Goedemorgen meiden. @mamootje gefeliciteerd met je verjaardag. @flora, balen van een dag te vroeg. En op je vraag nee, ik heb niet lekker geslapen, ze heeft de hele nacht liggen spoken, dus ben er meer uit geweest dan dat ik mijn ogen dicht heb gehad. Nu net wel even 2,5 uur geslapen. Maar ben nu zelf ook niet lekker pijn in mijn arm en hoofdpijn en ongi is weer om de hoek gekomen. Dus blijf helaas een dagje thuis en niet naar joyce. Vindt dat wel jammer @Dday, fijn dat je veel energie hebt en je lekker voelt, heb je zometeen ook een lekker gevoel als je mag bevallen. @GFH, spannend weer en wie weet of de deel werkt. Dus ik ga vandaag niet naar joyce, vindt het wel erg jammer, maar met hoofdpijn en veel pijn in mijn arm en te weinig geslapen is het niet verstandig om achter het stuur te stappen, dan denk ik maar op Sinterklaas bij haar langs, als zij ook kan. Maar had er wel heel erg op gehoopt. Maar ja soms gaan dingen niet zo als je wil. Dus vandaag rustig aan doen, en hopen dat ik morgen weer opgeknapt bent. Nog even en we gaan alweer beginnen aan deel zes. Wie maakt dat aan.
Esther: wat ontzettend vervelend dat je veel pijn hebt! jammer inderdaad dat je niet naar Joyce kan, maar wel goed dat je even goed op jezelf let! Dday: Ik heb een badjas van PIP gekregen PiP Badjas Birds in Paradise Rood Die wilde ik graag hebben Verder was ik jullie nog een fotootje van mijn buikschildering van de babyshower verschuldigd, ik heb ze nét op de laptop gezet. Bij deze: En een fotootje van 37w6d
Ah getsie balen joh esther dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter... Hopelijk gaat het met Sinterklaas wel lukken dan!! Knuffel
Oehh Mamootje leuk kadootje zeg Enne mooie foto's zeg!! Prachtige schildering op je buik en je andere buikfoto is ook heel mooi! Ik denkd dat onze buikies ongeveer even groot zijn
Goede morgen. Hier voor het eerst uitgeslapen. nu wel hoofdpijn. maar heb ik er voor over. flora mooi balen een dag te vroeg. esther jammer dat je niet na joyce kunt. maar inderdaad je moet wel veilig op reis. mamootje mooie buik en gefeliciteerd met je bday. en wat een gaaf kadoo.
Balen Esther! Weet iemand het volgende? Voor mn knie moet ik een mri scan laten maken als ik het goed begrepen heb van de fysio. Nu lees ik op internet dat als je vermoed dat je zwanger bent of korter dan 12 weken zwanger bent je moet overleggen met een arts. Maar mag je nu wel of niet in de scan? Dat is me niet duidelijk.
sorry meiden ik heb jullie zwaar verwaarloosd. Erg druk weekend gehad en gisteravond was ik echt op. Lag op tijd in me bedje en heb redelijk geslapen. Voel me nu gelukkig iets beter. Esther, balen dat Bo zo verkouden is en daarom huilerig, en nou voel je je zelf ook niet lekker he bah. Wel verstandig dat je thuis blijft hoe jammer het ook is. Hoop dat je snel opknapt. Flora, lang leven de hormonen en dat je daardoor van alles vergeet. Bah nou wachten wat ze morgen te zeggen hebben. Joyce, wat een mooie foto's van Nienke. Het is echt een bijzonder meisje echt een vechtertje!! Gelukkig gaat het met jou ook de betere kant op. Mamootje, gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een gave foto van je buik (de andere ziet er ook goed uit hoor) Het word wel spannend nu hier met iedereen die zo in de laatste weken loopt. Ben benieuwd naar alle baby's
@GFH, het is niet verstandig om in de scan te gaan bij een vermoeden van een zwangerschap. De geluidsgolven die ze hierbij gebruiken zitten röntgenstralen in en zijn sterk magnetisch en kunnen een slecht effect hebben op de ongeboren vrucht. @mamootje mooie foto's en een mooie buik @Leonie, lekker hè uitslapen. @Angela, en nu weer even rustig aan.
Esther, helaas hebben we deze week ook elke avond iets.maar het weekend hebben we niks en dat houden we ook zo.
mamootje gefelicteerd Dday ja jij bent ook al een heel eind vergeet ik zo nu en dano even dat er al meerdere zo ver zijn Esther we hebben net lekker lang gebeld en ik zal ff kijken voor de 5e Flora gaat het goed met je lieverd? Dday ook mooi buikfoto's! Angela lekker druk druk dus GFH nee mag niet maar je had het antwoord al van essie, wanneer ga je testen dan ? Nienke was gewogen vanmorgen haha jaja elke maandag en donderdag word ze gewogen ze weegt al 1245 gram!!! jeeheee daarom:
@joyce, we hebben zeker lang geklets, maar het was ook weer fijn om je stem te horen en we hadden een hoop te bespreken. Wat een ontzettend mooie foto van Tijn en Nienke. Je ziet het geluk eraf stralen.
Ik was van plan om zeker tot dag 30 te wachten indien ik dan nog niet ongi zou zijn. Maar aangezien ik morgen bij de huisarts moet zijn voor mn knie denk ik dat ik het morgen al doe. Stel hij is positief dan heeft dat natuurlijk behoorlijke impact op de behandeling van mn knie.
Esther: beterschap meid. Joyce: Wat een lieve foto van Martijn en Nienke. Flora: Morgen weer een poging bij de VK Mamamootje Mooie schildering oje buik GFH: Ik ben benieuwd wat de test morgen aan geeft. Ik ging een week na mijn ongi naar de HA en heb toen medicijnen tegen een schimmel in mijn hals gekregen. Deze mocht ik alleen slikken als ik ongi was. Nou ik ben na die tijd alleen niet meer ongi geworden, dus die pillen liggen nu in de kast. Ik hoop dat dit ook bij jou gebeurd (als je niet teveel last hebt van je knie). Misselijk: iemand vroeg hoe het met mijn misselijkheid is. Nou die is elke dag ruimschoots aanwezig helaas. Ik hoef niet over te geven, maar dit is echt niet grappig. Deze week moet ik 6 dagen werke, volgende week gaan mijn man, ik en mijn broer naar Center Parcs even bijkomen. Ik ben de dagen aan het aftellen.
Mamootje gefeliciteerd meis!! Wat een mooi cadeau heb je gekregen!! Echt super leuk!! Mooie buikschildering ook! Ik vind dat je wel een bescheiden buik hebt!! Erg mooi!! Es', wat balen dat je zo slecht hebt geslapen, en dat je arm pijn doet! Jammer dat t met joyce niet kon door gaan! Knuf meis! Joyce, waaaah wat super!!! leuke foto van tijn en nienke Lab, lekker dat je naar centerparcs gaat! Even lekker relaxen naar welk park gaan jullie? Spannend Wendy! Ik duim!!!
@Wendy, heel erg raar om nu te zeggen maar ik hoop dat alle onderzoeken de komende 9maanden niet doorgaan. @labrador, heerlijk een weekend weg. Wel vervelend van de misselijkheid. Maar het is voor de goed doel.
@mamootje gefeliciteerd! en heel mooi die buikschildering, echt leuk! @twijfel, mooi kamertje, schattig met woezel en pip @gfh, ik hoop voor je dat de test positief is! @joyce, wat heerlijk dat nienke zo goed gaat, super leuke foto's! Nog even en ze barst uit haar jurkje!! @esther, hier ook zo'n handenbindertje, vervelend he, af en toe zit ik er echt even doorheen. Sienna gaat na de voedingen, heel lastig slapen, elke keer als ik haar neerleg wordt ze onrustig en gaat huilen, soms slaapt ze helemaal niet tussen de voedingen in, ik zit te twijfelen of ik de borstvoeding af wil gaan bouwen want ik houd dit niet zo lang meer vol ben ik bang. @flora, wat rot dat je je vergist had in de dag, hoop dat ze morgen wat voor je kunnen doen! @labrador, heerlijk even een paar daagjes weg! En misselijkheid hoort er nou eenmaal bij, ik hoop voor je dat het bij 12 weken weer weg is, was hier wel zo!
Is er iemand die mij kan helpen???! Ik zoek voor de kerst een leuk outfit, maar ik kan nergens iets leuks vinden.. Ik wil dit jaar eigenlijk wel iets in de kleur roze (eventueel in combi met zwart) Heeft iemand tips?
He meiden Hoe is het hier. Sorry voor de afwezigheid maar het is een beetje druk en moet nog een goede ritme zien te vinden, nu slapen we vaak vanaf het begin van de ochtend tot bijna middag dus de dagen zijn een beetje kort