Monique: Vervelend zeg dat je ruzie hebt met je schoonzus Ik denk dat je idd net wat esther zegt gewoon 'normaal' tegen hem zijn. Leonie: Hopelijk heb je een fijne dag Flora: Succes bij het congres Esther: Fijn dat de regeldag van Bo weer over is.
@esther, veel plezier bij joyce en nienke. Ik hoop dat alles goed met ze gaat! @flora, veel plezier bij je 2e dag! @monique, altijd lastig hoe je dan moet reageren. Ik zou inderdaad gewoon even vragen hoe het gaat en sterkte wensen, meer kan je niet doen. @sallie, ik hoop dat kleine pixel in ieder geval wacht totdat je vriend weer terug is! @tweety, spannend, nog 1 nachtje slapen, ik vind het goed dat je er zo positief in staat! Ik moet hier nu echt 5 keer per nacht plassen, pffff, word er echt niet goed van. Gelukkig kan ik erna meestal wel weer slapen. Vandaag even iets voor werk regelen maar verder weinig op het programma.
Heey meiden! Monique wat vervelend dat gedoe met je schoonfam. Maar goed dat je voor jezelf opkomt, je bent het waard!! Hoe is je man eronder? Pff zoveel gelezen maar mijn hoofd zit zo vol, ik onthou het even niet, sorry! Hier ben ik gister avond met Mama en Oma meegeweest naar Opa, wat was dat schrikken.. Zijn rechterkant is verlamt en hij kan niet goed praten. Hij blijkt een prop in de hoofdader in zijn hoofd te hebben. Gister heeft hij speciale bloedverdunners door een infuus gekregen maar die sloegen niet aan. Vandaag worden er weer onderzoeken gedaan. Gister trok hij me wel aan mijn kraag om een kus te geven, en zei steeds "wat fanatische hé" hij had het ook over zijn vader die zijn broek maar even moest wassen, en tegen mijn oom zei hij "ik ga op vakantie, ik zie je daar later wel"..Pff heftig! Maar de nacht is hij doorgekomen..Nu nog 2 dagen kritiek.
Pff spannend Lisa!! Esther, weer een regeldag overleefd! Veel plezier bij Joyce en geef dr maar een dikke knuffel van mij!! Tweety; super goed dat je rustig bent! Ik duim voor jullie morgen!!! Hier zit ik weer op mijn stoeltje, was alleen een beetje laat dus moest meteen door en nu heb ik super dorst haha over een uurtje pauze!
Hoi meiden! Tweety: inderdaad nog een nachtje, en fijn dat je er zo rustig onder bent. Een goed gevoel is al het halve werk! Flora: succes vandaag, moet je eigenlijk doen?! Workshops ofzo? Lisa: heftig zeg, brrrtt. Hoop dat opa snel weer opknapt! Is hij erg oud? Niet dat dat uitmaakt, maar hoe jonger hoe beter het herstel volgens mij.... Twijfel: lekker dat je geen snot had vannacht! Dan kan je stukken beter slapen he . Meid: goedemorgen, weet niet meer wat je zei, sorry! Hielkje: fijn dat Bo goed heeft geslapen, gaat ze mee naar Joyce? Heel veel succes, doe je haar wel de groeten van ons?! Catharina: haha, dat 5 keer plassen heb ik al twee weken, dus het valt nog mee . Het is wel irritant, maar je moet maar denken dat je toch uitrust! Moet je iets leuks regelen voor je werk, of eigenlijk iets waar je totaal geen zin in hebt?! Monique: he, wat heftig van je collega! Is het iemand die gewoon nog werkt of een oud collega?! Sterkte hoor, zou het ook heel moeilijk vinden. Op dat moment zou je willen dat je net zo was als de kinderen in de klas. Die zeggen rustig, wat jammer dat je dood gaat.... Hier nog tot 11 uur geslapen, echt erg maar blijkbaar nodig. Zometeen even douchen en heb om 1 uur een afspraak bij de kapper, heb er wel zin in, lekker even wassen, kleuren (highlights) en knippen. Niks bijzonder, maar gewoon weer even fris!
Zo ik ben weer bijgelezen. Ben momenteel helemaal niet fit. Erg verkouden of een griep denk ik. Pfff ben echt zo brak. Slecht geslapen en ik had vanmorgen zo'n last van mijn keel dat ik alleen maar waterijs als ontbijt kon eten. Dat hielp overigens wel en daarna nog kunnen slapen. Ga nu weer even een tukkie doen. Wil wel fit zijn voor het geval de baby besluit uit te checken.
Hmmm balen ikke; das ook mijn angst, ziek of verkouden de bevalling in. Hoe moet dat dan haha! Sallie; er worden de hele dag lezingen en clinics gegeven, de laatste is nu bijna klaar dus op naar huis!
Hoi meiden! Daar ben ik weer. Naar de kapper geweest en op de terugweg even langs moeders. Nu thuis, ben wel moe maar zou bij opa en oma eten, dus daar zo weer heen. Wel lekker om aan te schuiven, wetend dat het gezond is en dan weer lekker zonder afwas naar huis . flora: duidelijk! Wel leuk of ook saai?! Nog een dagje toch, en dan vrij?! DDB: das balen meis! Ik heb wel eens gelezen dat de baby nog even binnenhoudt als je ziek bent, maar of dat echt waar is?! Hielkje: hoe was het bij Joyce?! Nou ik ga nu nog een kwartiertje met mijn beentjes omhoog op de bank en dan weer met mijn autootje naar opa en oma! Tot vanavond (als er iemand is haha)
@deedee, beterschap meid! Liever fit de bevalling in inderdaad. @sallie, nou het is op zich niet een vervelend iets, maar ik vind het wel vervelend dat bepaalde collega's dingen gewoon niet (of niet goed genoeg) overnemen. Nu gaan mensen mij alsnog bellen omdat ze er met collega's niet uitkomen. Ik ga zo eten bij mn ouders, lekker makkelijk!
monique jakkes sterkte en schoonfamilie pff praat me er niet van Lisa och jee meis sterkte met opa. Sallie lekker bij de kapper geweest en bij opa en oma eten ik moet wachten tot tijn thuis is die is bij nienke Flora je bent nog wel drukjes hoor mja bij die lezingen en degelijke kan je gelukkig wel op je kont zitten DDB och jakkes nee je gaat toch niet ziek worden .. Catherina essie was hier maar ze was niet bij nienke want die is in utrecht ik heb de mooie lieve kleine Bo gezien wat een heerlijk meisje is dat en wat is esther toch een fantastische moeder!! echt super trots op me dinnetjes want Bo is vanaf vandaag ook mijn dinnetje de hondjes vonden haar heel intressant als Bo ging huilen gingen de hondjes piepen, ze heeft even lekker in nienke haar box gelezen en nienke heeft van Bo een hele mooie grote olifant gekregen zoo sweet! Gisteravond was het nog even de vraag of ik naar huis mocht, in het ziekenhuis waren ze toch bang voor de wond en ook vanwege mijn hoofdpijnen en mijn verleden met mijn herseninfarcten bang daarvoor dus me moeder en ik warn er om half 3 hebben even nienke gezien, maar waren pas rond half 10 in de avond geloof ik weg.. morgen moet ik heen voor wondcontrole..
Fijn dat het gezellig was met Esther Joyce!!! En jij hebt Bo gezien....jaloers! Sallie; nee heel leuk, met paarden (off course) en topruiters en heul lekker eten haha! Ik ben er vanavond hoor, ga niet naar yoga ben te moe!
Vanmorgen weer voor controle geweest.. Alles zag er gelukkig goed uit moet deze week nog wat rustig aan doen. Vanaf volgende week mag ik weer Proberen te werken
@Catharina, kijkt wel hoe het ging op mijn werk zoals dat nu bij jou gaat. Sterkte... @Sallie, heerlijk hoor even naar de kapper, ik ga volgende week @Deedee, beterschap, hoop dat je snel op knapt. @meid heerlijk dat alles weer goed gaat. @flora, wel fijn dat je het gezellig hebt gehad op je congres. Het was weer ouderwets gezellig bij Joyce, heb Nienke via de webcam gezien en wat een klein lief poppetje is dat. En ik ben zo trots op haar. Ook op Joyce, want ondanks de tegenslagen weet ze zich er heel erg moedig doorheen te slaan. En ze is zo trots op haar kleine meid. Dat straalt ervan af. Ze heeft ook heerlijk genoten van de aanwezigheid van Bo. Vond het wel heel bijzonder om Bo in de box van Nienke te zien liggen, maar Joyce stelde het zelf voor, want ik had het anders echt niet gedaan. Nu weer thuis en ga zeker binnenkort nog een keer, en dan hoop ik dat we met z'n 4e die kant op kunnen of met z'n 2e maar dat we heerlijk kunnen genieten van Nienke. Tot later Esther en Bo. Zal morgen eens kijken of ik een leuke foto kan plaatsen van Bo.
Ja ben ook erg blij dat alles er goed uit zag!! waarschijnlijk kwam het doordat ik het weekend voordat ik in het ziekenhuis was opgenomen, zwaar heb lopen tillen en sjouwen.. Maar alles is weer goed!!
Hielkje, dat klinkt erg gezellig. Wat goed dat jullie er zo mee om kunnen gaan. Joyce klinkt me een sterke vrouw! Meid: wat fijn dat alles goed is zeg!
monique zo sterk voel ik me momenteel helaas niet maar doe me best even heel ego maar nienke is voor het eerst na de bevalling 3 weken geleden gewogen ze woog bij de geboorte 450 gram en nu vandaag 665 gram Dapper prinsesje essie love you en bo
joyce: je zal ook nog wel een klap krijgen hoor, dat je terug valt, dat is heel gewoon. Daar moet je je ook niet raar om voelen. Dat kreeg ik ook, en jij hebt nog meer meegemaakt! Dus wanneer je je zo voelt, krop het niet op, maar praat erover, mensen (die jij vertrouwt) familie enzo, zullen dit echt begrijpen. Maar door erover te praten kan je het beter een plekje geven. Misschien vind je dit nu nog geneuzel, en ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar ik heb gemerkt dat mensen ook vaak niet eerlijk zijn over hoe zwaar het eigenlijk is, en als je al zoveel als jij hebt meegemaakt, is dat best heftig. Dus als je het even niet ziet zitten is dat helemaal niet gek, en daar mag je best voor uitkomen. Zo, dat wilde ik even zeggen Verder vind ik je een stoere lieve meid! X!
Joyce, wat goed las het al op hyves. Wat doet jullie dappere meid het goed zeg, mag je echt trots op zijn. Jij komt op mij ook echt over als een sterke vrouw(ook al voel je je nu niet zo)jullie komen er wel met z'n 3tjes. Verder sluit ik me aan bij monique. Meid, wat een goed nieuws dat alles goed is. Hopen dat het werken ook weer gaat lukken volgende week.