Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Goedemorgen meiden!

Dday: denk je dat je je slijmprop verloren bent? Ik wil ook een startteken :( ;)

Muis: wel fijn dat er nu een follikel groeit!

Esther: drukke dag voor de boeg zeg! Veel plezier in ieder geval!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dday: Bij jou wordt het nu dus ook spannend.

muis: Fijn dat er een follikel groeit. wel een spannende tijd voor jullie.

Esther: Veel plezier vandaag.

Mijn broer heeft vandaag een hello goodbye feest, dus we gaan nu alles voorbereiden.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Muis; fijn dat er ern follikel groeit, weer een zorg minder!!

Dday; mijn slijmprop was niet te missen hoor, verder verlies ik ook wel "gewoon" slijm en draderige afscheiding.

Mamootje; wil je een voorteken lenen? Heb er genoeg en ven er wel klaar mee haha

Esther; veel plezier vandaag!

Labrador; wat is een hello goodbye feest?!

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!!

6. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo girls
    ik weet niet of het de slijmprop was
    maar ik ben iig nog nooit zulk slijm met bloed erin verloren.
    Al zegt dit toch allemaal niks pas wanneer k weeen krijg
    weet ik dat het echt gaat beginnen! ik ga me maar nergens op verheugen.

liefs dday

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha die instelling heb ik ook dday! Erge weeën of gebroken vliezen en dan geloof ik het pas!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

@Dday, is wel een beetje spannend en nu afwachten of er iets gaat beginnen

@flora, het schiet niet op bij jou.....

@labrador, veel plezier met de Party, waar gaat je broer heen.

Hier echt een druk dagje gehad maar wel heel erg gezellig.
    Zwager is echt een hele moeilijke eter, en dacht een beetje hoop dat hij het lekker vindt. Het eerste wat hij zei bij zijn eerste hap. Wat is dit ontzettend lekker. Ik helemaal happy, want ik ben ook verantwoordelijk voor het kerst menu, dus dat kan ik nu met een gerust hart gaan doen

9. oh ik verwaarloos jullie sorry

DDB gefelicteerd met de geboorte van sebas, wel heftig hoe het is gegaan maar kijk eens wat je ervoor terug krijgt!

Dday spannend meis, en indd nu maar afwachten..

Flora denk dat Bella best zit daarbinnen hoor, die doet er denk ik wel 40 weken over haha

Esther gelukkig dat hij het eten lekker vond!

Labrador veel plezier op de party!

Hoop verder dat alle zwangere zich goed voelen nog en dat alle mama's zich ook goed voelen uiteraard, zacht foto's voorbij komen van catherina en monique mooie meiden hoor!

Hier had nienke een driftbui vandaag tot de alarmbellen aan toe en blauw aan lopen vrees dat ze dus die buien van mij heeft arme martijn later...
    hopen dat ze morgen een betere bui heeft..de arts hadden we vandaag een gesprek mee en donderdag woog madam dus alweer 1110 gram en was 34,2 cm kortom ze doet het goed!
    zo verder met mij tjsa moet ik ervan zeggen zit aan een vacuum pomp in de wond en die word elke dinsdag en vrijdag verwisseld dat doet ff zeer dus tanden bijten, maar hopenlijk voor het goede doel..zo niet word ik gek.
    straks gaan tijn en ik ff bij mijn ouders nog een spelletje catan doen dus ik ga me daarvoor klaarmaken
    Fijne avond

Essie love you tot maandag

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Je klinkt al een stuk fitter en opgewekter Joyce!!! Haha die kleine Nienke zo boos!! Hopen dat je morgen wel kan buidelen!

Esther kijk datis prettig dat hij het lekker vond, kan je je rustig op kerst richten!

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: Hello goodbey feest, was een afscheidsfeest, maar ook de nieuwe mensen waar hij mee gaat samen wonen (hij heeft een verstandelijke en lichamelijke beperking en gaat in een Thomashuis wonen) waren er. Dit allemaal met een zanger.
    Het was een geslaagd feest.

Joyce: Moet wel om de kleine Nienke lachen met haar driftbuien.

Wat is het hier rustig meiden.

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Klinkt gezellig labrador!! Fijn dat het leuk was!
    Misschien een ongepaste vraag; maar moeten jullie extra onderzoeken laten doen door de handicap van je broertje?

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: Ik geef er graag antwoord op.
    Mijn broer heeft geen genetische afwijking (is onderzocht). Ergens in de zwangerschap is het verkeerd gegaan, waar weten ze niet.
    Ik hoef (volgens mij) geen verdere onderzoeken te doen hiervoor. Wel wil ik de nekplooimeting doen.

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dat moet voor jullie wel een prettige gedachte zijn, een meisje dat ik ken heeft een erfelijke afwijking in de familie en zij weet pas na de vwp of de zwangerschap voldragen kan worden. Lijkt me zooooo moeilijk!

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce, wat klink je goed idd. Nou, alleen maar leuk dat nienke dat heeft, dan zit er lekker ene koppie op, daar krijg je nog wat mee te stellen maar dat is wel erg leuk!:) Veel plezier vnvnd.

Flora: geen tekenen verder? Geen hoos water oid?:p

Labrador: ooh ik snap dat je dan de nekplooimeting wel laat doen ja. Wel spannend, maar aan de andere kant, als het niet genetisch is dan weer minder, maar het blijft wel in je hoofd zitten denk ik.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh vanavond kwam ik erachter dat madam 2 boventanden heeft! Echt niet normaal, ook al helemaal door! Echt absurd!

17. labrador fijn dat de avond geslaagd was ! denk dat dat voor je broer dan wel goed geredeneerd word afsluiten en welkom heten doen ze goed!
    en gelukkig niet genetisch, indd een gerust stelling maar wat monique zegt lijkt me dat het wel in je achterhoofd spookt..

Flora ja voel me indd wel beter de wond is open maar zit vacuum met de pomp en hoop ook zo dat het de oplossing is, en mag zijn ..
    Lijkt me ook erg voor je vriendin dan ja..vwp is ook niet zonder risico toch?

Monique wow das snel al twee tanden en door!

ja de buien van madam krijgen we indd nog een hoop mee te stellen , maar goed beter zo dan een saaie baby:D mja anderszijds niks is tot nu toe saai geweest aan nienke de zwangerschap niet de bevalling niet en erna niet ...;)
    nou me moeder heeft het spelletje gewonnen was lekker om voor het eerst in 7 weken weer eens weg te zijn in de avond voor gezelligheid ipv ziekenhuis of niet goed voelen en thuis zitten.
    zo lekker slapen en morgen mag martijn buidelen:cool:

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Monique dezelfde tekenen als eerst, verders niets...maandag maar weer strippen haha

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Goedemorgen iedereen. Even een snel berichtje uit het ziekenhuis. We liggen te wachten op de kinderarts. Als het mee zit mogen we straks naar huis. Heb me vandaag voor het eerst zelf kunnen douchen. HEERLIJK! Ik kan ook al redelijk zelf naar het toilet. Ook wel prettig. Met Sebas gaat alles goed. Hij fladdert alleen wat veel. Ze hebben hem op dag 1 al suiker geprikt om dat uit te kunnen sluiten. Dat heeft hij dus niet. Dadelijk eens vragen aan de kinderarts, maar verschillende zusters hier maken zich niet echt zorgen. Sebas ligt nu lekker bij papa op de arm te slapen. Zodra het me lukt zal ik een fotootje plaatsen van onze kanjer.

Ik zie dat Bella er nog niet is. Kom op Bella...we willen je zien. MIsschien een mooie toekomstige match voor Sebas? Hahaha.

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Ook hier een beetje druk gehad. sorry

deedee van harte gefeliciteerd met sebas leuke naam. maar een heftige bevalling. hoop dat jullie drietjes vandaag naar huis kunnen.

verder mooie fotos voorbij zien komen.

jocye fijn dat het zo goed gaat met nienke. en super dat jij je ook wat beter voelt.

ik lees straks op de laptop wel alles goed bij en reageer ik ff volop. nu ff aan het wakker worden. ontbijten behangrandje plaatsen. en dan ff wat fotos hier plaatsen.

Deel Deze Pagina