leonie, gefeliciteerd!! wat super leuk, en uhm die driewieler klinkt gaaf, heb je een foto? Meid: gaat hard
goeiemorgen!! @joyce, wat goed dat nienke al reageert op je vinger en ik snap dat het geweldig is dat je haar al een beetje kan verzorgen. Ze ziet er echt super lief uit, een mooi meisje @hielkje, zal je net zien dat ze dan haar stembanden gaat gebruiken haha @leonie, wat leuk! gefeliciteerd met je neefje! @mamootje, vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt. Het zou wel lekker zijn als je gewoon fit de bevalling in kunt! Beterschap! @flora, jammer dat ik je fotootjes niet kan zien... @tweety, ik snap helemaal dat je van de kaart bent hoor, zou iedereen zijn! Wel fijn dat je 2 dagen eerder kan, scheelt toch weer! Vandaag vrijgezellendag van een vriendinnetje. Ze gaan naar eindhoven dus ik kan helaas niet mee (lijkt me niet zo handig ) maar ik ga zo wel even lunchen met de meiden voordat ze vertrekken.
Catharina heb je fb?! Dan voeg ik je toe...anders kan ik straks wel even op de "echte" pc Twijfel; gefeliciteerd met je neefje, alles goed gegaan?! Net bij de Hema nog even wat spulletjes gehaald, ook maar zoogcompressen gisteren verschoonde ik mijn bed en toen zag ik dat ik 's nachts best wat verlies, er zaten helemaal kringen in het laken. Dus dan maar even dit proberen!
Leonie gefeliciteerd! hoe heet die en indd heb je een foto? Ja FB als iemand nog hyves of fb heeft die we niet hebben is altijd leuk Catherina indd niet slim om mee te gaan goede keus Meid jeetje 25 weken alweer gaat hard moet je je voorstellen dat ik vanaf nu bij jou een week en 3 dagen later ben bevallen zo raar.. Angela trek je het nog ff meis? Mamoootje snel fit worden Flora van de borstvoeding dan? indd ff van die lapjes kopen bij de hema, ik had helemaal niks uit de borsten, ook niet na de bevalling Monique ja vond het heerlijk om wat te mogen doen ondanks mijn pijn Vanmorgen weer thuiszorg wond was weer wat rood, en heb weer een slechtere dag dan gister helaas dus vandaag maar rustig op de bank . Nienke de beademing is al een stuk naar beneden gegaan van 60 naar 40 helemaal goed.
Oh Joyce, wat goed nieuws van Nienke!! Ben zo trots op jullie! Je doet het zoo goed meis! Ik heb net met tranen je blog op hyves gelezen.. Dikke knuf! Het is idd een heel gek idee dat je in mijn geval over een week en 3 dagen al moest bevallen.. Maar Nienke is een sterke meid, en dat heeft ze van haar mama!
Zow, dan wil ik jullie nu ons humpie even laten zien! (sorry Sal, het heeft ff geduurd, maar ik zit bijna nooit meer achter de laptop, lees & reageer altijd op me iphone..)
Meid wat een dropje. lijkt net of jou minnie me zn handjes inelkaar heeft gevouwen. iedereen tnx voor de felicitaties. de kleine heet pim. nog geen foto. Ben net thuis uit het werk en als het goed is komt ze morgen thuis. wou haar zo ff bellen. ben echt super benieuwd. en een foto van mijn zelf gemaakte driewieler ga ik zo ff maken. en hier proberen op te zetten. Ik ga ff lekker douchen en na mijn kereltje kijken die hard aan het werk is op de babykamer.
Leonie, humpie heeft idd handjes in elkaar gevouwen Ik ben benieuwd naar de foto's ! Joyce, foto's zijn idd in 3D.. De arts zei dat het nog wat vroeg was voor 3D foto's ( zijn gemaakt in week 23 ) Het gezichtje gaat nog wel wat veranderen, zit nog geen vetjes op..
Mooie foto's meid!!! Leuke naam Pim, ik ben dol op dat soort namen! Joyce; fijn dat de beademing naar beneden is! Altijd een Gied signaal toch? Hopelijk wordt jou wond ook snel rustiger. Ik verlies idd melk en doorzichtig vocht....dus Bella moet opschieten haag haar eten staat al te springen!
meid, mooie echo's leonie, gefeliciteerd, leuke naam ook kort maar krachtig. Joyce, met mij gaat het goed hoor.Hoe is het met jou. Mooie foto's van jullie strijdertje.
@flora, nee helaas geen facebook hier. @joyce, gelukkig weer positief nieuws van nienke, ga zo door! @meid, mooie 3d plaatjes @leonie, leuke naam! Hier alle boodschapjes weer binnen en gezellig geluncht met mn vriendinnetjes, vanavond lekker rustig avondje met ben en jerry's ijs mmmm
Heey meiden! Twijfel: Gefeliciteerd net je neefje Pim, leuke naam!! En klinkt erg leuk een luier driewieler Joyce: Fijn dat Nienke het goed doet, wat een klein vechtertje is dat zeg! Bijzonder meisje! Meid: Wat een mooie echo!!! Ik heb ook facebook Lisa van den Bos | Facebook
Joyce wat hebben jullie toch een prachtig vechtertje. Ze komt er wel ik voel het Twijfel proficiat met je neefje. Tweety wat zul jij geschrokken zijn. Fijn dat je eerder kan voor je echo. Ik ga voor je duimen. Vandaag de mijlpaal van 37 weken bereikt. Bed op klossen gezet (heb nu serieus een hoogslaper) en vluchttas staat grotendeels klaar. Wel hebben de snotneuzen hier mij aangestoken en voel me al een aantal daagjes niet helemaal fit. Lijkt een griep wat niet doorzetten wil.
Joyce, fijn dat het met Nienke beter gaat, het is een mooi poppetje! Lisa, ik heb even op je facebook gespiekt, wat heb jij een lekker mannetje! Erg leuk om te zien, zo'n tevreden, vrolijke baby! Leonie, gefeliciteerd met je neefje Pim! Ik zag nog een mooie echo voorbij komen!
@Lisa, heb je toegevoegd. @Angela fijn DA je 2 dgn eerder kan. Had ik ook geprobeerd denk ik. @Catharina, heerlijk hoor alle boodschappen in huis te hebben. @Deedee, goed dat je je bed al op klossen heb staan, ik had ze nog niet eens in huis toen ik ben bevallen, wij hebben het bed op planken en poten van tafels moeten zetten. Ik zou ze namelijk de woensdag dat het allemaal begon gaan halen. @Leonie, gefeliciteerd met je neefje Pim, leuke naam trouwens. Hier vandaag even naar de Ikea geweest met ze 3e en daarna nog even naar de prenatal. Gingen voor een grotere luiertas. Maar bij geen van de tassen zatten drukknopjes op het hangsel om hem aan de kinderwagen vast te maken. Dus toen maar een extra jasje gekocht zodat de gene die ze nu heeft in de was kan. En daarna naar huis toe. Heerlijk met ze 3e liggen slapen, waren alledrie erg moe. Morgen een heerlijk rustig dagje zonder verplichtingen....... Tot morgen veel liefs Esther
Meid: leuke echt foto's! Leoni: leuke naam hoor, hoe heet het eerste kindje als ik vragen mag? Joyce: trouwen, ja dat zat al in de planning voor volgend jaar, en dat wilde wel niet vervroegen dus ik doe het via de moeilijke weg. Neemt niet weg dat we een samenlevingscontract eigenlijk al meer dan 3 jaar geleden hadden moeten maken aangezien we toen samen ons appartement kochten, dus dat is sowieso al een beetje dom! maar goed beter laat dan nooit Esther: gezellig met z'n 3tjes op stap geweest, leuk hoor! Ego: vandaag een drukke shopdag gehad. Met mijn moeder en vriend de stad in geweest. Ik had van mijn vader geld gekregen om voor ons nieuwe schoenen te kopen, zomaar nou vooruit dan, daar wil ik gelijk gebruik van maken Maar in de stad gigantische ruzie gekregen met vriend. Ik kreeg hem niet bij zinnen, dus mijn moeder zich er uiteindelijk toch mee bemoeit, zij was kei boos geworden, ikke huilen. Daarna kwam hij bij zinnen en deed hij gelukkig weer normaal, waardoor we de shopdag wel leuk en geslaagd af hebben kunnen ronden. Maar ik zit er al de hele dag nog een beetje mee
Hoi meiden! Daar was ik ook weer even, drukke dag! Vanmorgen op mijn telefoon een heel verhaal getypt en jahoor, verkeerde knopje. Toen was ik er even klaar mee . Dus ik ga proberen te herinneren wat ik zou schrijven en nog even wat ik nu las! Meid: mooi echo hoor! . Wij hadden met 17 weken ook een 3d stukje omdat Pixel zo goed naar voren lag, maar dat was inderdaad ook vetjesloos. Je ziet wel dat die van jullie al een stuk groter is, leuk hoor! Omdat ze zo leuk zijn is de traagheid vergeven . Flora: nou, ik wilde zeggen, eten staat inderdaad al klaar! Bij mij is het lekker niet erger geworden, blijft bij een paar drupjes per dag. Ben benieuwd hoe die HEMA dingen bevallen, ik heb er ook een pak van gehad van een vriendin. Hielkje: klinkt als een lekker dagje, shoppen en slapen . Morgen dus een echte zondag! Heerlijk. Gaat alles goed met Bo? Joyce: wat een lieve foto weer zeg! Goed om te horen dat ze weer vooruit gaat met beademing! Hoeveel weegt ze ondertussen?! Mamootje: klopt over het samenlevingscontract, het is vrij algemeen. Zoals ik het heb begrepen is dat wat je apart kunt vastleggen hoe je evt spullen wil verdelen. Wij hebben nu gewoon door de helft om het zo te zeggen, maar je kan ook speciale dingen, zoals auto's. tv of meubels (of sommigen zelfs theelepels volgens onze notaris :S) op papier vast verdelen. Ons is ook uitgelegd dat de echte dingen die besloten moeten worden in een testament staan, dat is hier los van. Wat nu wel geregeld is is dat, als je tenminste na de geboorte gezag aanvraagt voor het kind, een eventuele erfenis mocht een van de twee iets overkomen tot het 18e levensjaar naar de langstlevende ouder gaat. Wij gaan later een testament laten maken omdat daar bijvoorbeeld ook voogdij in verwerkt wordt, en daar wil ik eerst goed over nadenken. Wat balen dat het uitje met vriend en moeder zo uit de hand liep, was het zo erg waar jullie ruzie over hadden dan?! En toch nog schoenen kunnen vinden?! Hoop dat je er wel een beetje lekker door slaapt, en anders nog even over hebben! Catharina: nee, naar Eindhoven zou ik ook niet meer gaan als ik jou was. Verder alles nog rustig?! Nou ik ga zo lekker slapen. Vandaag beetje heen en weer dagje gehad. Dat halen, dit brengen, even daarlangs. Maar wel lekker samen met vriendje. Ik heb sinds vandaag wel echt aanval van alles moet af. Kon vannacht slecht slapen door allemaal zinloze dingen. Maak me er bijv druk om dat ik nog geen lijstje heb met telefoonnummers voor in het ziekenhuis om meteen te bellen. Wat een onzin, maar is wel.... Hopen dat het vannacht beter gaat! Gister en vandaag weer flink aan het rommelen hier, hoop toch wel dat hij iig tot vrijdag (vriendje weer thuis van varen) blijft zitten! Truste!