Leonie: Leuk kamertje. Meid: Fijn dat je de stoel hebt. Joyce: leuk om weer een foto van Nienke te zien.
Joyce: wat een lieve foto's, op de eerste aan het buidelen of niet? en wat een lief jurkje op de 2e!! Twijfel: leuk kamertje tot nu toe, van wat we ervan kunnen zien Flora: wel fijn dat het deze week beter met je ging en rustiger! ben benieuwd of je oma gelijk heeft! Monique: wauw 2 boventanden, gaat snel tegelijkertijd
Meid: gefeliciteerd met je bloom stoel! was dat nou via markplaats of heb ik dat verkeerd? en welke kleurstelling? Hier: hier is het rustig (veel te rustig naar mijn mening maar goed ) vandaag alweer 38 weekjes, hopelijk niet al te lang meer Vandaag heeft vriendlief echt het laatste aan het kamertje gedaan --> wandlampje opgehangen dussssss baby Esther: hoe ging het dagje dat JJ Bo alleen had??
@Monique, gaat echt snel, alweer 2 tanden erbij @meid, gefeliciteerd met je bloom @joyce, echt een mooie foto @Leonie, leuk kamertje. En klein is ook erg lief en goed toch @flora, hoop voor je dat oma gelijk heeft. @mamootje op welke manier is het rustig qua voorwerk of de kleine. @Deedee, hoop dat je weer lekker thuis bent en we houden ons aanbevolen voor een mooie foto van Sebas. @mamootje JJ heeft donderdagavond voor haar Alleen gezorgd. En dat ging redelijk.ze was net stil toen ik thuis kwam. Vandaag was hij wel heel erg lief. Ik mocht even mijn ogen dicht doen terwijl hij volledig voor haar zorgde. Zit er qua energie echt even volledig doorheen. Ze huilt namelijk niet echt veel maar wil niet graag overdag slapen en huilt als je haar alleen laat. Dus ben echt de hele dag met haar bezig en dat vreet energie. Dus dat was echt heel erg lief Ik hoop dat ze vannacht heerlijk slaapt want ze is heel erg verkouden en huilt al bijna de hele dag.
Esther: qua voorwerk! De kleine is nog druk genoeg! Fijn dat het donderdag goed ging. En lief dat je vandaag bij mocht komen. Lijkt me inderdaad pittig een hele dag voor haar zorgen en ook als ze dan niet graag slaapt. Knap hoor! Wel zielig dat ze verkouden is, moet je daar iets aan doen of niet?
Mamootje, idd een bloom via marktplaats! Echt een koopje! 128 euro, en nog helemaal perfect!! 1 ding wat minder is is de zitting, maar daar kopen we toch een nieuwe van. 't is de witte stoel, en we kopen er een zwarte of grijze in.. Joyce wat een super foto's!! Nienke is echt een top wijffie!!
@mamootje, gewoon huis, tuin en keuken dingen. Neusspray en ui onder haar bed. Verder niet en controleren of ze geen koorts krijgt
Meiden moet nu opstaan moet om 8.10 bij de VK zijn. Reageer daarna verder, al hoop ik wel dat esther lekker heeft geslapen!!!
Zo en dan sta je een dag te vroeg bij de vk verdorie....ben nu ff in een dip. Had de hoop dat er vandaag misschien actie kwam
Goedemorgen zo daar ben ik weer eventjes, was lekker druk geweest in het weekend maar nu heb ik weer lekker de tijd om te reageren! (heerlijk als je alleen thuis bent hihihi) Joyce: Wow wat een prachtige nieuwe foto's van je mooie meisje zeg!! En ik moest wel lachen om haar pittige karaktertje Super joh dat ze het zo goed doet Twijfel: Mooi kamertje en super leuk die woezel en pip spulletjes.. Ook erg speciaal die oude spulletjes op jullie kamertje! Lab: Fijn meid dat het feestje van je broertje geslaagd was! En hoe voel je je nu ben je nog erg misselijk?? Monique: Zozo die dame van jullie gaat hard met haar 2 tandjes Flora: Super balen meid kan me het helemaal voorstellen dat je gigantisch aan het balen bent!! Nou ja duimen dan maar voor morgen he? Knuffel!!! Hier nog niks te merken.. voelde me van het weekend wel beter dan de dagen daarvoor toen zag ik het allemaal niet meer zo zitten. Alleen heb ik afgelopen nacht echt super slecht geslapen! Moest mega vaak plassen en ik droomde over de bevalling.. Maar goed ik voel me nu wel goed uitgeslapen op 1 of andere manier hahaha. Nou fijne dag allemaal en ik kom vandaag wel weer even mee spieken!
Es lekker dat je ff bij kon tanken zie je vanmiddag! Mamootje wandlampje alles klaar nu haha FLora ai balen meis zwangerschapsdementie GFH spannend!! rest reageer ik later ga nu naar nienke en dan vanmiddag komt esther met mijn dinnetje Bo !
Goedemorgen! Ik ben weer een jaartje ouder vanmorgen om half 6 werd ik al voorgezongen en kreeg ik mijn cadeau van vriendje daardoor wel niet meer kunnen slapen tot half 8 maar goed Vanmiddag heb ik met mijn moeder een high tea..hmmmm Gfh: spannend meid! Flora: dat is balen!! Joyce: fijne dag met nienke en daarna esther en bo Dday: fijn dat je goed geslapen hebt
Gefeliciteerd Mamootje Hiep Hiep Hoera!!! Wat heb je gekregen voor kadootje??? Nog eventjes wachten en dan krijg je je grote kado Oeh lekker een High tea! Maak er maar een leuke dag van! Liefs Dday