Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sterkte Joyce, nu kun je wel geljk ff bij Nienke langs. Hopelijk valt het allemaal mee.

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sterkte joyce!! Knuf!! Denk aan je

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wat een gedoe Joyce! Hopelijk valt het mee en kan je even lekker van je meisje genieten!!

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Joyce het zit jou echt niet mee. Hopelijk mag je straks weer gewoon naar huis. Focus je eerst even op dat je je meisje gaat zien. Dan weet je waar je het voor doet.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Sterkte Joyce!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce: sterkte!!!

Hielkje: nee soms is het echt niet handig dat ze meegaat idd. Maar het is goed om oppas te regelen, je moet er toch aan wennen, gewoon rustig opbouwen bij iemand die je vertrouwt!

Hier: Yuna gaat iets beter, de koorts is wat gezakt, maar ze is nog erg verkouden en last van haar tandjes (nummer 2 is in aantocht!) Mijn ouders zijn vandaag thuisgekomen van vakantie, en daar gaat ze nu lekker slapen, mn moeder heeft haar 14 dagen neit gezien en heeft haar erg gemist. En wij zijn na 2 nachten bijna niet slapen gebroken... (Heb morgen VVE cursus op school, ben bang anders in slaap te vallen)

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, het is jou ook totaal niet gegunt. Ik kom je volgende week, na overleg even opzoeken.

Vandaag ging de dag echt niet zo als gepland.
    Kreeg plotseling visite. Daarna kwam de vrouw van het consultatiebureau langs. We hebben haar meteen gewogen en ze weegt nu 3200 gram. En na de geboorte woog ze 2715 en was afgevallen naar 2510, dus mama geeft haar slagroom te eten. Ik mag ipv haar steeds aanleggen tijdens de clusteruren moet ik haar een speen gegeven om aan haar zuigbehoefte te voldoen. En dat geeft mij meer rust. En hoef haar 's nachts niet meer wakker te maken voor een voeding maar pas voeden als ze er zelf voor komt. Ze krijgt meer dan genoeg. De verpleegkundige ging alleen wel heel erg laat weg en moest toen rennen om op tijd bij de fysio te zijn, dus heb haar uiteindelijk maar mee genomen en ze heeft heerlijk liggen slapen. Dus dat gaat goed.

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hello, ff snel bij lezen voor de avond ;)

@all: Thanks voor de complimenten voor mijn buikje, ben er ook trots op :D

@Esther: Ik hoop ook dat ik als eerste zal bevallen :) Maar je weet het maar nooit he, wel spannend vind ik. Jullie kleintje was behoorlijk gegroeid zeg maar ze doet het iig goed. Hopelijk krijgt ze meer ritme zo.

@Sallie: Idd nog helemaal streep vrij :D :D (klopt heeeeel hard af) en alleen nog maar de standaard controles, stond ook zo weer buiten. Misschien gaan ze volgende week toucheren of zo?? Maar ja zolang er nog geen voor tekenen zijn hoeft dat van mij ook niet hoor :p

@Joyce: Sterkte met de wond en hopelijk mag je naar huis.

9. dat is positief es en jaaa volgende week wil ik je graag zien! worden wel kraamtranen bereid je voor, maar mis je nu echt teveel

Ikke hoop ook dat je als eerst volgende bent

Monique oe 2e tandje en fijn dat je ouders er weer zijn

Ziekenhuis was blij dat we waren gekomen wond was indd ontsoken en open, dus hebben ze er in lopen knijpen om het vocht eruit te doen dat deed zeer en we hebben een brief voor de huisarts mee gekregen dat de wond 2 maal daags moet worden gespoeld.
    maar de pijn vergat ik snel en wed goedgemaakt door:

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, fijn voor je dat je je meisje hebt kunnen zien! Ik hoop dat je wond beter geneest nu.

@ikke, mooie buikfoto! Mooi dat alles weer goed was bij de vk.

@hielkje, wat goed dat bo zo lekker groeit!

11. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ikke: inderdaad een hele mooie streeploze buik! Zou ik ook wel willen op jou termijn:D

Esther: dan is ze lekker aangekomen! fijn dat jij nu meer rust kan pakken

Monique: lekker dat Yuna even gaat logeren, hopelijk is ze snel weer de oude

Joyce: ai ai ai dat klinkt wederom heeeel pijnlijk!! :( dat dappere heeft Nienke vast en zeker van jou?!
    Prachtig plaatje!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh joyce, wat een mooie foto!!:) Geweldig, hoop dat de wond sneller geneest nu hoor, nu is t genoeg geweest!

Ja, even mensen die weer geduld hebben. Ik merk dat ik nu anderhalve week thuis met haar geweest ben en ik vind t zwaar hoor. Poeh.

Ikke, waar kan ik je foto's zien?

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ikke, ik heb met je meegedaan, ben hem ook volledig streeploos doorgekomen.

@Joyce, ik kom zeker volgende week. Ik denk maandag of dinsdag, want moet donderdag naar het consultatiebureau toe. Kras tranen geen enkel probleem, doe heerlijk met je mee.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Wat vindt je zwaar dan. Met haar samen zij of weer aan het werk moeten. Gaat wel inees rap hoor nu al haar 2e tandje.

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lekker druk dagje dus Esther!!

Joyce; mooie foto van Nienke!! Wat een smoeltje heeft ze al!!

Monique; wow de 2e tand, dat schiet op!!

Ikke; heb je nog helemaal geen voortekenen?! Hier ook nog (op de zw streep na ;) ) streepvrij....smeer me rot!

Catharina; hoe gaatie met jou?! Al tekenen??

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, wat is nienke toch een lekker meisje! :)

Zo, ik ga lekker slapen!

Slaap lekker & tot morgen! X

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goede morgen allemaal ik heb vandaag een druk dagje voor de boeg 5 kindjes 2 nieuwe waarvan 1 alleen de ochtend maar dan komt s middags weer dat jongetje dat ik gister voor het eerst had dus hoop dat het allemaal een beetje wil lopen vandaag

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ze is al anderhalve week aan t jammeren, ik kan haar niet alleen laten, dan gaat ze huilen, ze eet weinig, dan draait ze op haar buik en dan moet ik haar steeds terug draaien. Dat is echt vermoeiend. Al wil je even wat drinken pakken, dan huilt ze, dus na een tijdje, ook na weinig slaap, merk je dat je geduld meer op de proef gesteld wordt. Terwijl ze verder altijd een heerlijk vrolijk kind is, dus ze is gewoon echt anders, ze heeft er echt last van.

Maar de combinatie werk en thuis is veel zwaarder dan ik dacht. Werk vind ik opeens ook een heel stuk minder leuk! En dat had ik nooit gedacht! 3 dagen werken vind ik ook echt meeer dan genoeg. Maargoed ook een kwestie van wennen natuurlijk.

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Karin: succes vandaag!

Monique: lekker geslapen?

Ik ga weer lekker slapen ;).

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ha, ja heerlijk geslapen:D slaap weer lekker sallie!

Deel Deze Pagina