Hahaha sallie had ja gekunt. normaal is flora lekker vroeg. Jullie slapen zeker allemaal uit tegenwoordig.
Goede morgen labrador. al weer druk aan het werk? hier op werk verdomde rustig. heb zelfs de ramen al gelapt buiten. zag er niet uit.
haha ik was wel wakker maar mijn iphone was leeg, dus ff onbereikbaar! Maar nog niet aan het bevallen hoor......ben er ook echt te verkouden voor!
Hahah flora. tis je vergeven. en hier ook zo verkouden als wat. En buikkrampen erbij. maar gelukkig nog 2 uurtjes werken en dan weer op de bank. ff zeuren: mijn gevoel en rug zegt dat halve dagen ook niet echt helpt. fysio had gehoopt dat het wel wat beter zou gaan. maar niet dus. Zit nu erg met mijn gedachten bij hoe ik dit aan mijn baas moet en kan vertellen. Of dat ik gewoon weer hele dagen ga werken. en dan nog eerder met verlof?.? dubio.
Catharina: balen dat je nog steeds ziek bent, hoop dat het snel over is! Verder wel alles rustig gebleven?! Leonie: kan me voorstellen dat het moeilijk is om een keuze te maken. Wek denk ik dat je voor je lichaam moet kiezen. Als je nu blijft werken lijkt dat misschie. Fijn voor je baas, maar als je dan over een jaar helemaal in de ziektewet zit omdat je rug niet meer beter wordt is hij ( en zeker jij) verder van huis. Flora: haha, ik moet er ook niet aan denken hoor, om nu te moeten bevallen met dat snothoofd en benauwdheid... Was net bij de apotheek voor neuasspray, vet moeilijk doen om het mee te geven. ( beschrijving zegt dat het gewoon mag...) Maar ik heb het en het lucht erg op! Net met vriendje samenlevingscontract getekend, dus dat is ook geregeld, rustgevend gevoel. Zo uurtje slapen denk, energie is ver te zoeken haha.....
Zo twijfel je hebt het wel erg rustig geloof ik. Ik ben hartstikke druk ook al heb ik maar 2 kindjes 1 heeft gister prikjes gehad heeft nu koorts en is veel aan het huilen en heeft net dubbele ooronsteking gehad dus heeft nog antibiotica maar hij wil zijn fles niet straks nog maar is proberen zo eerst ff broodje eten
Sallie tnx. ga dr nog ff over nadenken. hoop dat ik begin volgende week weet wat ik wil. probeer ook wel aan mezelf te denken. maar ben echt blij met mn werk en mn collegas. dus is ff moeilijk. maar inderdaad doen ze moeilijk bij de aphotheek. ik zelf kan nix voor mijn neus krijgen. begint gelijk te bloeden. dus loop er maar even mee door. In de hoop dat het beter gaat. hahah karin ja heb het echt rustig. heb echt alles klaar en voor vanmiddag ook al. scheelt weer voor mn collega. zo ff de afwas afdrogen. en ze kan niets meer doen. behalve wachten op klanten. maar zielig van jou oppaskindje atibiotca is nooit fijn. wordt er zelfs soms ook naar van. hopelijk drinkt hij zo wel wat.
Karin: aah gos, arm kind! Hoop dat hij zo wil drinken, kan hij misschien okk weer evenekker op slapen. Twijfel: ja, je moey er zeker goed.over nadenken! Het is niet niks..hoop dat jij/jullie eruit komen! Hier lijkt het ook wel op mijn darmen geslagen te.zijn, pfft alles komt eruit. Nja, kab maar weg zijn . Ik ga nu even.uurtje tukken!
beterschap voor de gene die ziek en of verkouden zijn. Leonie: Je moet wel naar je lichaam luisteren, maar iksnp ok goed dat je graag wil blijven werken. Sallie: weltrusten
hielkje, bedankt! Ik heb je hyves daarna gelijk weer gesloten Wat een mooie foto's van nienke zeg. Wat een klein meisje, maar toch valt t me wel mee hoe klein. misschien een beetje dubbel, maar echt, met recht een vechtertje! Zet m op joyce.
Ik ga zo ook even op hyves kijken. Iedereen die verkouden is heel veel beterschap. Lees ook nog iets over matrasbeschermers. De VK zei gisteren dat zo'n ding niet eens echt nodig is. Een dubbel strandlaken was vaak al voldoende. Ze zei dat het er echt niet in hele vloedgolven uit komt en de kans is natuurlijk klein dat je vliezen precies in bed breken. Maar ik denk dat ik dat ding er toch maar onderen leg. Lig ik gisteren bij de vk op de tafel drukt ze ineens dat echoapparaat op mijn buik...zo leuk! Ik had eigenlijk volgende week een afspraak, maar omdat paps er toch bij was en zij de enige is die bevoegd is om echo's te maken ging het er maar meteen achteraan. Kindje ligt goed en al een stukje ingedaald. Nog twee daagjes werken en dan eindelijk verlof! Is eigenlijk nog allemaal best snel gegaan.
Deedee, ik was blij dat ik mijn matrasbeschermer er onder had liggen, Bo was namelijk nog niet helemaal ingedaald en ik had dus echt een strot vloed aan vruchtwater en dat bleef ook maar lopen, nu hadden wij ook de massel dat we een molton van Ikea op de het bed hadden liggen met een beschermzeil aan de onderkant is niet warm kraakt niet en lekt niet door. Misschien een tip. Mijn vliezen braken namelijk in de nacht maar dat komt niet echt veel voor.
@sallie, welke neusspray heb je. Ik had otrivin, maar de kleine reageerde hier erg sterk op (al stond in de bijsluiter dat het geen kwaad kon) en mn verloskundige had dus liever dat ik het niet meer gebruikte Ik heb hier ook een molton met waterdichte onderzijde, maar dan van de Hema, deze kraakt ook niet en ik merk er niet veel van.