wat van op al betwijfeld het mij of je uitgerust zal zijn :p

@Mamootje: Ben benieuwd hoe de onderzoeken waren.

@Florabella: Dat is goed nieuws van je werk, hoeveel uren ga je dan werken? En dat uitrollen klinkt idd goed zeg, ik teken er ook voor ;)
    Hier trouwens ook snel buiten adem en benauwd, zal er wel bij horen

@Sallie: Gaat snel allemaal he. Hier nog 2 1/2 week tot de uitgerekende datum dus ook heeel spannend. Lekker he dat verlof.

@Catharina: Ben benieuwd hoe jullie meisje het doet. Lees net dat alles goed gaat, houden zo.

@Monique: Top dat Yuna niet aan de helm hoefd, scheelt toch weer.

@DDB: Hier ook eentje die het helemaal zelf wil doen en als het echt niet anders kan dan wil ik remifentanil want daar heeft het kindje het minste onder te lijden maar liever helemaal niet.

@Leonie: Van harte met je 20 weken

@Meid: Gelukkig konden ze niets vinden bij je vriend en top dat alles goed is met die kleine

@Joyce: Had het idd al gelezen op hyves. Sterkte met de ontsteking en rustig aan he. Hopelijk ben je snel weer op de been en kan je naar je kleine meid toe. Knuffel vanaf hier.

Ik kreeg/krijg ook geen liggings echo, vind ik opzich wel jammer maar ja.

@Hielkje: Top dat alles zo goed gaat met Bo en dat ze bijna niet meer geel ziet, hopelijk heb je lekker kunnen wandelen.

Zooo, ben weer bij. Ga zo ff lekker een tukkie doen want mijn ogen vallen zowat dicht. Tot laters ladies

Deel Deze Pagina