Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Balen gfh van je ongi. Wel fijn dat je ha je gelijk een verwijsbrief heeft gegeven.

Lekker shoppen esther

Flora hoe was het bij de vk?

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Hee ik zie dat DDB bevallen is, dat had ik nog helemaal niet gelezen! Gefeliciteerd meis, en wat een leuke naam :D

Joyce: Wat een mooie foto's van Nienke heb jij op hyves staan!

GFH: Wat fijn dat je een verwijsbrief gekregen hebt, hier draaien de duimen ook ;)

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

gfh meid wat balen. maar wel super dat je nu gelijk een verwijsbrief voor de gyn hebt.

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja is ook fijn van de huisarts. En een afspraak is ook weer snel afgezegd mocht het alsnog niet nodig zijn.

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje; Hoeveel pyamaatjes hebben jullie voor de kleine in huis?? Laten jullie ze daar in slapen of voldoet een boxpakje ook?? Ik heb namelijk nu nog maar 1 pyama setje in kleine maat nu dacht ik dat dat misschien veelste weinig is? Hoe doen jullie dat??

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh wat spannend Wendy!!

Zodra de meubels staan zal ik jullie de foto's Laten zien!! :)

7. GFH balen meis maar gelijk heb je voor de verwijs brief want jullie zijn bijna een jaar bezig nu en snap dat je duidelijkheid wil en dat is goed! hoop dat er gewoon niks aan het handje is en dat er snel een beebje zich aan meld in je buik moed houden is makkelijk gezegd als het niet lukt en je wilt graag zet hem op

Flora jij bent nu akelig stil...en bij de VK dus ik zeg,...kom maar op met je bevallingsverhaal en de naam van Bella hahah

Esther euhm grotere kerstboom? je gaat niet serieus nu al een kerstboom kopen toch?? wij hebben overigens een neppert die komt pas poeh ergens een keer te staan maar na sinterklaas, maar goed kerst word dit jaar wss in WKZ bij ons dikke spekkie:D

Meid lekker dagje vrij hoor, morgen dan he ennuh veel plezier meubels kijken en neem aan niet alleen kijken..

Lisa dank je meis ja we zijn ook zooo trots word nu echt een mensje was ze natuurlijk al maar bij mij komt het besef nu ook eindelijk eens door..duurt ff maar goed

Zooo spons is weer uit de wond nieuwe zit erin en we zijn weer vacuum verpakt..en de pomp staat weer aan wond zag er netjes uit zei de zorg en was een stuk kleiner..ben zoohoo benieuwd dinsdag in het ziekenhuis wat de artsen ervan vinde brr....

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmm helaas nog niet Joyce!

GFH "fijn" dat je die verwijsbrief nu hebt!

Hier geen pyamas, heb gewoon broekjes en boxpakjes

Hier bij de VK weer gestript, lijf is er klaar voor, heb nu weeën om de vier, hopen dat het doorzet....maar ja het blijft wel twijfel Bella!

9. ow balen vond je zo stil maar zag je ineens op FB online grr Bella nu is het mooi geweest klaar nu kom op eruit!
    papa en mama hebben een mooi huis paardjes coole honden en ze verwachten je dus nu is het afgelopen jongedame!
    eruit komen en wel nu !

(zo even bella streng toegesproken) best erg dit zelfs ik ben het wachten op bella nu zat haha duurt te lang;)

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha Joyce!!! Die van jullie was speedy en Bella is sloom!! Ik hoop dat het doorzet of dat de vlos straks mijn vliezen wil breken....

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Joyce wat super dat de wond wat minder wordt hoe is de pijn?

meid hier heb ik de meubels. ben in staat om het in elkaar te zetten. maar we zetten de box na de kerst op. anders hebben we geen plek voor de boom. heb het bedje al wel uit de doos gehaald. maar tis verdomde zwaar om naar boven te tillen alleen.... en dan de beschrijving alleen maar tekst. goh wat is de ikea handig met plaatjes erbij;)

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Zo ik ben eindelijk weer eens achter de laptop. Vriendje is weer aan het werk, de visite wordt wat minder en Sam ligt heerlijk even in de box met zijn mobiel te keuvelen ;).

DDB: van harte gefeliciteerd met Sebas meid, wat een leuke stoere naam!

Flora: ik zeg dat het nu echt is! Ik kom weer eens spieken en Sam wil graag Bella baby zien zei die net. ( romantiseer het wakker worden voor iets moois niet, na twee weken is het al wat minder mooi hoor :p).

Hielkje: hoe is het met Bo?! En met je pijn beter nu je weer meds mag?

Joyce: wat is Nienke een schatje, en als ik zo tussen de regels door lees voel je je toch steeds iets beter!

Ikke: ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een fotootje van kleine Ikke, heb je die op hyves staan?! Zit daar echt nooit meer op eigenlijk....

Dday: ik heb sinds drie dagen een boxpakje/pyjama (wat is het verschil?!:p) aan voor Sam snachts. Daarvoor gewoon zijn overdag kleertjes, ze slapen zoveel en dat omkleden is ook geen hobby van ze. Dus zolang het een zacht broekje en truitje zijn kunnen ze daar in slapen vind ik.

GFH: wat balen van je temp (is er nou wel of geen ongi?!) maar wel heel fijn dat je huisarts zo doortastend is en meteen een brief meegeeft, dat hoor je ook wel eens anders!

Twijfel: hoe is het met jou meid, je werk en je lijf?! Ik hoop goed!

Meid: leuke dingen kopen van zwangerschapskleding is best lastig vond ik. Ik heb veel bij the sting gekocht, meerekkend of gewoon wat groter, misschien een tip. En ik kan het nu nog aan ;).

Nou hoop dat ik niemand vergeet, ik lees jullie steeds mobiel maar dan duurt zolang reageren uren, en dan ben ik ook nog in staat om daarna op het verkeerde knopje te drukken en alles te wissen ;).

Hier gaat het goed. Ben wel moe, maar dat zullen alle ouders met een baby van ruim twee weken zijn ;). Sam slaapt opzich goed maar komt gewoon om de 3 uur om eten. Dat is opzich prima, maar dus wel vermoeiend. Het vele spugen is beter geworden. Afgelopen vrijdag bij CB gezeten. Was nog niet de afspraak maar hij spuugde zoveel dat ik me echt zorgen maakte. Hij was gelukkig goed aangekomen, geboorte was hij 3600 en afgelopen vrijdag, dus 12 dagen oud, 3720. Mijn borsten geven gewoon te veel en te makkelijk melk. snachts gaat het wel goed, dat is het vreemde. De overdag voedingen kolf ik nu en geef ik meteen in een flesje met het allerkleinste gat, dan kan hij niet zo schrokken. Dit gaat stukken beter! Verder is het een heel tevreden en rustig ventje, heerlijk. Ik zal nog wat fotootjes doen hieronder. Volgende week moet vriendje voor het eerst weer door de weeks varen, dus dan ben ik "alleen"met Sam, dat zal wel even wennen zijn.

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce super dat de wond er nu beter uit ziet dan zullen ze dinsdag in het ziekenhuis ook wel positief zijn toch??

@ Flora oh meid je maakt het steeds spannender ohnee dat doet Bella hahaha! Ik duim zooooo hard dat het nu echt door gaat zetten en anders hoop ik idd dat de verloskundige je vliezen wil breken! Komt de verloskundige straks bij je thuis??

Dankjewel voor je antwoord mbt de pyama's.. ik heb aardig wat boxpakjes dus dan laat ik hem daar denk ik wel in slapen en anders is een pyama er zo bij gehaald toch?

Hier zit ik nog steeds met een vreemde menstruatiepijn in onderbuik/onderrug. Maar goed ik ga nergens van uit, ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten ;) dus pas wanneer ik echt mega pijn heb of gebroken vliezen geloof ik dat ons mannetje in aantocht is.. en nu kan ik niet meer wachten eerlijk gezegd! Maar eerst word Bella geboren :D

14. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sallie wat een super lieve foto's! En wat een mega gaaf boxpakje heeft Sam aan op die ene foto :D
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en gelukkig is het spugen veeeel minder geworden. Dankjewel voor je reactie over de pyamaatjes! En je zal het wel heel spannend vinden straks een week alleen met Sam maar dat gaat je vast lukken ik weet het zeker :D Geniet ze lekker van je gezinnetje!

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nee nog geen ongi. Maar lijf voelt alsof het ieder moment kan komen.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nou meiden hier lijkt het rustiger te worden, k ga even proberen te slapen dus niet stressen!!

Sallie; Sam is echt qute!!!

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap ze Flora ik hoop dat het lukt!! Oh wat houd die Bella van jou ons in spanning ;)

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    dday: tnx meid :). Ik vind hem zelf ook heel lief, mja welke moeder niet he ;). dit pakje is volgens mij ook een pyjamaatje, hij heeft hem twee keer aangehad, gister ook nog maar het wil niet echt meer haha. Meneertje groeit dus goed. Hij is van CenA, koste geen drol, dus als je hem leuk vindt weet je dat :).

Flora: pak lekker je rust meid. Die stilte klinkt erg bekend ;). Je zo het nog wel eens nodig kunnen hebben!

Nou ik ga even tukken. Probeer Sam voor het eerst in zijn wiegje te laten slapen tussen de middag zonder er meteen naast te gaan liggen, en dat vindt hij erg moeilijk. Maarja, kan niet altijd zijn waar hij is. Heb nu twee keer getroost en speentje gegeven, lijkt te werken. Kruip er zo wel "bij" hoor (wiegje staat tegen mijn bed aan)

Tot snel :).

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sallie, fijn dat het beter gaat met het voeden en wat ziet sam er schattig uit.

Hier ongeveer 3 kleine pyjamaatjes, door het spugen heb ik die zeker nodig en vind ik het ook fijn om na de laatste avond voeding even wat anders aan te doen.

@joyce, ik ben zo blij voor jullie dat het beter gaat, hier voel ik me al wel mama ja, maar het zorgen voor zo'n kleintje valt me toch wel zwaar hoor. Doordat de voedingen lastig lopen heb ik gewoon een enorm slaapgebrek. Volgens m'n moeder zie ik eruit als "een lijk" hahaha

@gfh, je hebt helemaal gelijk, jullie zijn al best lang bezig. Ik hoop dat je de afspraak kan afzeggen uiteraard en dat je snel zwanger raakt.

@flora en dday, jullie maken het wel spannend hoor, hou ons op de hoogte he!

20. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik ga even vanuit mijn hoofd proberen te reageren (word een lastige opgave maar ik doe mijn best!)

GFH: confronterend maar wel fijn denk ik dat je een verwijsbrief hebt gekregen voor de Gyn! tenminste die 2 gevoelens had ik toendertijd

Joyce: wat ontzettend goed nieuws dat je wond en beter en kleiner uit zag! hopelijk blijft de sores nu voorlopig ver weg uit de buurt van jullie!
    En een hele lieve en ontroerend foto van Martijn en Nienke!
    Ook geweldig om te lezen dat je moedergevoelens goed naar boven komen...

Sallie: wat een pracht van een ventje hebben jullie!
    En als je vriend weer moet varen, is hij dan wel 's avonds thuis? of moet hij alweer voor langere tijd weg?

Dday: ik vroeg heel toevallig gisteren ook nog aan mijn moeder of ik wel genoeg pyjamaatjes had (lees: 1 in maat 62) hahah dus eigk geen. Maar ik heb wel zachte broekjes en shirtjes. Misschien dat ik nog iets koop als ik het tegen kom, maar ik durf niet zo goed meer alleen de deur uit;)

Flora: hoe is het nu met je? Het zet nu toch wel door meid???!!! hoop het ontzettend voor je!

Esther: hoe gaat het met je hoofdpijn en pijn in je arm?

Deel Deze Pagina