@twijfel, wat rot van je collega's, maar heel goed dat je gewoon aan jezelf en de kleine denkt! Mooie echo plaatjes, ik ben nu ook nieuwsgierig naar de neus van je kleintje hahaha @tweety, veel plezier bij de 20 weken echo. Wij hebben van elke echo fotootjes meegekregen dus ik denk dat je die wel krijgt! Net een voetreflex behandeling gehad. Best lekker, al is het op sommige plekjes wel gevoelig. Ik ben zeer benieuwd of het wat zal doen!
ff tussen door die kruitvat pas heb ik al een tijdje, en echt veel gratis spullen, heb echt veel punten altijd omdat ik er zoveel kom. Laatst een tube zinkzalf van zwitsal weer gratis, heerlijk
Tnx catharina. Benieuwd na het resultaat van je voetreflex behandeling. monique ja wij vrouwen weten waar de koopjes zijn hahaha. spaar nu ook babypunten bij de etos. krijg je ook korting mee. Ik hou wel van korting en gratis hahaha.
haha ja echt ideaal! hier is alleen geen etos in de buurt dus dat is jammer, maar kruitvat is echt mijn winkel
Twijfel: Die 18 weken vliegen voorbij, inderdaad helemaal met al die feestdagen ertussen! Ik kan me nu niet eens meer voorstellen dat ik met een dikke buik gelopen heb Kruitvat is ook mijn winkel Gister 10 groente en fruit potjes ingeslagen, kreeg er 3 gratis Ohhhh ik ben zooooo trots op Luuk, hij zat net helemaal zelf!! Even een foto spammen
aaaah, hij is lief! is wel een lekker kereltje met bolle wangen. Die groente en fruit ben ik vandaag voor geweest
Haha ja lekker bol is hij he Heeft hij van mij, ik was vroeger nog dikker Ik wil ook wel weer een keer foto's van de andere geboren kindjes zien hoor!!
Ah wat een dotje die Luuk! De KV is inderdaad ook mijn winkel. De Etos zit er tegenover, maar kom er echt zelden. Kreeg laatst ook een groot pak pampers luiers voor 5 euro op de KV kaart. Dat zijn nog eens leuke acties. Vandaag bij Hema nog wat setjes kleren ingeslagen. Kwam tot de conclusie dat ik wel erg weinig had in kleine maatjes (alleen onderkleding oeps...) Dat kind moet toch wel wat aan. Gelukkig hadden ze weer leuke dingen hangen.
Monique: natuurlijk mag je dat weten een maandje geleden was hij 63.5 cm en woog 6960. Dus zou nu wel iets langer en zwaarder zijn!
Deedee hier het zelfde. maar ik heb nog wel ff de tijd. lisa mooie zittende luuk. hoe ouder ze worden des te meer je geniet. al zijn net geboren babys ook super lief. maar nu heb je wat meer interactie met elkaar.
Klopt Twijfel, als net-geborene-baby zijn ze ook super lief, maar nu krijg je meer terug..Al kreeg ik net wel heel veel terug, meneer heeft knijpen door en in mama's neus knijpen is heel leuk Nu heb ik een kras op mijn neus haha!
Wat een boef! @Twijfel ik kwam er achter toen ik van de week mijn vluchttas in wilde pakken...oeps...nou ja ik heb nu wat kleertjes dus het komt goed.
haha ja ik vond de eerste 6 maanden echt zwaar (ook natuurlijk door t kiss syndroom, maar het is echt zwaar) en nu vind ik t echt zoooo gaaf ik kreeg net allemaal groente over me heen, ook over de tafel enz. Alles zat onder!!! Luuk is idd wel een stuk zwaarder dan Yuna. Maar hij is ook een jongen natuurlijk en Yuna is 'te licht"
Hoi meisjes, Ik heb weer een paar dingentjes gekocht voor de beeb, weer wat dingen wegstrepen van t lijstje Heb bij de h&m ook nog 3 onwijs leuke jurkjes gekocht, was nog geen 45 euro kwijt, koopie ben er blij mee
@meid, jurkjes voor jezelf of voor............. Wat hebben jullie veel gekletst. Ik wou langs komen maar heb het echt heel druk gehad. Vanochtend kwamen er vrienden langs. Vanmiddag naar mijn vriendin van de operatie van laatst. Was heel erg emotioneel En daarna een arts van mijn werk. En toen snel koken en nu languit op de bank. Lees net op hyves dat Nienke is geopereerd aan haar hartje. Alles is goed gegaan. Voor mensen met Hyves. Het staat niet bij Joyce maar bij haar moeder vandaar dat ik dit weet. Verder wel alles gelezen, maar erg weinig onthouden, ben best wel een beetje moe.
Monique: Luuk is ook wel een klein propje ja Maar toch zit hij op de gemiddelde lijn..Hoeveel weegt jou meisje? Ik vind het ook heerlijk, geniet echt van Luuk..Ik vind het niet zo zwaar, maar dat komt denk ik ook omdat Luuk erg makkelijk is. Meid: Wat leuk dat je weer dingetjes gekocht hebt, altijd lekker he Ik ben benieuwd hoe het met de echo van Tweety is gegaan.. En Joyce hoe gaat het met jou en de kleine meid?
Jeetje, Zo'n klein meisje zo'n grote operatie!! Waarom dit ineens? Hou vol kleine meid!!! Hielkje: Rustig aan doen maar weer, na zo'n drukke dag!