Goedenmorgen meiden, Tweety: gaat het een beetje? Joyce: Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik heb vannacht aardig lopen piekeren erover, zo'n klein meissie Zo ik ga naar de dokter en dan werken..
ja, ik heb ook over nienke gedroomd, zoon ukkie en dan een operatie. Is er nog nieuws? Hier vertelde ik een tijdje geleden toch over dat jongetje dat tussen kussens lag? Nou, die is dus overleden en de crematie is geweest, de kranten staan er vol van, echt te zielig. Jongetje was 7 maanden.
Vansaag intake van de kraamzorg tussen 8.30 en 12.00 Nou ze was er al om half negen, prima dus! Alles even doorgesproken, voorkeur aangegeven voor iemand met bv specialiteit en geen hondenangst  Verder begonnen ze over moltons, maar ik wil perse een aerosleep dus daar hebben ze pech...ben nu al eigenwijs! Zo nu een verder met de wieg, Bella heeft de hik dus ik schud van links naar rechts haha
haha goed zo, jij bent de moeder, dus voet bij stuk houden:d heerlijk die aerosleep, geeft je een goed gevoel!
Bij mij zat het ook niet lekker van Joyce, maar moest ook aan Angela denken, en was dus onrustig en dit had zijn weer slag op Bo, die was hierdoor ook heel erg onrustig. Maar uiteindelijk heeft ze wel redelijk geslapen. @ Monique, wat ontzettend heftig. Dat zal niet makkelijk in je woonplaats zijn geweest.wat zal de moeder het ook moeilijk hebben. Iedereen die nog mag werken werk ze. En iedereen die verlof of vrij heeft geniet ervan. Ik ga zo weer naar de dierenarts want ons konijn heeft weer een blaasontsteking. En daarna naar mijn schoonouders toe. En ik even naar de fysio, en ga we daar ook eten. Dus een lekker dagje onderweg..... Tot vanavond en anders morgen.
Goedemorgen meiden! Hier na een onrustig nachtje nog geslapen tot half 11. Joyce: hoe is het nu met Nienke?! Ik ben heel blij dat de operatie met je meisje goed is gegaan! Kan jij een beetje omgaan met je wond thuis? Dat heb je er ook nog eens bij... Tweety: dat is even schrikken! Maar als ze zelf al aangeven dat het aan de apparatuur kan liggen gaan we daar maar vanuit! Spannende week, maar de eerste dag is alweer voorbij. Hielkje: druk dagje, fijne dag! Lisa: heb je iets ernstigs voor de dokter of valt het mee?! Flora: hoezo een rotnacht?! Ennuh, op internet staat zelfs dat moltons niet echt super veilig zijn, dus waarom ze dat perse willen?! Ik heb wel een molton, maar dan onder de aerosleep, meer om het matras te beschermen. Dus matras, molton, normaal hoeslakentje, aerosleep (zonder dieplastic laag dus) en dan aerosleep hoeslakentje. Dat is het ledikant, in de wieg heb twijfel ik nog, want dan heb ik wel de aerosleep met dat dichte laagje. Die heb ik van de week via mp gescoord, nieuw incl 2 lakens voor 20 euro . Lekker doen wat jij wil hoor! Monique: bah wat een verhalen. Die kan ik nu niet zo goed hebben hoor.... Vandaag weer eens high teaen haha. Een van mijn beste vriendinnen gaat morgen voor 4 maanden naar het buitenland. Ze was vandaag vrij en haar familie/vriend niet, en ze heeft alles al klaar staan. Dus ik neem haar als kadootje maar mee voor de high tea, dan hoeft ze niks mee te nemen maar krijgt ze nog wel wat. Heb er zin in. Verder weer kleertjes strijken en verder zie ik wel . Beetje hier kletsen denk ik!
@monique, jeetje wat zielig dat het jongetje alsnog is overleden, wat zullen die ouders zich vreselijk voelen. @flora, ik heb ook geen moltons, die werden mij afgeraden in combinatie met de aerosleep (ik heb ook een soort aerosleep matras) Net hier even een beetje schoongemaakt, vanmiddag krijg ik visite van tante en nichtje!
Zoooooo de wieg is af!!!!! Kan alleen vanaf mijn telefoon geen foto's plaatsen maar ze staan op Facebook! Evenals mijn buikfotos die echt super gaaf zijn geworden!
Wat een naar bericht weer over Nienke! hopelijk gaat alles nu weer ietsje beter! Angela, dat is ook wel spannend. Maar als hun inderdaad zeggen dat het aan de apparatuur kan liggen, dat zeggen ze niet zomaar denk ik. Sallie, lekker een high tea. Wat een lief idee van je!
Mooi he!! Ben er ook echt heeeeel blij mee!! De molton mag idd niet op het matras, niet eens een gewoon hoeslaken. Maar de molton leggen ze over het kindje heen ter bescherming van de kruik
Hier gaat het wel goed eigenlijk, stuk beter en rustige als gisteravond toen kon ik alleen maar huilen. Heb ruben uiteindelijk zelfs me moeder nog laten bellen. Heb gelukkig wel goed geslapen. Vanochtend gebeld of het echt niet eerder kon maar dat was niet mogelijk. Daarna zwolle gebeld en daar kon het wel eerder. Gaan nu dinsdag scheelt toch 2 dagen
Wow flora wat een ontzettend mooie foto's!! Echt top!! en hele mooie buik meis Monique, jeetje heftig! Angela, fijn dat het wat beter gaat! Komt echt goed!! Knuf! Lisa, niks enstigs hoop ik?! Joyce, hoe gaat het met jullie? En hoe gaat het met nienke nu?? Dikke knuf! Ik had gister overdag veel te veel gelopen 's avonds last van me buik.. Volgens mij waren t harde buiken, maar deed geen pijn., ben maar vroeg naar bed gegaan, vannacht niet wakker geweest.. Beebje is nu wel lekker druk. Ik blijf vandaag maar beetje bed hangen en glee kijken.. Even weer iets rustiger aan!!
flora gave foto's mooie wieg Angela jakkes meis hoop dat het meevalt meis, als je in utrecht was gekomen hadden we kunnen meeten en had je nienke kunnen zien muts! mja beter eerder in zwolle ja x Meid rustig aan jij ook he om jezelf en de kleine denken! Esther heb zin in maandag Sallie 4 mnd buitenland jeetje nienke is de nacht goed doorgekomen en stabiel gelukkig
Thanx meid en Joyce!! Gelukkig Joyce!!! Ze is echt stoer jullie meisje!! Begint ze nu ook sterker te worden nu ze zwaarder wordt?! Hoe gaat het met jou? Komt de pijn al iets onder controle?!
Angela; gelukkig kan je eerder, ik snap dat je van slag bent! Je schrikt je rot en bent na extra controle pas weer gerustgesteld! Knuffel meis en lekker je hart uitstorten hè!!
Joyce, wat fijn dat nienke stabiel is. Had ik ook al aangedacht ja maar ga toch liever eerder naar zwolle.