He meiden ff snel een berichtje om te zeggen dat ukkie nog lekker warm bij mama zit. Gisteren internet problemen en vandaag te druk. Morgen kom ik weer ff bij lezen. Truste meiden.
Hihi, je laat me schrikken Ikke! Denk hmm zo laat en een kort berichtje maar geen nieuws nog dus! Slaap lekker en tot morgen!
Pfff hier weer klaarwakker door zuurstofgebrek ben helemaal klaar met mijn dichte hoofd en neus en het hele ratteplan!!!!! Sallie: bedankt! Dat is inderdaad ook precies wat ze ons allemaal zeiden, dan zal het wel goed zijn Wij hebben ook al de testamenten op laten maken. Die ruzie, we hadden niet eens ergens ruzie over maar vriend gedroeg zich als een kleuter. Wilde met mij nergens naar binnen, wilde ineens geen schoenen, moest en zou een horloge kopen, we liepen niet snel genoeg, toen had meneer weer honger..het was verschrikkelijk!! ook echt nog nooit meegemaakt zo! Maja wou dat ik het terug kon draaien ofzo
Wat een puber mamootje! Gelukkig was je mams mee, ik was echt los gegaan!! Ikke; haha ik dacht hezelfde als sallie.....ben je er al klaar mee/voor?! Sallie; ik zal het je laten weten van die zoogcompressen. Die tel lijst kan je ook in je foon zetten, dat soort lijstjes ed maak ik altijd als ik niet (meer) kan slapen zoals nu. Toch nog een beetje nuttig! Hier rommelt het ook.....ik zie nergens tegenop behalve dat ze na al dat vroege rommelen straks als nog te lang blijft zitten!
Mamootje, wat vervelend gister met je vriend.hij kan het niet op zwangerschapshormonen gooien. Misschien last van beginnende zenuwen voor de bevalling...??? Wat is iedereen trouwens vroeg wakker Hier lekker handig... Gister wekker verzet en telefoon. Gaat net de wekker maar niet die van me foon, gaat die blijkbaar automatisch staat dus nog een uur eerder. Moest wel echt naar beneden om te kijken hoe laat het is haha
Goedemorgen meisjes, Was om 5:30 uur al klaar wakker.. En dat voor een zondag  Mamootje wat vervelend dat je vriend zo deed! Fijne zondag!!!
hier waren we ook vroeg wakker wen slecht geslapen lag er door pijn vroeg in beetje jammer weer nienke is aan de andere beademing hopen dat het aanslaat ze moet nu meer zelf doen fingers crossed. Sallie wegen doen ze niet zolang ze aan slangetjes enz ligt mamootje dat is geen beste voor mij die vent van jou ik had hem mooi gezegd het uit te zoeken, en lekker mijn ding gedaan haha dag hoor Sallie wel beetje slapen he meis is goed voor jou en pixe; hoop dat de kleine wacht ja tot je vent terug is lijkt me vet eng Flora houd het ook nog ff binnen ikke dus ook haha Ester zag foto op FB schattig Muis he lieverd alles goed met jou?
Goede morgen dames. iedereen lekker wennen aan het tijdverschil? hier gaan we straks na de prenatal en dan door naar mijn nieuwe neefje. joyce ik ga voor nienke weer duimen. is dit een lichtere variant van zuurstof. of gaat ze het echt zonder doen?
@mamootje, jeetje dat klinkt wel heel kinderachtig. Hoe oud is je vriend eigenlijk? Ik snap dat je daar niet blij van wordt. Wat een vroege vogels allemaal! Ik was hier ook vroeg wakker. Dus toen het maar even gezellig gemaakt in bed , was al een tijdje geleden want ik vind mezelf nu niet bepaald sexy de laatste weken. Ik moet zeggen dat ik het best raar vond met die enorme buik haha, hebben jullie daar geen last van? Nou ja, daarna in ieder geval weer een stukje slijmprop verloren, maar verder alles nog rustig
Fijn Joyce dat Nienke op minder zuurstof mag!! Hopelijk knap jij ook snel op! Owww meiden.....ik heb echt behoorlijke kramp en harde buiken.....E komen minder vaak en niet regelmatig zoals mijn voorweeën doen maar auwww ze trekken en steken en ze zijn niet fijn.... Net nu ik twee dagen een fantastisch congres heb.... Moet eigenlijk zo weg maar kom nog niet uit bed..... Hoe graag ik haar ook wil zien mag ze nog ff 11 daagjes wachten ofzo
Catherina haha martijn heb ik even mee laten lezen gek mens, lijkt me bijzonder met zo een buik hihi kon die er nog wel bij? Leonie ik wil als ik me beter voel naar babydump en prenatal voor me gratis dozen! dat zouden mama en ik de 8e doen alleen werd ik de 7e opgenomen veel plezier bij kleine pim geniet ervan ! Flora oef klink als het meisje laat niet meer lang op zich wachten leg je er nou bij neer, wil wel weer meer beebs hier alleen eigenlijk eerst catherina en ikke toch? niet ook voorkruipen jij dat heb ik al voor een ieder hier gedaan dacht ik zo de beademing doe ze nu krijg daar moet ze meer zelf mee doen dan word niet alles voor haar gedaan maar moet ze zelf meeademenen. gisteravond zei de zuster dat het lekker alsof ze nooit anders had gedaan, alleen de zuster van vanmorgen zei dat ze het wel moeilijker had vannacht, weer een boller buikje omdat er nu ook meer lucht komt dus ze heeft een open sonde dat er lucht uit kan. vind het heel spannend maar ze moet het uiteindelijk echt zelf gaan doen nu nog niet hoor maar uiteindelijk.. Straks naar het ziekenhuis met mijn moeder martijn heeft gelukkig nog gebeld net naar de afdeling ik vertrouw de wond zo niet doet nog zoveel zeer en de vrouw van de thuiszorg gisteravond zei ook ga alstjeblieft voor wondcontrole want hij ziet er niet goed uit nee dat voel ik ook wel, maar de vrouwtjes zijn wel lief gelukkig. Mijn ouders hebben al 2 winkeltjes gevonden voor prematuren kindjes en zodra ik me beter voel willen ze met mij daarheen en ,mag ik winkelen voor nienke op hun kosten, zo lief. weet je wat raar is ik heb veel pijn maar meer pijn gehad, maar voel me wel heel rijk en gelukkig , we hebben ons dappere meisje ik heb martijn lieve goede waakhonden en katten , sparky nog niet weer gezien maar die heeft het goed dat voel ik , en ik kan en durf eindelijk een beetje te genieten van nienke, en zoals jullie weten heb ik dat de hele (jna hele korte) zwangerschap niet gekund en gedurft, zal het dan toch allemaal goed komen? ik hoop het zo enorm! En ben gewoon blij met jullie lieve meiden!
Heey meiden! Ik heb niet alles gelezen.. Joyce: Wat goed van Nienke dat ze zelf mee ademt! Hopelijk doet ze het vandaag beter dan vannacht! En laat je wond maar even nakijken ja! Vervelend zeg, dat je daar zo last van heb! Hier gaat het niet goed, net gehoord dat mijn opa weer een hersenbloeding heeft gehad en er slecht bij ligt. Alleen zijn kinderen mogen er nu heen, dus mijn moeder en haar broers gaan als een gek naar het ziekenhuis..Pfff ik hoop zo dat het goed met hem gaat, het is echt een papa voor me! Ben elke week bij ze om lekker een broodje mee te eten..Maak me zo zorgen!!
Goedemorgen meisjes, Heerlijk, zo'n lange zondagochtend! Joyce, met mij is alle oke, dankje! Over 2 weken gaan we naar de fertiliteitspoli. Ik vond het eerst heel moeilijk om te beseffen dat het 'thuis' niet lukt. Nu hebben we er ons bij neergelegd en is het wel prettig dat er nu verder onderzoek gaat gebeuren. We houden goede hoop dat het uiteindelijk wel zal lukken. Goed om te horen dat het goed met jullie gaat. Geniet maar lekker van je meisje, je kunt met recht super trots zijn op dat sterke, kleine vechtertje. Flora, je maakt het wel spannend... Uiteraard hoop ik dat het kleine meisje nog even wacht, maar als het gebeurt is het ook geen ramp, toch? Ikke en Catharina, ik ben ook heel benieuwd wanneer jullie meisjes zich zullen melden. Fijne zondag allemaal!
lisa och jakkes sterkte meis hoop dat die er weer bovenop krabbelt! Muis gelukkig dat je hoop blijft houden das belangrijk ! ik duim mee dat het gewoon lukken gaat xx
@lisa, wat rot van je opa, ik hoop dat hij er nog bovenop komt! @muis, ik snap helemaal dat het even wat moeite kost als het niet via de natuurlijke weg lukt. Over de andere kant....als je straks een kleintje in je buik hebt maakt het helemaal niet uit hoe hij/zij daar is gekomen. Veel succes! @flora, dat klinkt inderdaad wel of er iets beter is. Je kunt er toch niks aan doen meid, dus probeer te relaxen. Als het echt niet gaat dan heeft het congres maar pech hoor, maar ik snap dat het frustrerend is @joyce, laat maar even goed kijken naar die wond, echt vervelend dat het niet normaal wil helen. Ik hoop dat je snel kan gaan shoppen voor kleine nienke, dat zijn de leuke dingen. hahaha, hij kon er nog bij ja, maar alleen in zijwaartse positie hahaha.
@Joyce, wat een goed nieuws dat ze nu andere beademing heeft. En wel lekker dat je straks voor haar kan gaan shoppen...... @Lisa, hel erg veel sterkte de komende periode is altijd heel spannend. @muis, ik snap je, maar het is ook fijn dat het kan om teonderzoken waarom het niet lukt. En dat je dan snel ons goed nieuws mag vertellen. @Catharina, wij hebben ook nog steeds gezellig gedaan in bed, zelf nog vlak voor de bevalling.... Dus wie weet @ikke, ik hoop dat e binnenkort zich aandient..... En niet dat je lang mag doorlopen @flora, spannend, als ik jou was zo ik toch je VK even bellen, want harde buiken kogen echt geen pijn doen. Ondanks dat er geen regelmaat in zit. @Sallie, hoop dat pixel og even blijft zitten tot dat vriendje weer thuis is. @mamootje, vervelend dat je winkel dagje met ruzie begon, maar fijn dat het ook gezellig is geworden uiteindelijk. Hier heeft Bo weer een Regeldag. Voel me echt een melkkoe.... Maar ja het hoort er echt bij. JJ is naar de stad, hij had ons konijn gewassen en was hem aan het drogen met de föhn maar die is overleden de vonken vlogen eruit. Hope dat ze et morgen niet eeft als we naar Joyce to gaan. Anders wordt het een lange zware dag. Want wil echt niet afzeggen
Ola meiden! Lekkere zondag allemaal? Ik ben ook blij met dat extra uurtje hoor, heerlijk! Flora: dat is wel balen, en dan ook nog congres, hoop maar dat het gaat! Joyce: goed dat je naar de wond laat kijken! Hoop ook dat pix blijft zitten tot vriendje terug is. Bij nood kan ik hem gelukkig wel bereiken en kan hij ook komen, maar de vraag is hoelang dat duurt... Buiten dat wil ik eigk ook minimaal de 37 weken halen! Muis: wat fijn dat jullie over 2 weken al terecht kunnen! Heb ook goede holp . Catharina: ondertussen al verandering sinds de gezelligheod?! Hier is het ook minder vaak, nu vooral onder de douche enzo. Het echte werk gaat niet meer, kindje is zo ver ingedaald dat het niet kan zegmaar (a)... Kan het hoofdje ook makkelijk voelen met mijn vinger, hebben jullie dat ool?! Duik nu weer even in mijn boek. Even hier naar het winkelcentrum geweest em geluncht, was gezellig samen. Vanmorgen weer veel kramp, maar zindsdien rustg kp wel eel harde buiken na, mja die doen niet zeer .
Ik ben er wel naar toe!! Volgens de vk is dit gewoon mijn lijf, hopelijk doet het alvast wat zodat ik straks een voorspelrong heb! Als het om de 6/7 minuten komt dan moet ik bellen, dus ik ben gewoon lekker op pad en iedereen haalt eten en drinken voor mij jaja Lisa; hopelijk komt het goed, dikke knuf voor jou