Iedereen, die een echo heeft deze week heel erg veel succes. Ik heb geen nieuws van Joyce. Hier gaat alles zijn gangetje, we zijn alleen allemaal lekker moe, dus gaan even lekker relaxen en slapen. Spreek jullie allemaal later...
hier ben ik weer even lees jullie echt mee, maaar door de morfine zie ik niet helder. net mchteindelijk de catheter eruit en de tweede drain. k ben al 2 keer opgestaan voor de po stoel en 1x voor de douche doet zeer maar zet door. gister even bij ons meisje geweest, vandaag is ze al weer 1 week oud iedereen met weeen succes en kom er goed uit aub geen helppsyndroom, geen vergiftiging en geen oedeem ok ik heb alles gehad kus vanuit me wkz bed o foto vannienke kan je zien via hyves als je op mijn hyves zit ff bij me vrienden zoeken naar thea dat is me moeder dieheeft het erop zal vragen of ze snel voor ons ook wil doen
succes joyce, zet m op, ik weet hoe zwaar het is (gedeeltelijk) maar t komt allemaal ooit goed! Denk daar maar aan! X
Zo net bij de fysio geweest. alles gaat goed. zit nog niet echt verbetering in. dus denk dat ik nog een tijdje halve dagen moet blijven werken. maar ook om op therapeutische basis(ofzo) een hele dag te proberen. dus nog niet beter melden maar gewoon proberen. hier nu nog een uurtje voor de echo. tijd gaat nu weer redelijk snel. ben zo benieuwd. iedereen alvast bedankt voor aan me denken. meid dat is ook geen lekker idee. maar fijn dat je morgen de echo al hebt. heb je er dus 2 echos op 1 dag. lekker genieten dus. joyce ik ga ff spieken op je hyves. denk aan je en slaap lekker. En nienke alweer een week oud. gaat snel zeg. fijn dat er iets verbetering is bij jou. esther jij ook slaap lekker.
@joyce, mooi dat het langzaamaan beter met je gaat, ik ga zo ook even via hyves kijken Net klossen gehaald voor onder het bed. Ik doe ze er nog maar niet onder want de hondjes liggen er zo lekker op te slapen haha
Hilarisch is dat he, hier ook een kater die zelf aan het koordje van zijn speeltje trekt, moet er altijd heel hard om lachen. Soms zijn die beesten wel slim
Wat ben je ook een vechter he, vind het maar knap!! Heb wel eens wat gelezen over HELP, heftig hoor. Hopelijk kan je het snel allemaal achter je laten meis. Ik heb trouwens ff gespiekt bij je moeder maar haar site is geblokt voor mensen die geen vriendje zijn dus moet nog maar ff geduld hebben Jij nog sterkte he!
@echo alles was goed. en mooi in verhouding. ons toppertje zit precies in het midden van de curve. mooie fotos gekregen ga ze morgen even plaatsen hier. @poezebeesjes. hier laten ze alle spulletjes links liggen. benieuwd hoe dat straks gaat.
@Joyce, fijn om weer wat van je te horen. Had je bericht gelezen op hyves, vandaar dat ik niet heb gebeld. Ik hoop zo dat je snel opknapt en je je beter gaat voelen. Ik hoop dat je dan snel de behoefte hebt aan bezoek, want zodra je daar behoefte aan hebt zit ik in de auto, wil je zo graag zien. @Leonie, fijn dat alles goed is op de echo. Papa en Bo hebben heerlijk geslapen, ik wou wel maar eer ik goed in slaap kom vallen moest ze alweer eten...... Dus dat ging niet lukken... Nu zo heerlijk boerenkool eten en dan CSI kijken.
Joyce, knuffel voor jou meis, je krijgt ook echt wel alles voor je kiezen. Denk aan jullie. Esther, lekker geslapen? Leonie, wat fijn dat de echo goed was. Kun je weer lekker verder gaa genieten. Meid, morgen echo dagje dus geniet ervan
Leonie: Fijn dat alles goed was bij de echo. Wilde jij nou wel of niet weten wat het wordt. Met mij gaat het goed. Laatste menstruatie verliep iets anders en had meerdere klachten. Dus een test gedaan maar negatief. Nu weer druk aan de BMS
Tnx dames. labrador. hmm raar hoor. maar lekker aan de bms. nee we willen het niet meer weten. we wachten gewoon af. we hebben op de wc deur een jongen/ meisje schema geschreven. kijken hoe de stand is straks. schrijf het ook nog op met namen. zodat ze later niet kunnen zeggen ja maar ik zei.... hahah
twijfel, wat een leuk idee van die schema's ben benieuwd of een hoop mensen het goed hebben. Wat zegt je eigen gevoel dat het gaat worden
Angela. ja vondt hem wel goed gevonden. mijn gevoel is een meisje. maar dat komt mischien ook wel omdat ik uit een meisjes gezin en familie kom. hahaha. en jou gevoel bij jezelf?
Mijn gevoel zegt ook een meisje, Ruben denkt een jongen dus het zal wel een "hetje"worden Maar wij moeten ook nog geduld hebben tot aan de bevalling ben dus benieuwd wie er gelijk krijgt
Het blijft zo wel spannend inderdaad. hier noemen we het nu baby... en dan onze achternaam. gewoon baby of het of... klinkt zo raar. bedoel hij/zij hoort nu al wel bij de familie vinden we.
hier had me moeder en mijn oma het steeds over humpie(dumpie) en nu heeft ruben het ook al over genomen. maar we hebben het ook vaak over de kleine. wel leuk hoe iedereen al een soort naam heeft voor hun baby
Die is ook leuk. maar zeker leuk dat iedereen een andere naam heeft. maar ben zeer benieuwd na hoe ze straks allemaal in het echie gaan heten.