Ja het is een online virusje haha Pfff als ik nu moest bevallen moest ik aan het zuurstof denk ik! Karin hoe is het met jou?!
Hier is alles wel goed ik lees nog steeds mee ben ook erg naar alle bevallingen enzo maar heb niet zo veel te melden ik ben er helemaal niet meer mee bezig en dat is eigenlijk ook wel ff lekker ook niet meer verplicht bms omdat je de volgende dag in het zh testen hebt dat soort dingen en even helemaal geen hormonen heerlijk
lijkt me inderdaad ook even lekker karin, ff je koppie leeg en "gewoon" leven. Wanneer gaan jullie naar Mexico?
Hier ook nog steeds ziek en verkouden, bah! Ik heb de foto van kleine nienke gezien, ze lijkt groter dan ik had gedacht met zo weinig gewicht, ze ziet eruit als een klein vechtertje!
Hoor net dat een vriendin van mij in het zh is opgenomen ter opservatie ze denken dat ze ook zwangerschaps vergiftiging heeft ze is 6 december uitgerekend dus 33 weken zwanger al wel wat veder maar eigenlijk nog niet ver genoeg ga vanavond langs hopen dat het meevalt Flora ik ga over precies 5 weken naar mexico 22 november lekker naar de zon heerlijk
Goede middag @Labrador: Hopelijk is ronde 9 jullie ronde. @Leonie en Angela: Knap hoor dat jullie het niet willen weten, ik ben daar veel te nieuwsgierig voor W.b de naam van Ukkie: Hier zal ze een schuilnaam krijgen ivm privacy en google mogelijkheden maar misschien geef ik het wel vrij na een PB ofzo. @Karin: Ik hoop dat het mee valt met je vriendin en kan ze weer lekker snel naar huis. Vannacht een beetje onrustig geslapen. Vaak wakker, benauwd, warm vanwege de matras beschermer die er nu op zit (gaat er heel snel weer vanaf) en soms zat ik half in dromen land en leek het net of ik weeën had. Moet er toch niet zoveel mee bezig zijn (doe ik blijkbaar onbewust) want zo maak ik alleen mijzelf maar gek Controle bij de VK was weer goed, ukkie heeft een groeispurt gemaakt en dat resulteert weer in extra kilo's helaas maar ja ze moest ook wat groeien dus wat dat betreft ben ik weer blij. Nu maar rustig aan wat huishoud klusjes doen en dan is deze dag ook weer voorbij.
Hoi meiden! Zo, weer eens op de gewone comp in plaats van telefoon, dat leest en reageert toch het lekkerst vind ik stiekem! Flora: beetje geslapen met je snotterhoofd?! Ik hoop het voor je! Hoe gaat het met schilderen? Labrador: balen meid . Hoop net als Ikke dat de volgende ronde raak is hoor, voor jullie! Karin: kan me voorstellen dat het relaxter is als de druk er "even" vanaf is. Ben ook wel benieuwd wanneer je naar Mexico gaat, december toch?! Lekker hoor, gewoon even lekker weg en genieten samen! Meid en Twijfel: inderdaad heel knap als je niet wil weten wat het is, ik had het niet volgehouden hoor! Catharina: ook nog steeds ziek, bah meid! Jij hebt het inderdaad vaak te pakken zeg. Hoop dat het snel weer beter is, voor de bevalling moet je toch wel even toppie zijn! Ikke: hooooi . Snap dat je er onbewust mee bezig bent hoor met de bevalling, hoort er ook bij denk ik wel! Ik vind het ook warm die matrasbeschermer, nu was vriendje nog thuis dus kon hij mooi ff helpen met straks opmaken, dus dacht leg hem er maar vast op. Heb er een slaapzak overheen gelegd die ik nooit meer gebruik, dat scheelt een stuk warmte hoor. Misschien een idee?! Zweterig blijft het wel, maar zo vlak op dat plastic lijkt me niks hoor! Ik hoop dat ik je naam mag weten via PM . Ben heel erg benieuwd namelijk! Ben even vergeten wie er nou vk had vandaag, Leonie of Meid?! In ieder geval succes! Ik ga weer eens wat voor school doen, moet nog wat administratie bijwerken en ik zet wat foto's op de site. Het is nu nog vakantie ook voor mijn collega's, dus het voelt nog niet zo als verlof eigenlijk. Ben benieuwd hoe dat maandag is, dan is mijn klasje ineens niet meer mijn klasje.. (ofzo, ik praat vaag ). Eerst maar eens een broodje eten...
was ik weer even, heb ff pauze van het gepoets. Koelkast is oa weer lekker schoon. @Sallie: De matras beschermer zit nu onder de hoes van het matras maar toch nog erg warm, ga ook eens proberen er iets over heen te leggen, misschien scheelt het genoeg. En je praat niet vaag hoor, ik snap hem @Leonie: Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Sam, ze zal binnen kort wel weer eens langs waaien denk ik. Nou, ik ga maar weer verder. Laters
Geen idee, ook al een tijdje niks van sam gehoord. Ik merk ook wel dat het warmer slaapt met die matras beschermer.... vanmorgen een stuk slijmprop verloren, ik hoop wel dat mn meisje nog even wacht, want in deze conditie kan ik echt geen bevalling aan....
Het gaat goed met Sam hoor, ze is inderdaad drukkig! Ikke: lekker even pauze van je gepoets, niet te veel doen he, dan zit je morgen weer. (Ik ervaar het nu ). Twijfel: tnx, het waren lekkere meergranenpistoletjes met kaas . Ben je nu aan het werk of thuis?! Catharina: oow jee, nee ik hoop het ook niet voor je. Moet er nu ook niet aan denken. Herkende je het meteen als slijmprop? (vraag me altijd al af hoe die dingen er uit zien en hoe je ziet dat het niet afscheiding is....). Ben met de geboortekaartjes bezig. Kaartje is goed en klaar alleen kan geen goede envellop vinden. We hebben een gekleurd randje aan de kaart en ik wil geen envellop met een net-niet kleur als hij naast het randje is. Op de site waar we het kaartje bestellen kan ik dus niet vinden wat ik wil, dus vanmiddag of morgen maar even gewoon in de stad kijken, je kan namelijk ook zonder envellop bestellen. Het kost wel 30 cent per stuk, dan wil ik er geen een die ik lelijk vind (A)....
Kaartjes ga ik me Volgende week over buigen, ik weet precies wat ik wil maar kan het op internet niet vinden dus dan maar naar de drukker! Catharina; het verliezen van de slijmprop hoeft niets te betekenen.....maar ja het kan ook weer wel lol! En idd hoe ziet het eruit?! Hier best moe, om 14.00 terug van mijn werk toen ff snel Door het huis met de stofzuiger. Nu op de bank nog een beetje werken en straks komt mijn tante met de wiegbekleding!! Ik ben zo benieuwd!
Heey meiden! Catharina: Ik was ook stront verkouden tijdens de bevalling, in het begin is het vervelend, maar als de weeën er eenmaal flink zijn heb je de verkoudheid niet meer in de gate hoor Komt goed dus Joyce: Wat een mooi meidje is die dochter van jou! Klein vechtertje hoor! Oeps wilde nog meer zeggen, maar Luuk wordt wakker voor de fles.......
whaha ik was ook slijmprop verloren, maar liep gewoon nog een week door tot de bevalling, maar het was wel echt goed voorwerk wat er bij mij gebeurde dus Jammer dat ik geen hyves heb, zou graag de foto van nienke willen zien.
Het zag er heel anders uit dan afscheiding, veel dikker, kleverig en echt meer een massa, hahaha lekker praatje dit. @flora, leuk dat de wiegbekleding komt, hier staat het wiegje ook klaar sinds dit weekend. @sallie, hoop dat je de juiste enveloppen vindt haha Hier vorige week alle enveloppen alvast geschreven, scheelt weer een klusje na de bevalling.
Sorry meiden verwaarloos jullie een beetje, lees wel elke dag mee. Alleen ,weetal heb ik Bo dan bij me en kan ik niet lekker reageren, en vanavond is ze eindelijk meteen gaan slapen naar de voeding dus kan ik even reageren. @Catharina, spannend, maar dan kan het zo nog maar vrij lang op zich laten wachten. Slim van je om de enveloppen alvast te schrijven, ik had een begin gemaakt en wou het de donderdag 7 oktober afmaken, alleen heb ik het de woensdag nog gedaan terwijl ik weeën had is niet echt ideaal. @flora, leuk dat je je wieg bekleding al binnen hebt. Morgen is JJ nog 1 dagje vrij en dan ben ik iedere dag alleen met onze kleine meid, eens kijken hoe dat dan is. Ben toen de kras verzorgster er was wel in de middagen alleen geweest, maar dan is het de hele dag. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat. Zal wel heel erg wennen zijn. Maar ook wel goed....
meid, hoe was de echo vandaag? Esther, geeft toch niks dat je hier wat minder bent is toch ook heel logisch dat je aandacht en tijd nu naar Bo gaat. voor iedereen die ziek is beterschap. Catharina, spannend hoor wanneer het gaat beginnen