Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, dat is zeker heel erg zwaar. Ik ben ook benieuwd hoe het mij gaat bevallen.

Ben ook net een half uurtje wakker. Doordat als ze nu een sterke zuigbehoefte heeft we een speen geven en dus niet steeds de borst krijgt heeft ze veel minder krampjes. Dus vannacht heeft ze de hele nacht door geslapen. Wat een aparte ervaring. Ben wel een paar keer bij d'r gaan kijken. Je vertrouwd het dan toch niet. Maar ze ademde nog en sliep heerlijk. Daarna om 6 uur weer gegeten en toen weer naar bed en verder slapen heerlijk

2. dank jullie voor de complimenten over onze dochter, zijn zelf ook vliefd

Gisteravond lag ik te slapen had het best zwaar met de reis, en martijn was benenden via een webcam in de couvouse kunnen we de hele dag naar nienke kijken, en ineens waren er allemaal handen in de couvouse dus martijn heeft gekeken zag dat er weer foto werd gemaakt dat ze werd getroost ect. dus hij bellen bleek dat ze tegen de beademing aan het inademen was hadden ze iets te snel af willen bouwen nu gaat het weer redelijk gelukkig.

Esther wat fijn dat ze door geslapen heeft kom jij ook aan je rust

monique das indd zwaar en je hoort vaker dat werk ineens minder leuk is.

Houden de rest van de dames de baby's nu ineens binnen? kom op wil mee kleintjes zien hoor, niet zo klein als onze dappere prinses maar gewoon baby's

sam komt hier ook niet meer? wat is er gebeurt?

Dani jeejte wat word luuk al enorm groot zeg! hoop dat nienke ook snel groter word.

3. poeh indd druk dagje voor jou maar lekker voor de afleiding, veel plezier met de kindertjes

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, zal wel even schrikken geweest zijn toen jullie al die handen ineens zagen op beeld. Gelukkig was alles goed.

@monique, zoals je het beschrijft kan ik me helemaal voorstellen dat het zwaar is. Maak me toch wel een beetje zorgen als je zo zegt dat 3 dagen meer dan genoeg is aangezien ik gewoon 5 dagen ga werken ;)

@hielkje, dat is echt snel dat ze de nacht al doorslaapt, kan me helemaal voorstellen dat je toch een paar keer gaat kijken hahaha.

@karin, klinkt als een druk dagje, succes!

Hier nog geen voortekenen, gelukkig ook nog een streeploze buik, hopen dat dat zo blijft. Ik wil ook wel weer babynieuws haha, ikke is aan de beurt:p

Net de hondjes uitgelaten en alvast boodschappen gedaan. Ik heb maar een zeiltje + handdoek geinstaleerd in mn auto voor de zekerheid ;)

5. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog een fotootje van het wiegje

6. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    en hier nog een buikfotootje van 38 weken

7. wauw catherina wat een geweldig mooi wiegje!! en een lekkere bolle buik blijf het jammer vinden dat ik dat niet heb mogen mee maken.. mja

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Joyce: Jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest, is het niet heel raar om je kleine vanaf de webcam te zien? Wel fijn dat het kan zeg!

Monique: Ik heb ook totaal geen zin om te werken :( Wil liever thuis bij mijn ventje blijven..Kan me jou helemaal voorstellen! Hier is Luuk ook heel vervelend, wilt helemaal niks..Al een paar dagen, misschien ook een teken van een tandje? hij slijmt ook zoveeel..pfff alles is steeds zeiknat.

Hielkje: Heerlijk dat ze de nacht heeft doorgeslapen, haha ja dat kijken dat herken ik:p ik was ook zo bang dat hij niet meer ademde ofzo!

Catharina: wat een mooi wiegje!!! En nog zo'n mooie buik:D

Nou vooruit Joyce!! Hier een foto van Luuk in bad :D

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooi wiegje Catharina!!! En je buik ziet er ook goed uit!!
    Dat zeiltje zat ik laatst ook al een te denken.....

Joyce, zal wel ff schrikken zijn als je dat dan ineens ziet, gelukkig doet ze het nog steeds goed!!! Ik wil best graag babynieuws brengen maar bella moet nog heeeeeel even binnen blijven!!

Vandaag was Sarah van vijf op bezoek en die dacht dat de baby morgen kwam want dan had ze nog vakantie en kon ze helpen smelt smelt zo lief!!

Esther; fijn dat de speen zoveel rust brengt! Lijkt me idd ook wel even wennen!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww Luuk heeft echt een heerlijk koppie!!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, dat lijkt me zeker even heel erg schrikken voor Martijn, maar fijn dat je meteen kan bellen om te horen wat er aan de hand is. Fijn dat alles nu weer oke is.

@Catharina, mooie wieg en zeker een mooi buikje.

@Lisa, wat wordt luuk al weer groot. Klinkt ook zeker als tandjes.

Ik ben ook erg blij dat ze heeft doorgeslapen. Ze is sinds dat ze niet meer zo veel de borst krijgt maar op meer gezetten tijden ook en heel stuk rustiger. Kan weer wat meer in het huis doen. Ik haat huishouden doen, maar om JJ alles te laten doen is ook niet eerlijk als je zelf de hele dag thuis bent. Dus zo konijnenhok schoonmaken en even als zezo haar voeding heeft gehad. En dan nog even oogjes dicht doen. Kan echt goed bijtanken op deze manier.

Als je trouwens snel wil afvallen is borstvoeding fantastisch. Droeg voor zwangerschap maatje 42 van broeken, zit nu al weer in maatje 38 en dan ook nog eens volldig gestopt met roken. Dus dat is heel erg lekker, alleen nu de buik nog terug naar het strakke van vroeger.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wauw hielkje, wat fijn dat jullie zo meer rust hebben nu ze op vastere tijden drinkt! Dat is wel prettig, vooral s nachts!

Catharina: mooie buik en een mooi wiegje! Echt super! Ik vind 3 dagen echt genoeg, lekker woensdagmiddag naar huis en weten dat ik bij haar ben, heerlijk! Respect voor jou hoor!! Met je 5 dagen werken.

Lisa: aaah wat een leuke foto! Echt schattig, vind hij badderen lekker? (zo te zien wel) en zwemmen? Het zou idd best een tandje kunnen zijn, maar dat heb je pas door als het tandje er eenmaal is, haha lekekr krom!

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nog geen baby's in aantocht hier? :p
    Catharina denk ook dat jij de volgende bent. Wat een mooi wiegje en een mooie buik. Ik heb helaas wel strepen, maar alleen op mijn onderbuik en ik vind het niet zo erg. Heb een makkelijke zwangerschap en dat is al heel wat waard.
    Luuk ziet er ook onwijs schattig uit!

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Joyce ik ben stil van je blog op hyves, doet me veel!

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, wat een mooi wiegje!! En je buik, ook zooo mooi!!

Ik hoop dat mijn buik ook streepvrij blijft :) ik smeer me te pletter, daar zal het niet aan liggen! Haha.. Ik heb trouwens al wel een donkere lijn naar mijn navel, vriendje vind t zo schattig! net als mijn navel, die zal er over een tijdje ook wel uitfloepen.. Haha..

Ik heb vandaag een hele lieve kaart en een onwijs grote!! Mooie bos bloemen gehad van mijn collega's, zo lief :) doet me goed!
    Heb net even boodschappen gedaan, maar merk wel dat dat toch wel beetje teveel van t goede is! Nu eerst ff bijkomen op de bank!

Es', wat fijn dat het zo goed gaat met bo!

En Lisa, wat word luuk al groot! En wat een mooi mannetje!

Joyce, ik denk heel veel aan jou, tijn en nienke! Ik vind jullie zo sterk! Echt diep respect!!

16. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, ik heb ook je mooie blog op hyves gelezen, ik denk veel aan jullie en ik heb sinds nienke er is elke dag een kaarsje aan voor haar!

@lisa,wat een schattige foto van luuk! echt een knap koppie!

@meid, super lief van je collega's. ik heb ook zo'n streep vanaf mn navel en die van mij is er helemaal uitgeplopt haha.

@hielkje, dat is lekker snel gegaan met de kilo's dan! Ik denk dat je buikje straks snel weer in shape is. En wat goed dat je gestopt bent met roken!

Ik begin hier wat vocht vast te houden in mn enkels (sokranden staan erin haha) ook vind ik mn gezicht wat dikker!

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi allemaal ik heb alles bij gelezen maar weet niks meer ik ben helemaal kapot was wel een beetje een druk dagje zo

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Joyce: Mooie meid hebben jullie!! Ze ziet er al eens stuk groter uit.

@Monique: In mijn album maar dan moeten we wel vriendjes zijn want het is een prive album. Snap trouwens dat het wel behoorlijk wennen is werken en kindje, ben benieuwd hoe ik het straks gaat ervaren.

@Hielkje: Ben nog aan het afkloppen hoor aangezien mijn zus ook tot aan de bevalling streep vrij was en daarna wel strepen had van alle druk die er op is gekomen.

@Florabella: Helemaal noppes, heel af en toe een harde buik maar that's it. Die streep van navel tot down under is hier trouwens ook aanwezig hoor maar is vrij licht dus die zie je niet zo goed op de foto.

@Esther: Heerlijk toch dat ze door slaapt, je went er denk ik snel genoeg aan ;) Hopelijk zal ik ook zo snel afvallen, hoeveel KG was jij aangekomen tijdens de zwangerschap.

@Catharina: Ben blij dat ik niet de enige ben zonder voortekenen, als je ons topic lees dan heb ik echt het idee dat ukkie tot het einde der dagen blijft zitten zo rommelt het bij de andere dames.. Heb jij dat nu ook?? Mooie wieg en buik trouwens!! Is die wieg helemaal rond en hangt hij of zie ik het verkeerd?

@Lisa: Wat een knap mannetje en hij lijkt al zo groot.

@DDB: Ga jij mij overslaan met de bevallingen :( :p

Gisteren in een gekke bui een afspraak gemaakt voor een zwangerschaps massage en het was heerlijk, had ik eerder moeten doen ;) Verder huishouden weer bij gewerkt dus het was weer heeel spannend :p
    Vandaag 39 weken en nog steeds aan het aftellen.

19. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @ikke, hier inderdaad ook niet veel voortekenen, volgens mij blijven wij daar bij de november mama's met zn 2en over haha.

De wieg is helemaal rond je en hij hangt inderdaad zodat hij ook heen en weer kan schommelen.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik heb zelf een leander hang wieg maar deze is ook wel heeel erg mooi.
    Ach wij gaan gewoon voor de onverwachte snelle bevalling ;)

Deel Deze Pagina