Joyce fijn dat nienke de nacht weer goed is door gekomen. hopen dat er nu een stijgende lijn inzit. angela fijn dat je wat eerder kunt. scheelt toch weer 2 dagen. hier weer @home op de bank. zo ff aardappels schillen en vleesje bakken. kunnen we mooi op tijd eten. waarschijnlijk wordt ik dit weekend weer tante. dus wacht (on)geduldig op een telefoontje van mn zus.
Joyce: ik vind het een lieve foto, jullie meisje en jullie handen erbij!! echt mooi Angela: dikke knuffel voor jou! fijn dat je nu ietsje eerder kan.
Monique: Wat erg van dat jongetje zeg, maar dat is volgens mij al best een poos geleden dat dat is gebeurt? En nu dan toch eraan overleden? Tweety: Wat fijn dat jullie eerder kunnen gaan!! Fijn dat Nienke de nacht goed doorgekomen is!!! Zet hem op meissie! Nee ik moest even urine wegbrengen, omdat ik blaasontsteking heb
Mamootje best wel. kreeg net een telefoontje dat ze is opgenomen. en dat ze tabletten krijgt om de weeen op te weken. dit is voor drie dagen en als er dan nog niets is gebeurd gaan ze wat anders doen. Hoe gaat het met jou? hier kamertje leeg. kunnen morgen beginnen met de plinten eraf halen schuren en in de grondverf. Gaan nu echt beginnen.
Ooh leuk Twijfel! hoever is je zus nu in de zwangerschap? en eerste kindje voor hun? Met mij, sja niet altijd even goed, maar dat valt de laatste tijd in het niet bij alle andere berichten! Heb weer veel last van mijn bijholteontsteking, in het ZH zeiden ze dat ik volgende week anders toch weer aan de AB moet (domper) mja anders ben ik te uitgeput bij de bevalling zeiden ze. Wel goed nieuws was dat woensdag bij de controles, de baby weer wel gegroeid etc. was, dus daar waren we blij om!
Nee het is de tweede van hun. maar de eerste keer in duitsland. dus wel weer nieuw. Ze is 41 weken en 1 dag vandaag. dus mag gerust komen. hmm maar balen dat het niet zo lekker gaat. maar snap wel dat je anders op bent voor de bevalling gaat beginnen. super dat alles goed gaat met de kleine en lekker groeit. tjonge keek net na je banner. jij zit ook al onder de 50 dagen. Gaat snel nu denk ik of niet
Ooh wel leuk dan. Ja dan mag de kleine wel komen! Inderdaad die dagen lijken zo echt weinig. Vanaf maandag officieel verlof. Drukke weekenden tot bevalling, maar rustige weken. Ik weet nog niet hoe ik die door moet komen
Wat spannend leonie! ik hoop dat de kleine van je zus snel komt!! Ik ga zo lekker naar mijn bedje! Vriendje is nog werken, en komt pas laat terug! Verveel me!! Miss na gtst nog maar even glee kijken hoezo verslaafd?! Haha.. Fijne avond lieve meisjes! En mamootje, doe je wel beetje rustig aan meis!!
ja onze kleine prinses slaat zich er dapper doorheen, Vandaag ondanks de pijn van gister toch heengegaan met martijn en mijn moeder ze kneep al heerlijk in me vinger maar zat nog onder de morfine dus ze kwijlde erg en ik mocht lekker haar mondje schoonmaken steeds met een gaasje zo schatig af en toe gingen de oogjes open en keek ze me aan ben zo verliefd! Mamootje rustig aan doen dan meis bijna verlof komt goed Leonie spannend, ben benieuwd wanneer het dan komt lipe ze bij de eerste ook over? en leuk aan de kamer beginnen joh, ben achteraf maar blij dat martijn alles zo gepusht heeft.. Flora jij ook wat rustiger aan doen he...doe net als je hond haha lisa oef blaasontsteking hier ook maar moet nu weer wachten tot maandag met urine inleveren vanwege de antibiotica Erge was trouwens dat nienke een gezondere kleur heeft dan mij me HB is wss veel te laag, mja heb nu ijzer
Mamootje ja daar kan ik je niet bij helpen met de weken. mischien kun je iets doen? mijn zus en ik (ga) borduren in de verlof. miss een ideetje. joyce ja de eerste was er na 11 dagen van de uitgerekende datum. en inderdaad we hebben er zin in om te beginnen. en fijn dat het met nienke wat beter gaat. en hoe gaaf is het om nienke te verzorgen. Snap dat je helemaal verliefd bent. tis ook een super mooie meid. hoop dat het met jou ook wat beter gaat. zodat jullie samen een super mooie tijd te gemoet gaan. ook met tijn natuurlijk.
@Joyce, dan toch maar eens aan de make up om een gezonde kleur te creëren. Maar is niet zo gek dat je hb te laag is na 2 ok's. Vandaag weer overleefd ben wel moe. Bo heeft bij oma duidelijk laten horen dat ze longen en stembanden heeft. Toen ik weg ging ging haar volume open echt heel hard huilen. En oma had visite een schoonzusje van haar. Die kwam voor Bo want die heeft geen auto om naar ons te komen. Dus zat ze met een hevig huilend kleinkind. Voelde me best schuldig maar ja ik moest weg. Volgende week wou ze wel weer oppassen moet dan ook naar de fysio toe. Iedereen fijne avond. Spreekt iemand Sam nog wel eens
Joyce: wat een aandoenlijk bericht weer van jou! lief dat ze je in je vinger kneep. Logisch dat je verliefd bent op dat dappere, mooie meisje! Twijfel: ja, ik denk dat ik een nieuwe passende hobby moet zoeken ofzo! Esther: fijn dat oma volgende week weer op wil passen, snap dat het moeilijk is om op dat moment weg te gaan, maar dat zal vast nog wel vaker voor gaan komen Sallie: ik heb een vraagje aan jou als ik het mij goed herinner heb jij pas geleden een samenlevingscontract opgesteld met jou vriend? Wij zijn daar nu mee bezig bij de notaris, waren daar gisteren en alles besproken wat daarin moet komen etc. Ik was een beetje verbaasd dat er eigenlijk zo weinig in komt te staan voor mijn gevoel. In ieder geval weinig specifieks op de persoonlijke situatie, het is een groot algemeen deel wat zo´n contract regelt voor mijn gevoel. Ik had echt het gevoel dat ik een heleboel vergat wat erin moet komen te staan. Jij kan natuurlijk niks met mijn gevoel, haha! maar ik wil eigenlijk weten....hebben jullie er iets bijzonders instaan ofzo? of wat zijn de hoofdlijnen wat er bij jullie in staat? (gewoon in algemene termen hoor, je hoeft niks prive vrij te geven). Snap je mijn lange zwamverhaal nog?
esther nee sam zit in een ander topic zag ik laatst waarom hier niet meer geen idee..mja sallie zit ook daar maar gelukkig ook nog hier Mamootje trouw gewoon joh haha essie balen om op zo een moment weg te gaan maar zal ongetwijfeld vaker voorkomen
Goede morgen deze morgen. ik ben vanmorgen tante geworden. van een neefje. mijn gevoel was dus helemaal goed. 50 cm en 3475 gram. Mijn zus ging even als ze weer wakker was navragen of ze bezoek mag ontvangen of dat ze na huis heen mag. en dan kunnen we erheen. ben zo benieuwd. heb trouwens voor haar een driewieler gemaakt van luiers. en als ik vanmiddag kan ik doe mischien wel geven. moet alleen nog een leuk en stoer jongensoutfitje bij. Sorry voor dit hieper verhaal maar mn kereltje slaapt nog. en dacht moet toch ff aan iemand kwijt.
Leo wat geweldig!! Gefeliciteerd meis!! Hoe heet de kleine man?? Ze mag vast wel bezoekontvangen toch?? En wat leuk, een driewieler van luiers! Joyce wat heerlijk dat je nienke haar mondje schoon mocht maken en ik kan me ook helemaal voorstellen dat jullie hotel de botel zijn op jullie prinses! Nienke is een prachtig meisje! Vriendje moet vandaag ook werken Ik lig nog even lekker in bedje tv kijken, met een kop thee.. (van vriendje gehad, de lieverd!) Ik wil straks even de babyspullen uitzoeken en denk dat ik vanmiddag even crea ga doen, een leuke krans maken.. Fijne dag lieverds!