Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas ZWANGER: Florabella - 29 jaar -ronde 4 - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - ronde 3 - rond 11 december 2011 Mamootje - 21 jaar - ronde ?? - 11 december 2011 Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 5 november (obv 28 dgn) - 11e ronde - 30 jaar karinikke87 - NOD ??/ - 8e ronde-24 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde Muis27 - NOD 13 juli - 11e ronde - 28 jaar Het Orakel Sam&Sal voorspellingen . Hielkje: meisje --> goed Ikke: Jongen --> fout Catharina: Meisje --> goed Dday: Jongen -->goed Florabella: Meisje ---> GOED Deedee: Jongen ----> goed Sallie: Meisje --> fout Sam: Jongen -->goed Even Sebas toegevoegd
es was zeker gezellig ik kan vooralsnog gewoon de 5e kan geen afspraak vinden alleen de 6e en 8e haha dus komt u maar kunnen we verder kletsen hihi Catherina Met sienna alles goed? en jou je draai al een beetje kunnen vinden? en al gewend aan het mama zijn ? Meid oe geen idee kerst word dit jaar ingetogen voor ons wss in het WKZ bij nienke Labrador ooooo weekendje weg denk en weet eigenlijk wel zeker dat wij daar ook hard aan toe zijn alleen mag ik met me wond niet zwemmen hmmpff GFH na de bevalling zijn mijn kapotte gewrichten ook weer op gaan spelen helaas, heb nu me knie die nog niet nieuw is en een enkel mja gaat vast weer over ..hoop ik tis indrdaad lastig, maar hoop toch voor je dat de onderzoeken niet door mogen gaan haha Ikke aa daar is de andere mama al een beetje het gevoel te pakken? visite al spuugzat? hihi en nog belangrijker alles goed met de kleine? DDB ooo zag net een Sebas foto wat een mooi poppetje!! heb je mooi gedaan! Flora ja in je buik buikbaby bella die heeft het er goed te vertoeven daar... En bedankt voor alle lieve reacties op ons spekkie begin nu eindelijk het mama gevoel een beetje te krijgen mis ons meisje heel erg , maar weet ook dat waar ze nu ligt ze in de beste handen is. ze komt echt wel een keer thuis volgend jaar
He meis Hier alles goed hoor, volgens mij zijn wij al aardig gewend en de visite komt mondjesmaat binnen druppelen dus die ben ik nog niet zat. Meisje gaat ook goed hoor, nog 100 gr en dan zit ze weer op haar geboorte gewicht. Nu nog wat meer rust 's nachts en dan zijn we helemaal blij. Ze is nu nog erg onrustig aan het eind van de avond/'s nachts maar ze is pas 2 1/2 week oud dus dat komt vanzelf wel. Ik had de foto's op hyves gezien, ziet er goed uit en een lekkere bolle wangetjes krijgt ze al.
joyce prachtige foto! meid(?) ik heb een heel leuk kerstjurkje gekocht vorig jaar van mamalicious een zwarte met een knalroze bolero. Echt super vet Ik heb de rest niet gelezen dames... Ik ben zo moe, vanochtend was ik half 8 op mn werk en ik ben nu thuis... Ga nu proberen te slapen x
GFH je Banner zegt nog twee dagen...spannend!! Wanneer ga je testen?! Joyce; Nienke ziet er echt al zoveel beter uit!! Monique wat een lange dag zeg!! Esther; balen dat je niet naar Joyce kon maar goedzo dat je voor jezelf hebt gekozen!! Is niet altijd makkelijk! Hier weer lekker wakker; vriendje riep mijn naam in zijn slaap, hij slaapt nog en ik ben weer klaarwakker. Is die buik ook alweer aan heg rommelen dus dat helpt ook niet mee, ach nog even en dan ben ik wakker door een mooiere reden, heb er zoveel zin in!!!
Goedemorgen. Mn temperatuur is vanochtend enorm gedaald. Op basis daarvan verwachte ik al dat de test negatief zou zijn en dat is dus ook het geval.
Oh balen wendy!! Knuf meis!! Flora, lekker dan hopelijk lukt het nog om wat te slapen! Monique, thnx, ik zag bij msmalicious idd wel leuke jurkjes voorbij komen op internet! Zo nu ff snel klaarmaken en dan naar mijn werk.. Morgen lekker vrij, komen de meubels!!!! Fijne dag / werkse
@Flora, lekker z'n vent die je wakker roept, word je ook niet vrolijk van. En dan je buik ook nog aan het rommelen. Hoop dat je VK iets voor je kan doen vandaag. @ GFH, wat ontzettend balen van je temp en je negatieve test, we hadden allemaal goede hoop, maar wie weet gebeurt het toch snel, geef de moed niet op. Vandaag even snel naar de stad voor een lens controle bij specsavers. En daarna snel naar de intratuin voor voer voor de konijnen en even over de kerstgebeuren lopen. Misschien een iets grotere kerstboom kopen. We kijken wel en dan weer lekker naar huis.
Heb van kwart over zes tot kwart over zeven nog even geslapen. Buik nog steeds aan het rommelen gelukkig,,heb zo het gevoel dat een zetje dan helpt maar ja straks wordt ik gewoon 43weken qant ik heb een deal met GFH!! Balen meis!!!!!!
Aangezien ik zo toch naar de huisarts moet voor mn knie ga ik hem eens vragen of hij verder iets voor me kan betekenen. Vind het nu wel mooi geweest en begin er lichtelijk gefrustreerd van te raken.
Joyce super mooie foto zeg van Tijn & Nienke!! GFH Balen meid *knuffel* Ben benieuwd wat de huisarts zegt! Meid Werk ze! En heerlijk dat je morgen vrij bent kan je je mooi uitleven op de meubels en dan zien wij snel een foto hahaha Flora oh ik ben zoooo benieuwd wat de vk zegt!! Ik moet morgen weer blehhh geen zin. Hielkje weer opgeknapt??? Veel plezier bij de Intratuin!! Hier had ik gisteren avond aardig last van menstruatie krampen nu ook nog een klein beetje maar goed wachten wachten wachten maar
Nou. Ik ging dus voor 1 verwijsbrief naar de huisarts maar heb er nu 2. 1 voor de orthopeed en 1 voor de gynaecoloog.
Ah dat is wel fijn dat je nu een verwijsbrief gekregen hebt! Maar geef de moed niet op hoor!! Ik ga super hard duimen voor jullie dat het alsnog heel snel gaat lukken!!